co do six days - ktm raczej zawsze te wersje wypuszczał ;P
co do wymian itp - pobierz sobie ksiązke serwisową i mniej wiecej mozesz sie jej słuchac. tam jest dokładnie napisane co ile tłok co ile korba. co i jak sprawdzać. to stara maszyna i rózne dziwne rzeczy mogą sie z nią dziać. tłok pewnie 70-100 mth powinien wytrzymać korba pewnie co 2 tłoki. a jak korba to cały dół silnika łozyska itp itd. a reszta jak padnie, np sprzęgło jak zacznie sie slizgac to wymianka.
co do oleju - też w ksiązce serwisowej masz podane. ale czasami nie ma sprawdzania, to 2T wiec tam sie nie kontroluje oleju bo on teoretycznie nie moze znikać. wymieniasz go co 15 godzin np. i wtedy zlewasz i wlewasz odpowiednią ilosc i juz.
ale w ktmie chyyyyba masz po prawej stronie na deklu srubke i ją odkrecasz moto ma byc prosto i jak olej jest to ma ze srubki pomału wyciekac olej. ale to mówie chyba, i dopatrz sobie w ksiązce bo jak sie nie znasz to bez ksiązki nie bedziesz umiał dbać. a o wszystkich pierdołach wypisywać to bym tu chyba siedział i godzine pisał
aai na przyszłosc lepiej dobieraj dział bo ten był zły