Jakie Supermoto wybrać do 10 tys ?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Jakie Supermoto wybrać do 10 tys ?
Witam wszystkich serdecznie, mam na imiÄ™ Marcin
Zapewne już był taki temat no ale trudno
25 lat , 175 cm wzrostu
Moje doświadczenie 4 sezony na gsxr 600 k5
Sprzedałem swojego ściga i chcę się przesiąść na supermoto , sprzęt ma głównie służyć do zabawy jazda na kole , ślizgi , drift itp. jak i również przemieszczanie się z punktu A do B w miarę normalnych warunkach . Jazda głównie po mieście teren raczej nie, jeżeli się zdarzy to rzadko. Pojemność od 400 wzwyż Zależy mi żeby moto miało dość mocy i było niezbyt ciężkie. Czytałem trochę tu i na innych forach ale jak to przeważnie bywa każdy chwali to na czym jeździ , dlatego liczę na obiektywne oceny, propozycję również informację co do awaryjności i eksploatacji danych modeli . Budżet jakim dysponuję to 10 tys (+/-)
Zapewne już był taki temat no ale trudno
25 lat , 175 cm wzrostu
Moje doświadczenie 4 sezony na gsxr 600 k5
Sprzedałem swojego ściga i chcę się przesiąść na supermoto , sprzęt ma głównie służyć do zabawy jazda na kole , ślizgi , drift itp. jak i również przemieszczanie się z punktu A do B w miarę normalnych warunkach . Jazda głównie po mieście teren raczej nie, jeżeli się zdarzy to rzadko. Pojemność od 400 wzwyż Zależy mi żeby moto miało dość mocy i było niezbyt ciężkie. Czytałem trochę tu i na innych forach ale jak to przeważnie bywa każdy chwali to na czym jeździ , dlatego liczę na obiektywne oceny, propozycję również informację co do awaryjności i eksploatacji danych modeli . Budżet jakim dysponuję to 10 tys (+/-)
- mlody-mlodzian
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25/3/2011, 15:23
zakup 10 tysi okej, a jak z utrzymaniem w sezonie ? ile mógłbyś przeznaczyć ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Będę głownie jeździł w weekendy bo w tygodniu delegacje , a że jestem raczej człowiekiem który dba o swój sprzęt to nie mam jakiejś określonej kwoty, wszystko co trzeba będzie wymienić bo się zużyje czy się zepsuje to zrobię na czas . Ale wiadomo że każdy by chciał żeby wszystko było jak najlepsze i jak najtańsze a to przeważnie nigdy nie idzie w parze
- mlody-mlodzian
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25/3/2011, 15:23
- mlody-mlodzian
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25/3/2011, 15:23
- mlody-mlodzian
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25/3/2011, 15:23
jak chcesz sie pobawić to xt fmx to za cięzkie krowy ;P lc4 fajne moto nawet spoko mozna w amatorskich zawodach sie poscigać. DRZ 400 podobnie chociaz jest słabsza i przy cięzkawa ale ma spore mozliwosci jak na typ motocykla
mozna jeszcze pomysleć nad jakas yamaha WR 450 lub ktmem 450/520(525) EXC ale za 10 tysiecy igły nie kupisz a koszta - po to własnie pytałem., taka DRZ kosztuje grosze w stosunku do takiego 525 np. w DRZ robisz remont za 3000 zł i latasz kilka lat. w KTMie jak zrobisz za 3000 zł remont to przy katowaniu nawet i po roku mozesz robic kolejny ale pod względem mozliwosci KTM i yamaha WR biją na łeb konkurencje bo to wyczynówki
mozna jeszcze pomysleć nad jakas yamaha WR 450 lub ktmem 450/520(525) EXC ale za 10 tysiecy igły nie kupisz a koszta - po to własnie pytałem., taka DRZ kosztuje grosze w stosunku do takiego 525 np. w DRZ robisz remont za 3000 zł i latasz kilka lat. w KTMie jak zrobisz za 3000 zł remont to przy katowaniu nawet i po roku mozesz robic kolejny ale pod względem mozliwosci KTM i yamaha WR biją na łeb konkurencje bo to wyczynówki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mam za sobą kilka sezonów na SM i parę sprzętów już zjeździłem.
DRZ 400 jeśli już to jedynie w wersji E. Jest mega różnica pomiędzy nią a zwykłą. Ja w swojej miałem zębatki dobrane tak że szła 120km/h ale przy każdej prędkości z 5 biegu można było startować do pionu Fakt że mocy ma trochę mało ale i tak daje bardzo dużo frajdy przy czym utrzymanie kosztuje tyle co wymiany płynów i jakichś pierdół.
LC4 do mnie nie przemawia. Trzech kumpli miało i żadnym się dobrze nie jeździło. Wibruje tak że przy pewnych obrotach obraz potrafi się zamazywać Poza tym to KTM więc nie wiadomo kiedy wybuchnie Ale jedno trzeba przyznać, na żadnym innym sprzęcie tak szybko nie wyczułem pionu.
Jest w ekipie jeszcze KTM 525. Maszyna stworzona do zapierdal***a. Startuje i ląduje w pionie Do zabawy po mieście moto idealne, lekkie, szybkie i nic go nie dogoni. Jednak kilka KM za miasto i zaczyna być uciążliwe, niestety twarda kanapa typu stringi nie jest zbyt wygodna. Do tego dochodzi fakt że jest to sprzęt wyczynowy więc do silnika już trzeba co sezon zajrzeć.
Jestem również w posiadaniu czwarty rok Husqvarny SM 610 2008r czyli już na wtrysku. Jest to dość kompromisowe moto. W porównaniu do LC4 na papierze wychodzi podobnie, waga, moc itp. W praktyce ma dużo lepsze heble, nie wibruje i prowadzi się z dużo większą lekkością. O utrzymaniu ciężko coś powiedzieć bo moja ma 12tyś km od nowości a jeszce klocki i napęd są ori W sumie to jest na Sell ale trochę więcej niż 10k. Jak chcesz odezwij się na PW to podam Ci jakieś szczegóły.
Miałem również styczność z Hondą XR 650 przerobioną na SM. Niestety nie dane było mi się nią przejechać ale właściciel bardzo sobie chwalił za prostą obsługę i stosunkowo dobre parametry.
FMX i XT bym na Twoim miejscu sobie odpuścił bo są dość ciężkie i cierpią na niedobór mocy.
DRZ 400 jeśli już to jedynie w wersji E. Jest mega różnica pomiędzy nią a zwykłą. Ja w swojej miałem zębatki dobrane tak że szła 120km/h ale przy każdej prędkości z 5 biegu można było startować do pionu Fakt że mocy ma trochę mało ale i tak daje bardzo dużo frajdy przy czym utrzymanie kosztuje tyle co wymiany płynów i jakichś pierdół.
LC4 do mnie nie przemawia. Trzech kumpli miało i żadnym się dobrze nie jeździło. Wibruje tak że przy pewnych obrotach obraz potrafi się zamazywać Poza tym to KTM więc nie wiadomo kiedy wybuchnie Ale jedno trzeba przyznać, na żadnym innym sprzęcie tak szybko nie wyczułem pionu.
Jest w ekipie jeszcze KTM 525. Maszyna stworzona do zapierdal***a. Startuje i ląduje w pionie Do zabawy po mieście moto idealne, lekkie, szybkie i nic go nie dogoni. Jednak kilka KM za miasto i zaczyna być uciążliwe, niestety twarda kanapa typu stringi nie jest zbyt wygodna. Do tego dochodzi fakt że jest to sprzęt wyczynowy więc do silnika już trzeba co sezon zajrzeć.
Jestem również w posiadaniu czwarty rok Husqvarny SM 610 2008r czyli już na wtrysku. Jest to dość kompromisowe moto. W porównaniu do LC4 na papierze wychodzi podobnie, waga, moc itp. W praktyce ma dużo lepsze heble, nie wibruje i prowadzi się z dużo większą lekkością. O utrzymaniu ciężko coś powiedzieć bo moja ma 12tyś km od nowości a jeszce klocki i napęd są ori W sumie to jest na Sell ale trochę więcej niż 10k. Jak chcesz odezwij się na PW to podam Ci jakieś szczegóły.
Miałem również styczność z Hondą XR 650 przerobioną na SM. Niestety nie dane było mi się nią przejechać ale właściciel bardzo sobie chwalił za prostą obsługę i stosunkowo dobre parametry.
FMX i XT bym na Twoim miejscu sobie odpuścił bo są dość ciężkie i cierpią na niedobór mocy.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Dzięki wielki właśnie takiego zestawienia sprzętów szukałem , ktoś kto jeździł kilka sezonów na różnych SM i może podpowiedzieć i ocenić jak to wygląda w praktyce
- mlody-mlodzian
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25/3/2011, 15:23
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości