Zobacz wÄ…tek - Motocykl na A2 do 9 tyÅ›
NAS Analytics TAG

Motocykl na A2 do 9 tyÅ›

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Motocykl na A2 do 9 tyÅ›

Postprzez Misiek_y » 2/3/2014, 00:16

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)

Myślę, że mam dość spore, pomimo tego, że jeżdżę/jeździłem "piździkami" , ponieważ od 4 lat jeżdżę na jednośladach, 3 lata na biegówkach typu Derbi Senda, a co do km to ogólnie zrobiłem już około 14, może 16 tyś km (nie wiem dokładnie też ile, ponieważ w skuterze jak i w jednej z send miałem przerwę w nabijaniu kilometrów, bo linka prędkościomierza...)

- Wiek, waga, wzrost,

18 lat, 60 kg, 178 cm

- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?

Motocykl głównie będzie służyć na dojazdy do szkoły (3 km w jedną stronę, zaznaczam po mieście), na wypady po za miasto z kumplami, w wakacje na dłuższe trasy

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?

Jeżeli będzie mało palić to około 4-5 tyś na pewno się zrobi :)

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?

Na samo moto chcę przeznaczyć do 9 tyś, mógłbym naciągnąć, jeżeli bym miał okazję mieć młodszy czy w lepszym stanie, a co do ciuchów to już osobny budżet

- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?

Jak najmniejszy.

- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.

Nakedy, turystyki, Supermoto

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?

CBF 600, FZ6, XTX 660, MT-03, Pegaso 650 Strada, Aprilia SXV 450

Z tych podanych najbardziej widziałaby mi się Yamaha, oba modele, ponieważ nie musiałbym blokować, tak samo tyczy się Pegaso Strada.

FZ6 z kolei o 3 konie za dużo, ale z wyglądu najbardziej mi się podoba.

Aprilia SXV 450 podoba mi się ze względu na dźwięk i wygląd, ale słyszałem, że to wysilone jednostki i trzeba je jednak serwisować "dobrze" w porównaniu do CBF 600 :)
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43


Postprzez leff » 2/3/2014, 00:47

wszystkie motocykle trzeba dobrze serwisowac, najtansza w serwisie z tego bedzie chyba XT660X
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez r_shop_d » 2/3/2014, 11:37

Może moje bmw gs 650 Cię będzie interesować. Na pw wysłałem Ci ogłoszenie. Bardzo ekonomiczny, sporo dodatków ma założonych, w razie czego dzwoń lub pisz ;)
Avatar użytkownika
r_shop_d
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Marsjanin » 2/3/2014, 12:07

Dodaj SV650/S do listy, jeśli lubisz dźwięk i charakterystykę V2 - oczywiście trzeba zablokować.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez Misiek_y » 2/3/2014, 14:26

Na sv650 siedziałem i nie odpowiada mi pozycja, którą się zajmuje.

Chciałbym już raczej coś właśnie z V-ką związane, chociaż single też są fajne, tyle, że te wibracje.

Możecie coś powiedzieć o tych motocyklach, które wymieniłem ? Spalanie, awaryjność, + czy - motorka.

A co powiedzie o ER5, przykładowo:

http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-twister ... 29790.html
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez Karol20 » 2/3/2014, 14:56

W sv'ce pozycja jest inny w n i inna w s. N'ka ma pozycje jak kazdy naked.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Marsjanin » 2/3/2014, 15:34

Ja mam Skę z kierownicą od Nki - to jest dopiero jazda, pozycja wyprostowana itd., chociaż zastanawiam się, czy nie wrócić do niskiej kiery.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez Misiek_y » 2/3/2014, 19:47

O.o

Nie wiedziałem, mówiłem o tej:

http://tablica.pl/oferta/suzuki-sv-650- ... f6fbe4ef90

Czyli jak już to mam szukać N, a coś się jeszcze różnią te wersje ? Mocą czy coś ?

Jak z awaryjnością, dostępnością części itp itd ?

Na co zwracać uwagę przy kupnie ?
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez Karol20 » 2/3/2014, 21:11

Silnik rama i wiekszosc czesci jest ta sama.

Roznica jest w owiewkach kierownicy, inny lancuch i zebatki. I o ile sie orientuje to wachacz jest inny.



Czesci sa bez problemu dostepne. V'ki szybciej (podobno) zuzywaja tylna opone i naped, ale nie w takim wymiarze zeby brac to pod uwage.
Raczej w twojej kasie celowalbym w idealne sztuki z przed liftu. Chyba ze jeszcze dolozysz ze 2k do tych 9 to mozna juz sie smiala rozgladac za sv'ka po lifcie. A co do samej ceny to widzialem (jak dla siebie szukalem) n'ke w idealnym stanie mechaniczym za 6k, po godzninie od pojawienia sie ogloszenia na forum byl juz sprzedany.
A tu cos o awaryjności:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,4 ... 15335.html
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Misiek_y » 4/3/2014, 18:22

A te po 2003 roku to już mają te elektroniczne liczniki, tak ? Ciężko znaleźć za 6 tyś taką N'kę.
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez SkoQ » 5/3/2014, 10:28

Za 6 tys. tylko z przed liftu na gaźnikach bym szukał jeśli już zależało by mi na SV'ce Wersje S są troszeczkę droższe, i te z przed 2003 jak i po nim.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez madcap » 5/3/2014, 17:03

duży rozrzut w typach.....
może vfr 750/800
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Misiek_y » 6/3/2014, 21:43

Powiem tak, po rozmowie z miejscowym "Motocyklistą" i przejażdżce FZ6, jestem w stanie powiedzieć coś już więcej, a więc:

XTX 660 i MT-03 raczej odpada (to będzie ewentualność ostateczna), sv650 również.

FZ6 jednak ma fajną charakterystykę, co prawda przejechałem się tylko zaledwie 3 km, ale jak dla mnie to dobrze zbiera się z dołu, to tylko moje odczucie, i w zupełności wystarczy, tylko dręczy mnie jedno, uwiera mnie w krocze, i boję się, że przy dłuższych trasach będzie to mnie denerwować.

Pozostaje mi szukać albo CBF600 albo FZ6, ale FZ6 o 3 konie przekracza granicę blokady, ktoś już rejestrował może taką fazerkę ? Dało radę? Niby to zależy od urzędu, przy samej rejestracji, wydawania dowodu.
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez leff » 6/3/2014, 21:49

ale co zalezy od urzedu? stlumic do 35 kW to sobie mozesz i GSXR1000 tyle, ze nie wolno Ci tym powozic na A2
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Karol20 » 6/3/2014, 21:57

Jeżeli fz6 według ciebie dobrze sie zbiera z dolu to przy wyzszych obrotach cie zabije.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Marsjanin » 6/3/2014, 22:20

Karol20 napisał(a):Jeżeli fz6 według ciebie dobrze sie zbiera z dolu to przy wyzszych obrotach cie zabije.


A na SV to już w ogóle nie ma co siadać, bo zrobi to na starcie :D
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez Misiek_y » 6/3/2014, 23:00

No wiadomo, jak macie porównanie, co do SV, ale to już inny silnik tak, a napisałem, że dla mnie wystarczająco się zbiera, że więcej mi nie potrzeba. Co prawda kolega mówił, że właśnie od 8-9 zaczyna się "but", czuć wtedy tą moc, ale osobiście mi wystarczy.

Co do blokowania, chodzi mi o to, że mogą mi nie zarejestrować, nie, że nie mogę jeździć. Chodzi mi o to, że blokując motocykl na A2 jego moc nie może przekraczać 95 km, a Fz6 ma 98 km (chyba, że bym znalazł S2, która ma 78 km), czyli teoretycznie nie mieści się, bo przekracza o 3 km normę/granicę.

Jak dzwoniłem, żeby zblokować właśnie Fz6 to powiedzieli mi, że on może każdy motocykl zablokować, ale czy mi to zarejestrują to nie wie, bo 3 km jednak przekracza.
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
Misiek_y
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43

Postprzez leff » 6/3/2014, 23:23

czytaj ze zrozumieniem ... w dowodzie rejestracyjnym nie masz kategorii prawka
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Karol20 » 7/3/2014, 09:24

A zrobiles juz to prawo jazdy czy na razie tylko myslisz?


// Moge widziec za co dostalem warna?
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez leff » 7/3/2014, 11:53

a co? w opisie warna nie widzisz za ktorego posta? za zbedne komentarze
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê