Zobacz wątek - Drgające lusterka GSX750F
NAS Analytics TAG

Drgające lusterka GSX750F

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Drgające lusterka GSX750F

Postprzez marcinv12 » 30/4/2014, 14:22

Witam posiadam GSX 750F z roku 1996. Piszę ponieważ mam problem z drgającymi lusterkami przez co obraz w lusterkach jest rozmazany i widzę zarys auta motocykla światła. Jest to uciążliwe no i zmniejsza się widoczność w lusterkach a co za tym idzie bezpieczeństwo.

Może ktoś ma podobny problem.
Co mogę zrobić żeby wyeliminować te drgania?
marcinv12
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 20/5/2012, 20:40
Lokalizacja: Sokołów Podlaski


Postprzez Vergon » 30/4/2014, 15:34

Lusterka oryginalne czy zamienniki?
Zamienniki przeważnie są gorzej wykonane i spasowane od oryginałów i faktycznie mocno drgają.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez melvin » 30/4/2014, 20:26

Wciśnij sprzęgło...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez marcinv12 » 30/4/2014, 21:55

Tak są to zamienniki lewe lusterko kupowałem niedawno (poprzednie strasznie powiększało obraz) to mogę powiedzieć że jest firmy JMT

Obrazek

drugie nie wiem jakiej firmy wygląda tak jak na zdjęciu niżej i również drga.

Obrazek


Wciskanie sprzęgła dla poprawienia widoczności hymm... ciekawa propozycja ;)
Jednak chyba będę musiał się męczyć z tymi lusterkami chyba że ktoś ma jakiś pomysł na to ale ciężko chyba będzie coś poprawić bo lusterka ścisło przylegają do owiewek, a wiadomo silnik powoduje, że wszystko jest wprowadzane w drgania mniejsze, większe jeszcze zależy to od obrotów silnika i co do tego sprzęgła na wolnych obrotach faktycznie najmniej drgają ;)
marcinv12
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 20/5/2012, 20:40
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez therminator » 3/5/2014, 21:51

Wszystkie lusterka mają częstotliwość rezonansową, w której wpadają w drgania.
Zależy ona od sztywności połączenia lusterko-miejsce montażu, długości ramienia i masy zestawu lusterko-ramię i na koniec od prędkości.
Dołóż obciążenie wewnątrz lusterka (dobierając eksperymentalnie) oraz sprawdź czy owiewka w miejscu montażu jest wystarczająco sztywna (może trzeba jakiś płaskownik dołożyć od środka owiewki).
Suzuki GSX 1200 Inazuma
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
therminator
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 8/2/2013, 17:42
Lokalizacja: Trójmiasto



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr