Zobacz wątek - Stukanie silnika. Kawasaki ZX6R 2001
NAS Analytics TAG

Stukanie silnika. Kawasaki ZX6R 2001

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Stukanie silnika. Kawasaki ZX6R 2001

Postprzez Yeezu » 22/5/2014, 13:30

Witam. Przeglądałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem. Najbliżej wydawał mi się viewtopic.php?p=788243 ten temat, jednak jest jedna różnica. Polega na tym, że puka gdy jest rozgrzany i tylko przy ruszaniu. Przy hamowaniu silnikiem czy postoju nic nie słyszę. Motocykl kupiony 2 dni temu i na pierwszych jazdach wszystko było ok. Motocykl idzie w następny poniedziałek na regulacje zaworów i synchronizacje, łacznie z wymianą wszystkich płynów i olei. Pukanie odczuwam przy lewej stopie. Może to być wina napędu?
Yeezu
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
Lokalizacja: Wołomin


Postprzez chomk » 22/5/2014, 15:38

jak ja usłyszałem stukanie w silniku po lewej stronie też jak jest rozgrzany i przy wyższych obrotach to własnie mi silnik rozbierają. trzeba kupić nowy lub używany drugi, spawdź może nie jest tak źle albo od razu oddaj motocykl do póki możesz jeszcze
chomk
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22/5/2014, 07:45


Postprzez miki1406 » 22/5/2014, 16:28

Albo napinacz łańcuszka rozrządu, albo panewa...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Yeezu » 22/5/2014, 16:29

A widzisz, różnica polega na tym, że to tylko na niższych. tak do 5-6 tysięcy.
Rozmawiałem z poprzednim włascicielem. Po dżentelmeńskiej umowie jest gotów odstąpić od umowy i zwrócić koszty związane z naprawą jaką przewidziałem (zawory, gazniki, olej etc.) jeżeli to nie przyniesie rezultatu.

Up. Panewka przy wyższych obrotach jest nie do zniesienia jeżeli chodzi o dzwięk i puka ciągle. Łańcusze zaś ponoć dzwoni, a nie stuka.
Yeezu
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez miki1406 » 22/5/2014, 16:35

W sc28 przy przyspieszaniu nie słychać było absolutnie nic. Przy odpuszczaniu pojawiał się terkot, jak klekot bociana.
Jak sprawdzisz panewki?? Spuść olej i przecedź. Jak znajdziesz opiłki w kolorze miedzi, to piec do wymiany...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Yeezu » 22/5/2014, 18:43

Zlece to w pierwszej kolejności w serwisie.
I pytanie, czy może być to spowodowane minimalną ilością oleju silnikowego?
Yeezu
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez MieciuK1 » 24/5/2014, 16:15

ja miałem tak samo w mojej k1 , tez dopiero zaczynało coś pukać tzn trekot, i też tylko na małych obrotach , i umnie było ze panewka sie przekrenciła :) spuść olej tak jak kolega wyzej napisał , może jeszcze wał nie dostał to wymienisz panewki i smigasz dalej :) ja w pore szybko to zrobiłem panewki nowe i gitara sprzęt lata i to cały sezon 2013 do dziś :) ważne by wał nie dostał
MieciuK1
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/1/2013, 22:01
Lokalizacja: Czarnków

Postprzez Yeezu » 26/5/2014, 15:14

Motocykl poszedł do na prawy, co się okazało, była to mniejsza zębatka. Cały układ napędu pracował na ścisk. Sam mu pomogłem bo go naciągnąłem, ale w pewnym momencie jest napięty jak trzeba łańcuch, a raz luźny. Motocykl już stoi w serwisie, jest serwisowany.
I przede wszystkim, pozdrowić bym chciał byłego właściciela mojej Ninji, który zachował się w porządku i zwrócił pieniądze za niezbędne naprawy.
Yeezu
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez lagiboy » 26/5/2014, 23:20

zamiast pozdrawiać zawieź mu flaszkę niech wypije na zdrowie.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr