Stukanie silnika. Kawasaki ZX6R 2001
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Stukanie silnika. Kawasaki ZX6R 2001
Witam. Przeglądałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem. Najbliżej wydawał mi się viewtopic.php?p=788243 ten temat, jednak jest jedna różnica. Polega na tym, że puka gdy jest rozgrzany i tylko przy ruszaniu. Przy hamowaniu silnikiem czy postoju nic nie słyszę. Motocykl kupiony 2 dni temu i na pierwszych jazdach wszystko było ok. Motocykl idzie w następny poniedziałek na regulacje zaworów i synchronizacje, łacznie z wymianą wszystkich płynów i olei. Pukanie odczuwam przy lewej stopie. Może to być wina napędu?
- Yeezu
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
- Lokalizacja: Wołomin
jak ja usłyszałem stukanie w silniku po lewej stronie też jak jest rozgrzany i przy wyższych obrotach to własnie mi silnik rozbierają. trzeba kupić nowy lub używany drugi, spawdź może nie jest tak źle albo od razu oddaj motocykl do póki możesz jeszcze
- chomk
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22/5/2014, 07:45
A widzisz, różnica polega na tym, że to tylko na niższych. tak do 5-6 tysięcy.
Rozmawiałem z poprzednim włascicielem. Po dżentelmeńskiej umowie jest gotów odstąpić od umowy i zwrócić koszty związane z naprawą jaką przewidziałem (zawory, gazniki, olej etc.) jeżeli to nie przyniesie rezultatu.
Up. Panewka przy wyższych obrotach jest nie do zniesienia jeżeli chodzi o dzwięk i puka ciągle. Łańcusze zaś ponoć dzwoni, a nie stuka.
Rozmawiałem z poprzednim włascicielem. Po dżentelmeńskiej umowie jest gotów odstąpić od umowy i zwrócić koszty związane z naprawą jaką przewidziałem (zawory, gazniki, olej etc.) jeżeli to nie przyniesie rezultatu.
Up. Panewka przy wyższych obrotach jest nie do zniesienia jeżeli chodzi o dzwięk i puka ciągle. Łańcusze zaś ponoć dzwoni, a nie stuka.
- Yeezu
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
- Lokalizacja: Wołomin
W sc28 przy przyspieszaniu nie słychać było absolutnie nic. Przy odpuszczaniu pojawiał się terkot, jak klekot bociana.
Jak sprawdzisz panewki?? Spuść olej i przecedź. Jak znajdziesz opiłki w kolorze miedzi, to piec do wymiany...
Jak sprawdzisz panewki?? Spuść olej i przecedź. Jak znajdziesz opiłki w kolorze miedzi, to piec do wymiany...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
ja miałem tak samo w mojej k1 , tez dopiero zaczynało coś pukać tzn trekot, i też tylko na małych obrotach , i umnie było ze panewka sie przekrenciła spuść olej tak jak kolega wyzej napisał , może jeszcze wał nie dostał to wymienisz panewki i smigasz dalej ja w pore szybko to zrobiłem panewki nowe i gitara sprzęt lata i to cały sezon 2013 do dziś ważne by wał nie dostał
- MieciuK1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 16/1/2013, 22:01
- Lokalizacja: Czarnków
Motocykl poszedł do na prawy, co się okazało, była to mniejsza zębatka. Cały układ napędu pracował na ścisk. Sam mu pomogłem bo go naciągnąłem, ale w pewnym momencie jest napięty jak trzeba łańcuch, a raz luźny. Motocykl już stoi w serwisie, jest serwisowany.
I przede wszystkim, pozdrowić bym chciał byłego właściciela mojej Ninji, który zachował się w porządku i zwrócił pieniądze za niezbędne naprawy.
I przede wszystkim, pozdrowić bym chciał byłego właściciela mojej Ninji, który zachował się w porządku i zwrócił pieniądze za niezbędne naprawy.
- Yeezu
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 22/3/2013, 16:07
- Lokalizacja: Wołomin
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości