Zobacz wątek - opinia o oleju Gulf POWER TRAC 4T 10w40
NAS Analytics TAG

opinia o oleju Gulf POWER TRAC 4T 10w40

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

opinia o oleju Gulf POWER TRAC 4T 10w40

Postprzez mp1985 » 3/5/2014, 18:11

co sądzicie o oleju Gulf? jesli chodzi o oleje samochodowe to ma bdb opinie wiec mysle ze wi w moto powino sie to sprawdzić ? do tego nie jest tak super popularny wiec moze rzadziej podrabiany ?

no i tańszy od motula 5100 cena motula ok 100-110zł za 4l a tu mamy 65zł za 4lczyli 1/3taniej, wiem wiem te 30-40zł róznicy na sezon nic nie zmienia ale nie pytam tu o koszta a o jakość

tu link przykładowy http://allegro.pl/gulf-power-trac-4t-10 ... 20798.html
Avatar użytkownika
mp1985
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1/10/2009, 12:05
Lokalizacja: warszawa


Postprzez mbied1 » 4/5/2014, 21:25

Miałem dokładnie ten olej kiedyś w mojej starej Z750, po przesiadce na Motul 300V baaardzo duża różnica w pracy sprzęgła i biegów na korzyść Motula oczywiście, nie wiem jakby się zachowywał na tańszym swoim odpowiedniku 5100, jednakże od teraz nie leje nic gorszego od 300V różnica naprawdę odczuwalna
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez RUTRA.RD » 5/5/2014, 07:22

zalej nic sie nie powinno dziac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez melvin » 5/5/2014, 19:24

ja tam leję sprawdzone oleje, sam napisałeś że te 30-40zł nic nie zmienia więc po co ryzykować?
Ostatnio słyszałem opinię magika od amortyzatorów skrętu, ori olej ohlinsa do amorka kumpla kosztuje około 100zł, jest odpowiednik tego oleju produkowany przez castrola za około 50-60zł. Odpowiednik ma te same parametry, jednak traci swoje właściwości w czasie dłuższej pracy (motocykl w którym założony jest amor to torówka), co za tym idzie amortyzator tak jakby sam zmieniał swoje ustawienia bo gęstość oleju przed i po rozgrzaniu różni się znacząco.


Lej produkty sprawdzonych producentów, różnica w cenie i popularność firm nie biorą się bez powodu.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez sebek4385 » 5/5/2014, 20:24

Lej olej jaki chcesz nie sa to czasy oleju lux superol czy falko ze były różnice teraz producent bierze odpowiedzialność za to co produkuje i pisze na bance ja leje valvoline i jest oki
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez melvin » 5/5/2014, 21:09

to nie jest tak że wlejesz olej gulf i silnik zatrze się po 10km, jednak prawdopodobnie silnik na tanim oleju nie będzie odpowiednio chroniony, co skróci żywotność jego elementów.

Wg twojego toku myślenia Sebek, olej to olej, klocki hamulcowe to klocki hamulcowe a motocykl to motocykl i np nie ma różnicy między EBC HH a NHC bo to przecież producent bierze odpowiedzialność za to że przy hamowaniu z prędkości maksymalnej do zera twoje klocki zamieniły się w pył węglowy a droga hamowania to jedyne 2km...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez sebek4385 » 6/5/2014, 06:27

Rozmowa jest o olejunie nie o klockach . I posłuchaj 8lat pracuje jako mechanik samochodowy jest u mnie 11 firm oleju i wiem co mowie . Zaprzyjaźniony klijent jezdzi a8 3.7 z 8 lat na lotos 10w40 zwalalem ostatnio głowice lewa bo uszczelka padła o dziwo wszystko jest w bardzo ładnym stanie ( czyste elementy bez nagaru ) a miałem przypadki ze na castrolu 5w40 kanały olejowe i filtry sie zatkały . Wszystko zalerzy od tego jak czesto olej jest zmieniany i historia maszyny
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez RUTRA.RD » 6/5/2014, 07:00

co do castrola
czytałem ze castrol zleca innym producentom produkcje oleju- a oznacza to ze kupuje najtańsze :)
co do motula czy innych olejow przecież można ich karty charakterystyk porównać co za problem

nie wazne jaki olej wazne jak czesto sie go zmienia i jak moto użytkuje - jest taka teoria np na 4w40 w tl1000r ciekł wysprzeglik sprzęgła na 10w40 juz nie

temat o olejach jest jak rzeka i tu go nie rozstrzygniemy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez melvin » 6/5/2014, 12:42

sebek4385 napisał(a):Rozmowa jest o olejunie nie o klockach

Czytaj ze zrozumieniem...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: opinia o oleju Gulf POWER TRAC 4T 10w40

Postprzez Gulf Polska » 10/8/2017, 12:42

melvin, nasze oleje to produkt najwyższej klasy i najnowszej technologii. Nie zawsze trzeba płacić wygórowaną cenę, żeby dostać bardzo dobry produkt. Na yt jest sporo ciekawych testów olejów silnikowych, w których plasujemy się dość wysoko. Sprawdź i sam się przekonaj :wink:
Avatar użytkownika
Gulf Polska
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/8/2017, 12:07



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr