Komentatorzy napisał(a):A więc moje zdanie na temat tego serwisu jest nieco inne...serwis, jeżeli chodzi o sprzedaż i zachęcenie klienta do kupna towaru sprawdza się bardzo dobrze, ale jeżeli chodzi o serwis to po prostu przykro mi to mówić, ale to jedna wielka, jest to słynna zasada zdobyć klienta i mieć go potem gdzieś....Umawiasz się z nimi na coś, a co innego jest. Potrafią zarysować skuter i zwalić to na kogoś innego. Ja osobiście zadowolony nie jestem i mam nadzieje, że gwarancja szybko się skończy i będę mógł stąd uciekać. Taka rada dla Was pracowników tego oto serwisu, więcej szacunku dla klienta, nawet gdy już zakupi u Was sprzęt to nie jest już koniec, bo klienta powinniście traktować tak jak traktujecie go gdy namawiacie do kupna sprzętu.<br><hr>Warszawiak<br>
Wow! Pierwsza konstruktywna krytyka naszej firmy w tym temacie po tak długim czasie. Dziękujemy.
Od lat ciągle próbowaliśmy znaleźć zgrany zespół i stąd była częsta wymiana poszczególnych pracowników. Od jakiegoś roku nasza sytuacja się znacznie unormowała i zespół jest coraz bardziej zgrany oraz, co najważniejsze, coraz bardziej przystępny dla Klienta.
Dzięki i zapraszamy do ponownego wypróbowania nas
<br><hr>Rafał / Skuter-Serwis