1 )Mój przebieg : 3 sezony - ok 12tys km (ok 1/3 na torze) , Cagiva Raptor 125 2T , 3 lata przerwy
2 )Dane techniczne : 22lata, 175cm , 75kg
3 )Motocykl tylko dla mnie , jazda w godzinach kiedy pusto na ulicach (3-4)60% oraz jazda torowa(20%), raz w miesiącu 100km turystyki(10%) (jeżeli można turystyką to nazwać). Zawsze samemu.
4 )Tyle na ile będzie mnie stać w danym momencie - nie mam problemu z tym ze motocykl tydzień stoi w garażu - ale jeżeli miałbym określić to pewnie około 4-5 tys km / sezon
5 )Mam pelen ubiór
Miałem 3 lata przerwy w jeździe , gdyby nie ta przerwa to brałbym CBR600RR - pożyczyłem na dzień na torze i poprostu sie zakochałem . Moto zupelnie jakby uszyte dla mnie (pozycja) , wbrew pozorom moc oddawało kulturalniej niż Raptor
ale...
Miałem 3 lata przerwy.
Tak więc jeszcze raz. Jeżdze zawsze sam , to poprostu moja zasada, tak więc wygoda plecaczka jest nieistotna. Z racji, że śpie polifazowo mogę sobie pozwolić na jazdę w nocy - w dzień starałem się nie jeździć bo każdy wie jak to wygląda - coś co byłoby kolizją między samochodami - w połączeniu moto-auto może skończyć się tragicznie.
Jeździłem również CB500 jednak w porównaniu z Raptorem słabiutko wypadało , szczególnie zawieszenie i heble.
Tak więc przejdźmy do konkretów:
12-14 tys na moto - ewentualnie +2-3 tys jeżeli heble/opony/napęd będzie w porządku
Motocykl jako hobby , nie środek transportu - jezeli nie bedzie mnie stać na eksploatacje to nie ma problemu ,że będzie stać tydzień czy dwa w garażu.
Motocykle które przychodzą mi do głowy :
-Hornet 600
-CBR600RR
-GSXR-600 ?
Kompletnie nie jestem związany z jakąś marką , to że podałem 2 Hondy to tylko kwestia tego ,że jest ich sporo tak więc części łatwo dostępne , a CBR600RR to (podobno) najłagodniejsza ze sportowych 600cc no i kocham ten motocykl <3
Zanim napiszecie "weź XXXXXX na jeden sezon a potem sprzedaj " weźcie pod uwagę to ,że najprawdopodobniej w motocykl będe musiał wsadzić 4-6 tys zł ,żeby doprowadzić go do stanu w którym będe motocyklowi ufał. Te pieniądze później się nie zwrócą. Tak więc jeżeli już coś kupię to na minimum 3-4 sezony.
Z plastikami kompletnie nie mam problemu,że będą obdrapane o ile reszta motocykla jest prosta.
No i kompletnie odpadają jak dla mnie półowiewki na naked'ach (kwestia gustu, przepraszam jeżeli kogoś tym uraziłem)
Pomożecie?
Te motocykle podałem tak dość luźno ,żeby mniej więcej pokazać wam zarys moich preferencji.
Z góry dzięki
PS
Jak to jest z ABS w motocyklach ? Warto poczekać ,aż stać byłoby mnie na model z ABS?