napęd f3
Posty: 13
• Strona 1 z 1
napęd f3
Witam mam pytanko małe mam naciągnięty łańcuch niby dobrze moto stoi i mam te 2,5-3,5 cm luzu podjadę nim pół metra mniej wiecej i łańcuch jest już mocno napięty i tu pytanie czy to oznaka wyrobionych tych gum w zębatce czy też co innego ??
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
Jak sam mówisz w jednym miejscu jest luz a w drugim jest ciasny jak chcesz to dokładnie naciągnąć czy poluzować?
jak bedziesz tak dluzej jezdzil to rozwalisz lozyska i bedziesz mial w najgorszym razie silnik do wymiany a nie tylko naped.
jak bedziesz tak dluzej jezdzil to rozwalisz lozyska i bedziesz mial w najgorszym razie silnik do wymiany a nie tylko naped.
Suzuki SV650s k7
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
no jest z luzem a po przepchaniu kawalka jest juz napiety tylko co ma do tego naciag ?? chce troche jak co poluzowac zeby nie byl tak napiety tylko luzny zje mi szybciej zebatki
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
Kolego podnies tylne kolo sprawdz naciag.
obroc kolem o ok 1/4 obrotu i sprawdz naciag
potem znow obroc kolo o 1/4 obr i sprawdz naciag ... i tal w kolko az zobaczysz roznice w tych parametrach....
Jesli nie masz kasy na wymiane napedy to masz 2 wyscia:
1(mniejsze zlo ) ustawiasz lancuch w punkcie najbardiej naprezonego i wtedy dajesz mu 2-2,5cm luzu i tak jazdzisz (dorywczo) lub nie jezdzisz wymieniasz i wtedy smigasz po wymianie.........
wybor nalezy do Ciebie....
obroc kolem o ok 1/4 obrotu i sprawdz naciag
potem znow obroc kolo o 1/4 obr i sprawdz naciag ... i tal w kolko az zobaczysz roznice w tych parametrach....
Jesli nie masz kasy na wymiane napedy to masz 2 wyscia:
1(mniejsze zlo ) ustawiasz lancuch w punkcie najbardiej naprezonego i wtedy dajesz mu 2-2,5cm luzu i tak jazdzisz (dorywczo) lub nie jezdzisz wymieniasz i wtedy smigasz po wymianie.........
wybor nalezy do Ciebie....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
teraz tylko moje małe pytanko może glupie ale zapytam jak może być i od czego nie rowno rozciągnięty łańcuch ?? ze strzelania z gazu jedynie ale to żeby byl w jednym miejscu rozciągnięty a za 20 cm juz nie to trzeba ciągle strzelać z gazu w tym samym miejscu łańcucha bo jak to wytłumaczyć ? i ponawiam pytanie to nie jest wina tych gum w zębatce ?
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
a jest sens wymiany samego łancucha ?? czy jak wymieniać to wymieniać cały naped ? zebatki sa jeszcze w dobrym stanie troche sie już zlizuja w jednym kierunku ale sa ładne..
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
Gumy zabieraka nie mają z tym nic wspólnego.
Tak na logikę to łańcuch wyciąga się w jednym konkretnym miejscu jak uszczelniacze zaczynają się wysypywać od tego danego miejsca. Później idzie kolejny i kolejny i robi się szmata z łańcucha.
Nie wymienia się samego łańcucha, bo od starych zębatek dostanie po dupie 10 razy szybciej. Nie kombinuj i wymień cały napęd bo zapłacisz 2 razy.
Tak na logikę to łańcuch wyciąga się w jednym konkretnym miejscu jak uszczelniacze zaczynają się wysypywać od tego danego miejsca. Później idzie kolejny i kolejny i robi się szmata z łańcucha.
Nie wymienia się samego łańcucha, bo od starych zębatek dostanie po dupie 10 razy szybciej. Nie kombinuj i wymień cały napęd bo zapłacisz 2 razy.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
własnie troche poluzowałem łańcuch na małe podjazdy . macie może jakies dobre stronki gdzie znajde w dobrej cenie napędy do f3 lift ?
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
zamówiłem wzmocnionego dida Stalowa zębatka przednia F1371-15, 15Z, rozmiar 525,
- Stalowa zębatka tylna 1304-43, 43Z, rozmiar 525,
- DID łańcuch 525 VX/108 X-ringowy wzmocniony,
- Ogniwo Å‚Ä…czÄ…ce
teraz tylko moje pytanie tutaj jest ta długość łacucha na 108 inni w lepszej cenie tzn tańszej sprzedaja te same zebatki lecz dlugość łańcucha na 110 ogniw i moje pytanie na jakiej zasadzie to działa ze bd pasować i 110 i 108 ogniw czy przy 110 bd luzniejszy łancuch bd mniej naciągu czy te ogniwa bd jakieś mniejsze i zębatki innego kształtu ?? bo w katalogach podaja gdzie bym nie zadzwonił jedni 108 inni 110 i kogo sluchać ?
- Stalowa zębatka tylna 1304-43, 43Z, rozmiar 525,
- DID łańcuch 525 VX/108 X-ringowy wzmocniony,
- Ogniwo Å‚Ä…czÄ…ce
teraz tylko moje pytanie tutaj jest ta długość łacucha na 108 inni w lepszej cenie tzn tańszej sprzedaja te same zebatki lecz dlugość łańcucha na 110 ogniw i moje pytanie na jakiej zasadzie to działa ze bd pasować i 110 i 108 ogniw czy przy 110 bd luzniejszy łancuch bd mniej naciągu czy te ogniwa bd jakieś mniejsze i zębatki innego kształtu ?? bo w katalogach podaja gdzie bym nie zadzwonił jedni 108 inni 110 i kogo sluchać ?
- toschiba198903
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
- Lokalizacja: bialystok
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości