Ja Ci zaproponuję coś z Naked Bike
Yamaha MT-07 ABS 35KW
blokowana, spokojnie łapiesz się na nówkę sztukę 24,977 zł
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx
(otwórz link)
Honda CB 500F ABS 35KW tak samo w budżecie łapiesz się na nówkę 23900 zł
http://motocykle.honda.pl/pl/motocykle/modele/naked/cb500f.html
(otwórz link)
z Suzuki na A2 łapie się w cenie np SFV650 Gladius
blokowany nówka sztuka
http://www.suzuki-moto.pl/2014_Gladius.html
(otwórz link)
Suzuki ma w ofercie A2 sporo motocykli ale poza gladiusem i Inazumą reszta jest albo ciężka (GSX650F, GSF650 Bandit) albo za droga (GSX-R600, GSR750, DL650 V-STROM - ten dodatkowo jest dość wielki)
Ja bym się skupił na dwóch pierwszych. oba są warte swojej ceny dodatkowo Yamahę po zdanym prawku można odblokować i cieszyć się całkiem żwawym miejskim terrorystą.
Gladius będzie ciężki 205kg i najdroższy ale to i tak fajny motocykl dla dziewczyny jak ktoś lubi V2. Nie sugeruj się zbytnio opiniami innych o tym motocyklu bo w Polsce jest mało lubiany a na świecie świetnie sobie radzi i ludzie go chwalą, ja także.
Honda to honda, poukładana, wygodna, przewidywalna i gotowa do jazdy bez blokowania.
zarówno honda jak i gladius mają siodło na wysokości 785mm, Yamaha nieco wyżej 805mm za to jest spośród tych trzech najlżejsza 182kg.
Podejrzewam, że ciężko będzie się umówić na jazdę zblokowaną wersją Yamahy i Suzuki bo praktycznie może ich nie być w salonie. Honda więcej niż prawdopodobne, że będzie dostępna do jazdy. Ja osobiście brałbym Yamahę ze względu na wygląd i osiągi po odblokowaniu. rozum podpowiada żeby brać hondę ale zdecyduj sama
Nie sugeruj się samymi zdjęciami. podskocz do salonu, posadź tyłek na każdym z nich, przymierz się i pomacaj każdego z nich, poproś o odpalenie silników, każdy z nich pracuje inaczej mimo że każdy z nich to dwucylindrowce. Bez względu na to którędy pójdziesz, każdy z nich jest fajny i ma wiele do zaoferowania młodej motocyklistce. jest jeszcze Yamaha MT-03 ale to jednocylindrówka, za to łapie się na A2 tyle, że w cenie 26500 wolałbym już MT-07.
Podsumowując:
jesli tylko do A2, brałbym hondę CB500F
jesli chcesz zatrzymać motocykl po otrzymaniu kat. A to wybór padłby na MT-07, SFV650 w tej kolejności. Po odblokowaniu pożre Cię moment obrotowy
najbardziej spokojny w kolejności CB500F -> SFV650 -> MT-07
najbardziej żywiołowy po odblokowaniu MT-07 -> SFV650