Zobacz wątek - malowanie plastików kawasaki kmx 125
NAS Analytics TAG

malowanie plastików kawasaki kmx 125

Enduro, Cross
_________

malowanie plastików kawasaki kmx 125

Postprzez msremo97 » 13/4/2014, 11:55

Witam proszę was o rady jak pomalować plastiki w kawasaki kmx 125 wiadomo motor jest dosyć mocno porysowany ale to nic dziwnego ważne że plastiki są całe chodzi mi o to jak je pomalować zdemontować nałożyć podkład a potem farbę i jaki podkład farbę itp proszę o szybką odpowiedź
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47


Postprzez sylwek199888 » 13/4/2014, 12:47

Najlepsze jest chyba malowanie proszkowe, ale malowanie plastików jest słabe :/
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez kris514 » 13/4/2014, 13:11

Wiadomo papier ścierny i szorować aż się wygładzi, potem warstwa dobrego podkładu (polecam hs fuller 5:1 z utwardzaczem ) i na to farba akrylowa i ewentualnie lakier bezbarwny z utwardzaczem by wzmocnić farbę, na miejscach gdzie ewentualnie była by szpachla będzie pękać i jest to nieuniknione. Podpytaj jeszcze na temat zmiękczacza do plastiku (by farba była bardziej elastyczna)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez msremo97 » 13/4/2014, 13:20

ok dzięki
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47

Postprzez Street4Fun » 13/4/2014, 14:28

Nie ma sensu malowania. Zaopatrz się w papier ścierny i opalarkę.
Testowałem to na kilku błotnikach i fajny efekt końcowy, oczywiście w 100% gładki nie będzie, ale siedząc naprawdę długo nad plastikiem można super powierzchnie otrzymać.
Generalnie z dwóch kolorów jakie regenerowałem były : niebieski i czarny.
Niebieskie błotniki straciły duże rysy i zniknęło większość drobnych, dodatkowo białe odkształcenia(w wyniku upadków) poznikały.

Czarne elementy tak super nie wyszły, być może za krótko nad nimi siedziałem.

Myjesz plastiki dokładnie i szlifujesz, różnymi papierami, musisz je mocno zmatowić i dodatkowo porysować, aby podczas opalania nowe i stare rysy lekko się stopiły i utworzyły nową powierzchnię, zabieg powtarza się kilka-kilkanaście razy aż do widocznego efektu, ważne jest, żeby nie przesadzić z tym opalaniem, bo opalarka wytwarza ponad 400C*.

Zdjęć niestety nie mam, ponieważ to były testy, spodziewałem się spalonych plastików, choć efekt końcowy mnie pozytywnie zaskoczył.


Jak pomalujesz plastiki to prędzej czy później farba będzie odpadać, lekkie uderzenie, nawet wkrętak ci na błotnik spadnie i już masz rysy widoczne.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 13/4/2014, 23:49

zalezy jakie masz plastiki, jak fabryczne barwione w masie - czyli masz plastik, a jak go np zatniesz nozykiem to w srodku masz ten sam kolor to jak koega wyzej mówi, opalarka i działa cuda.

jak masz juz malowane albo fabryczne jakis lakier, to mozna malowac, najlepiej dorwac fabre - lakier samochodowy z dodatkowym uelastyczniaczem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê