Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> 5 najbardziej ekscytujÄ…cych supermoto
NAS Analytics TAG

[biblioteka] 5 najbardziej ekscytujÄ…cych supermoto

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] 5 najbardziej ekscytujÄ…cych supermoto

Postprzez Åšcigacz » 25/4/2014, 13:42

Dyskusja na temat: 5 najbardziej ekscytujÄ…cych supermoto
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
5 najbardziej ekscytujÄ…cych supermoto
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 25/4/2014, 13:42

supermoto, jeżeli maja wysokobudżetowe zawieszenie, to jedne z najlepszych motocykli jakie można kupic<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/4/2014, 15:41

Tu kolesie przetestowali supermoto i nakedy i SM wins! <a href="http://www.youtube.com/watch?v=V3dU3_y6gFQ" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=V3dU3_y6gFQ</a><br><hr>aaaby
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2014, 19:35

ducati hypermotard sp evo jak dla mnie jeden z lepszych SM. Tylko te cholerne lusterka <br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2014, 13:54

Rozróżniłbym "prawdziwe" lekkie supermociaki jak ktm smr450, exc, przerobione yz450, wr, rozwiercone drz, itp. od Dorsoduro, Hypermotarda, Nudy, KTM 950. To jest troche inny świat. Można mówić że ta druga grupa to jest "większe supermoto". Ale na takim większym SM dużo trudniej zrobić pewne rzeczy, trzeba naprawde ogarniać żeby zawrócić na poślizgu, wejść uślizgiem koła w zakręt itd... A mała masa takie rzeczy ułatwia, pozwala na więcej. Kolejna rzecz to upuszczenie sprzetu - crossy radzą z tym sobie wzorowo. Niska masa, możliwość jazdy w terenie, odporność to jest to.

Podsumowując moim zdaniem: Nuda, Dorsoduro, Hypek jak najbardziej jako świetny street bike na dziurawe drogi. Jako SM dla Kowalskiego? Nu nu.

Btw, na zachodnich portalach aukcyjnych można się spotkać z aukcjami "sprzedam dorsoduro/hypermotard, możliwa zamiana na lżejsze SM".
<br><hr>beforeitwascool
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2014, 19:46

Komentatorzy napisał(a):Rozróżniłbym "prawdziwe" lekkie supermociaki jak ktm smr450, exc, przerobione yz450, wr, rozwiercone drz, itp. od Dorsoduro, Hypermotarda, Nudy, KTM 950. To jest troche inny świat. Można mówić że ta druga grupa to jest "większe supermoto". Ale na takim większym SM dużo trudniej zrobić pewne rzeczy, trzeba naprawde ogarniać żeby zawrócić na poślizgu, wejść uślizgiem koła w zakręt itd... A mała masa takie rzeczy ułatwia, pozwala na więcej. Kolejna rzecz to upuszczenie sprzetu - crossy radzą z tym sobie wzorowo. Niska masa, możliwość jazdy w terenie, odporność to jest to.

Podsumowując moim zdaniem: Nuda, Dorsoduro, Hypek jak najbardziej jako świetny street bike na dziurawe drogi. Jako SM dla Kowalskiego? Nu nu.

Btw, na zachodnich portalach aukcyjnych można się spotkać z aukcjami "sprzedam dorsoduro/hypermotard, możliwa zamiana na lżejsze SM".
<br><hr>beforeitwascool<br>
te trzy które wymieniłeś to cos bardziej pomiędzy supermoto a nakedami - ale już ktm supermoto 950 i jego hardcorowy brat 950 superenduro R maja m.zd. bardziej hardcorowe silniki i lepsze, bardziej sportowe zawieszenie (oboma ktmami trochę jezdzilem)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/4/2014, 11:25

Komentatorzy napisał(a):Rozróżniłbym "prawdziwe" lekkie supermociaki jak ktm smr450, exc, przerobione yz450, wr, rozwiercone drz, itp. od Dorsoduro, Hypermotarda, Nudy, KTM 950. To jest troche inny świat. Można mówić że ta druga grupa to jest "większe supermoto". Ale na takim większym SM dużo trudniej zrobić pewne rzeczy, trzeba naprawde ogarniać żeby zawrócić na poślizgu, wejść uślizgiem koła w zakręt itd... A mała masa takie rzeczy ułatwia, pozwala na więcej. Kolejna rzecz to upuszczenie sprzetu - crossy radzą z tym sobie wzorowo. Niska masa, możliwość jazdy w terenie, odporność to jest to.

Podsumowując moim zdaniem: Nuda, Dorsoduro, Hypek jak najbardziej jako świetny street bike na dziurawe drogi. Jako SM dla Kowalskiego? Nu nu.

Btw, na zachodnich portalach aukcyjnych można się spotkać z aukcjami "sprzedam dorsoduro/hypermotard, możliwa zamiana na lżejsze SM".
<br><hr>beforeitwascool<br>
Komentatorzy napisał(a):te trzy które wymieniłeś to cos bardziej pomiędzy supermoto a nakedami - ale już ktm supermoto 950 i jego hardcorowy brat 950 superenduro R maja m.zd. bardziej hardcorowe silniki i lepsze, bardziej sportowe zawieszenie (oboma ktmami trochę jezdzilem)<br><hr>txa<br>
No właśnie... I klasyfikacja robi się trudniejsza. Ale ciągle pozostane przy tym, że tym sprzętem żeby ogarniać w stylu SM naprawde trzeba mieć wysokie umiejętności, a upuszczenie sprzęta skończy się kosztowniej - to jednak masa koło 200 kg. Poza tym jednak definicja motocykla SM powinna wychodzić ze sportu, a wystarczy obejrzeć jakiekolwiek zawody zeby zobaczyć co to rasowe SM.

Wychodzi, że gama motocykli SM jest bardzo zróżnicowana, dużo bardziej niż np "sporty". Mamy "street-SM", "big-SM" i "prawdziwe SM". Przy czym jak dla mnie tylko motocykl z tej ostatniej grupy pozwoli przeciętnej osobie na zawadiacką jazdę, jazde po chodach, skoki, wjazd w teren. Przedewszystkim masa a nie moc. Jak ktoś chce faktycznie poczuć SM to prędzej poleciłbym komuś WR250 niż cokolwiek o masie 160+.

Kilka filmików:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=800htz1GI-0" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=800htz1GI-0</a>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=NdS3-NFZe1k" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=NdS3-NFZe1k</a>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=t9aPtNC-rIs" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=t9aPtNC-rIs</a>

Pozdro!

<br><hr>beforeitwascool
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2014, 09:56

Komentatorzy napisał(a):Rozróżniłbym "prawdziwe" lekkie supermociaki jak ktm smr450, exc, przerobione yz450, wr, rozwiercone drz, itp. od Dorsoduro, Hypermotarda, Nudy, KTM 950. To jest troche inny świat. Można mówić że ta druga grupa to jest "większe supermoto". Ale na takim większym SM dużo trudniej zrobić pewne rzeczy, trzeba naprawde ogarniać żeby zawrócić na poślizgu, wejść uślizgiem koła w zakręt itd... A mała masa takie rzeczy ułatwia, pozwala na więcej. Kolejna rzecz to upuszczenie sprzetu - crossy radzą z tym sobie wzorowo. Niska masa, możliwość jazdy w terenie, odporność to jest to.

Podsumowując moim zdaniem: Nuda, Dorsoduro, Hypek jak najbardziej jako świetny street bike na dziurawe drogi. Jako SM dla Kowalskiego? Nu nu.

Btw, na zachodnich portalach aukcyjnych można się spotkać z aukcjami "sprzedam dorsoduro/hypermotard, możliwa zamiana na lżejsze SM".
<br><hr>beforeitwascool<br>
Komentatorzy napisał(a):te trzy które wymieniłeś to cos bardziej pomiędzy supermoto a nakedami - ale już ktm supermoto 950 i jego hardcorowy brat 950 superenduro R maja m.zd. bardziej hardcorowe silniki i lepsze, bardziej sportowe zawieszenie (oboma ktmami trochę jezdzilem)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):No właśnie... I klasyfikacja robi się trudniejsza. Ale ciągle pozostane przy tym, że tym sprzętem żeby ogarniać w stylu SM naprawde trzeba mieć wysokie umiejętności, a upuszczenie sprzęta skończy się kosztowniej - to jednak masa koło 200 kg. Poza tym jednak definicja motocykla SM powinna wychodzić ze sportu, a wystarczy obejrzeć jakiekolwiek zawody zeby zobaczyć co to rasowe SM.

Wychodzi, że gama motocykli SM jest bardzo zróżnicowana, dużo bardziej niż np "sporty". Mamy "street-SM", "big-SM" i "prawdziwe SM". Przy czym jak dla mnie tylko motocykl z tej ostatniej grupy pozwoli przeciętnej osobie na zawadiacką jazdę, jazde po chodach, skoki, wjazd w teren. Przedewszystkim masa a nie moc. Jak ktoś chce faktycznie poczuć SM to prędzej poleciłbym komuś WR250 niż cokolwiek o masie 160+.

Kilka filmików:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=800htz1GI-0" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=800htz1GI-0</a>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=NdS3-NFZe1k" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=NdS3-NFZe1k</a>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=t9aPtNC-rIs" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=t9aPtNC-rIs</a>

Pozdro!

<br><hr>beforeitwascool<br>
Zgadzam się całkowicie - supermoto m.zd. to jednak masa do 150kg i silnik jednocylindrowy, do tego drogie zawieszenie i hamulce. Te które maja pod 200 kg nie nadaja się do takich zastosowan jak np. krótkie odcinki szutrowe, nierówny teren etc a i w zakrętach tym się jedzie bardziej jak nakedem. Szkoda ze w Polsce lekkie supermoto są mało popularne - może powodem jest mały wybór używek w niskich cenach albo kult mocy...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê