SV 2003 PROBLEM
Posty: 15
• Strona 1 z 1
SV 2003 PROBLEM
Witam serdecznie! Mam problem z moją SV, a mianowicie po ok. godz. jazdy (nie po rozgrzaniu, bo rozgrzewa się w ciągu kilku minut do 80 %) zaczyna palić jakby na jeden tłok, słabnie, gdy wcisnę sprzęgło gaśnie. Dzisiaj odczekałem z 2 minuty i bez problemu odpaliła i jeździłem dalej. Nieraz nie chce odpalić i trzeba odczekać dłużej żeby odpaliła. Zawory po regulacji. Nie mam pojęcia co to może być. Proszę o pomoc
- silverpit
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 24/4/2014, 07:53
melvin napisał(a):RUTRA.RD napisał(a):i synchro
to ma wtrysk...
No to co z tego?? Synchronizując nie regulujesz paliwem tylko powietrzem. A konkretnie dostrajasz tak uchył przepustnic, aby wyrównać podciśnienie na każdym garze. Skutkuje to równym zaciąganiem, takiej samej dawki. Niezależnie, czy mieszaczem jest gaźnik, czy komora wtryskiwacza.
Inaczej może być w "ride by wire", ale nie miałem jeszcze przyjemności w tym dłubać...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
tak jak przy 4rech, podłączasz tylko 2 wakuometry i ogień. Jedną śrubka.
Do dwugaźnikowców można zrobić szybki i skuteczny synchronizator z kawałka węża.
Znalazłem profesjonalną rycinę z AutoCada tego urządzenia
Zasada działania-regulacji prosta... Ma nie przesysać oleju - olej ma stać...
Do dwugaźnikowców można zrobić szybki i skuteczny synchronizator z kawałka węża.
Znalazłem profesjonalną rycinę z AutoCada tego urządzenia
Zasada działania-regulacji prosta... Ma nie przesysać oleju - olej ma stać...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
kur jak bym do niektórych moto które robiłem ten waz podpiął to by ten olej w 0,000001 sekundy zasalo
ja mam waku z larsona zegarowe pare lat temu kupilem za 600zl ale warto bylo
ja mam waku z larsona zegarowe pare lat temu kupilem za 600zl ale warto bylo
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
miki1406 napisał(a):tak jak przy 4rech, podłączasz tylko 2 wakuometry i ogień. Jedną śrubka.
Do dwugaźnikowców można zrobić szybki i skuteczny synchronizator z kawałka węża.
Znalazłem profesjonalną rycinę z AutoCada tego urządzenia
Zasada działania-regulacji prosta... Ma nie przesysać oleju - olej ma stać...
ja do Twojego profesjonalnego obrazka znalazłem jeszcze bardziej profesjonalny filmik
http://www.youtube.com/watch?v=svydD_uD7VU (otwórz link)
tak na poważnie to całkiem dobrze opracowany.
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości