Zobacz wątek - Odcina zapłon przy 5 tys. obr. GSXR 1000 k1
NAS Analytics TAG

Odcina zapłon przy 5 tys. obr. GSXR 1000 k1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Odcina zapłon przy 5 tys. obr. GSXR 1000 k1

Postprzez relakzstyle » 23/2/2014, 21:42

witam. Wyjeżdżam dziś i cos dziwnego sie dzieje. Przy 5 tys obrotów odcina zapłon w moim moto jak odejme gaz moto ozywa. Dzieje sie tak na kazdym biegu. Na jałowym na postoju wkreca sie do konca normalnie... Moze ktos to przerabiał ? Nie ważne czy mocno odkrece czy lecoiuteniko i tak odcina zapłon.... ale moto raczej nie gaśnie bo nie musze go odpalac rozrusznikiem wiec tak jakby obroty spadały do 0 i łapią jak odejme gazu.... Co to może być ? cos z paliwem? wtryskami? filtry? pompa ?
relakzstyle
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
Lokalizacja: Puck


Postprzez piotras29 » 24/2/2014, 21:17

witam, ale odcina zapłon czyli walisz na "odcince" przy 5 tys tak jakby ci się skończył obrotomierz w zdrowym motocyklu, czy po prostu obrotomierz dochodzi do 5 i dalej nie idzie sprecyzuj będzie nam ałtwiej
piotras29
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 22/2/2014, 20:33


Postprzez piotrp » 26/2/2014, 07:01

Sprawdzałeś filtr powietrza w jakim stanie??
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez RUTRA.RD » 26/2/2014, 12:35

pierwsza jazda po zimie?

dolej spiryta odrobinę 50 ml i zalej bak do pełna świeżym paliwem, po rozgrzaniu go porządnie przegoń

kodu bledu pewnie ci nei wywala

jak dalej zle napisz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez relakzstyle » 27/2/2014, 20:26

wygląda to tak. Na postoju krece sobie ile chce ladnie wkreca i ladnie schodzi z obrotów. W momencie jazdy na KAŻDYM biegu gdy dochodze do 5 tys oborotów - one gwałtownie spadają jakby moto gasło a gdy odpuszcze gaz to moto odzywa... Nie ważne czy MOCNO odkręce manetke czy delikatniusio za kazdym razem dojscia do 5 tys obortów jest szarpniecie obroty spadają.... Nie jestem specem od mechaniki dlatego 8 marca moto bedzie serwisowane na sezon zmiana oleju filtrów itd wiec pewnie dopiero sie wtedy dowiem. To co narazie mi przychdozui na mysl to to ze moze waz od paliwa jest przygnieciony a z 2 strony kurde czy zawsze by paliwo nie dawalo rady przy 5 tys obrotów ? Może cos z powietrzem? dopiero 8 marca bede mial diagnoze.
To byla 2 jazda po zimie ale 1 jazda byla bardzo lajtowa bo brud i syf wiec nawet nie krecilem go do 5 tak mi sie wydaje. 2 Jazda w piekny dzien i nie dalo sie popalowac. ZObaczymy. a... myslalem ze moze paliwo po staniu jest jakies wywietrzale zalalem 98 i nic nie pomoglo. Szczerz emowiac to nie zwrocilem uwagi czy jakis błąd mi wywala... nie pomyslalem o tym
relakzstyle
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
Lokalizacja: Puck

Postprzez RUTRA.RD » 28/2/2014, 12:59

ciezko przez neta cos doradzic nie widzac motocykla wiec jasli i tak do serwisu jedziesz 8 marca to nie bedziemy sie glowic na prozno napisz tylko co bylo. sprawdz czy kod bledu wywala
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez relakzstyle » 22/3/2014, 17:46

a więc - wymiana filtra paliwa + czyszczene i naoliwienie filtra powietrza KN .Moto zapier.. jak powinno :)
relakzstyle
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
Lokalizacja: Puck

Postprzez RUTRA.RD » 23/3/2014, 23:18

pewnie syf w filtrze byl zajebisty :0
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê