Zobacz wątek - SV 2003 PROBLEM
NAS Analytics TAG

SV 2003 PROBLEM

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

SV 2003 PROBLEM

Postprzez silverpit » 4/5/2014, 14:56

Witam serdecznie! Mam problem z moją SV, a mianowicie po ok. godz. jazdy (nie po rozgrzaniu, bo rozgrzewa się w ciągu kilku minut do 80 %) zaczyna palić jakby na jeden tłok, słabnie, gdy wcisnę sprzęgło gaśnie. Dzisiaj odczekałem z 2 minuty i bez problemu odpaliła i jeździłem dalej. Nieraz nie chce odpalić i trzeba odczekać dłużej żeby odpaliła. Zawory po regulacji. Nie mam pojęcia co to może być. Proszę o pomoc
silverpit
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/4/2014, 07:53


Postprzez fliper210 » 4/5/2014, 16:03

Może to głupie i banalne ale co ze świecą ?
Avatar użytkownika
fliper210
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 17/6/2012, 19:21
Lokalizacja: KRK


Postprzez RUTRA.RD » 5/5/2014, 07:26

jak na cieplym nie pali to moga byc zawory przewaznie tak jest
oprocz tego swiece sprawdz i synchro
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez melvin » 5/5/2014, 19:30

RUTRA.RD napisał(a):i synchro

to ma wtrysk...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Marsjanin » 5/5/2014, 20:29

Luzy zaworowe?
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez lagiboy » 5/5/2014, 20:37

może pytanie z dupy ale padało czy było sucho? w GSach i Bandytach czasami woda spod koła chlapie na cewki i przestaje palić jeden gar. po kilku minutach jak odparuje woda można jechać dalej.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez sebek4385 » 5/5/2014, 20:52

Wymien swiece i sprawdz opór na cewkach
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez RUTRA.RD » 6/5/2014, 06:45

melvin

to co wtrysku się nie synchronizuje ?? :)

hihihihiihihih

lagiboy ma racje to częsty problem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez miki1406 » 6/5/2014, 08:05

melvin napisał(a):
RUTRA.RD napisał(a):i synchro

to ma wtrysk...


No to co z tego?? Synchronizując nie regulujesz paliwem tylko powietrzem. A konkretnie dostrajasz tak uchył przepustnic, aby wyrównać podciśnienie na każdym garze. Skutkuje to równym zaciąganiem, takiej samej dawki. Niezależnie, czy mieszaczem jest gaźnik, czy komora wtryskiwacza.

Inaczej może być w "ride by wire", ale nie miałem jeszcze przyjemności w tym dłubać...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez RUTRA.RD » 6/5/2014, 09:59

a jak to wyglada przy podwojnych przepsutnicach ?

zreszta pewnie sie tego nie pozbeda ze wzgledu na serwis :) na czyms musi zarabiac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez miki1406 » 6/5/2014, 10:44

tak jak przy 4rech, podłączasz tylko 2 wakuometry i ogień. Jedną śrubka.

Do dwugaźnikowców można zrobić szybki i skuteczny synchronizator z kawałka węża.

Znalazłem profesjonalną rycinę z AutoCada tego urządzenia
Obrazek

Zasada działania-regulacji prosta... Ma nie przesysać oleju - olej ma stać...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez RUTRA.RD » 6/5/2014, 15:08

kur jak bym do niektórych moto które robiłem ten waz podpiął to by ten olej w 0,000001 sekundy zasalo :)

ja mam waku z larsona zegarowe pare lat temu kupilem za 600zl ale warto bylo
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez miki1406 » 6/5/2014, 15:52

Z wakuometrami to jest różnie... Co kto woli, co kto lubi. Ja wole robić na CarbTune'ach, brat na zegarowych... Rurka to substytut :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez lagiboy » 6/5/2014, 18:54

miki1406 napisał(a):tak jak przy 4rech, podłączasz tylko 2 wakuometry i ogień. Jedną śrubka.

Do dwugaźnikowców można zrobić szybki i skuteczny synchronizator z kawałka węża.

Znalazłem profesjonalną rycinę z AutoCada tego urządzenia
Obrazek

Zasada działania-regulacji prosta... Ma nie przesysać oleju - olej ma stać...


ja do Twojego profesjonalnego obrazka znalazłem jeszcze bardziej profesjonalny filmik :)
http://www.youtube.com/watch?v=svydD_uD7VU (otwórz link)
tak na poważnie to całkiem dobrze opracowany.
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez miki1406 » 7/5/2014, 11:19

Chciałbym zdementować - rycina nie jest moja. Ja niestety nieładnie rysuje/maluje i się nie podjąłem ;). Rycina pochodzi z forum gs500
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr