polerowanie wydechu aluminiowego
Posty: 18
• Strona 1 z 1
polerowanie wydechu aluminiowego
witam mam swój stary wydech bos od gsxr aluminiowy pomyślałem żeby pobawić sie w polerowanie . moje pytanie :
-ma to sens ?
-czy ktoś tego próbował?
-jaki jest efekt końcowy? ( jakieś foto )
-czy papier 300,600,1000,1500,2500 + pasta załatwią sprawę ?
-ma to sens ?
-czy ktoś tego próbował?
-jaki jest efekt końcowy? ( jakieś foto )
-czy papier 300,600,1000,1500,2500 + pasta załatwią sprawę ?
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
1) cyz ma sens sam sobie odpowiedz
2) duzo widziałem polerowanych wydechów
3) nie widziałes nigdy lusterka ?
4) papiery dobiera się doswiadczalnie, zależnie od jakosci aluminium, rodzaju i powierzchni od jakiej zaczynasz, jak są wżery głębokie to 300tka to max z kolei jak juz jest gładki to mozna od razu wyżej skoczyc.
co do polerki - polecam filcem plus zwykła pasta tempo, spoko zrobi się lustro
jedyna wada polerowanego alu - fajnie wygląda zaraz po robocie, szybko sie utlenia i traci blask, więc trzeba co jakis czas powtarzac samą czynnosc polerowania
2) duzo widziałem polerowanych wydechów
3) nie widziałes nigdy lusterka ?
4) papiery dobiera się doswiadczalnie, zależnie od jakosci aluminium, rodzaju i powierzchni od jakiej zaczynasz, jak są wżery głębokie to 300tka to max z kolei jak juz jest gładki to mozna od razu wyżej skoczyc.
co do polerki - polecam filcem plus zwykła pasta tempo, spoko zrobi się lustro
jedyna wada polerowanego alu - fajnie wygląda zaraz po robocie, szybko sie utlenia i traci blask, więc trzeba co jakis czas powtarzac samą czynnosc polerowania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Albo po robocie kup lakier bezbarwny jakiś Motip czy Montana i jazda. Zabezpieczy, utrwali i da dodatkowy efekt.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
no i mam pierwszy problem na tym wydechu jest jakaś powłoka strasznie ciężko ja zedrzeć założyłem szczotę na szlifierkę do zrywania lakierów ale to nie jest za dobry pomysł . spotkał ktoś już te utrudnienia ? może ma ktoś sposób na to
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Nie wiem czy dobrze myślę ale masz tłumik który ,,połyskiem" przypomina ten:
a chcesz mieć coś takiego :
Bo jeśli mam rację, to cholera bardzo wątpię, że uda Ci się doprowadzić go do takiego stanu. Jak przeczytałem, że zacząłeś to szlifierką jechać i poleciały opiłki to aż mnie zęby zabolały.
a chcesz mieć coś takiego :
Bo jeśli mam rację, to cholera bardzo wątpię, że uda Ci się doprowadzić go do takiego stanu. Jak przeczytałem, że zacząłeś to szlifierką jechać i poleciały opiłki to aż mnie zęby zabolały.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
no mniej wiecej o to chodziło tylko ten u dołu wydech jest z kwasu .
A więc pochwale się efektem mojej ciężkiej pracy jest do bani co prawda najpierw zerwałem tą powlokę diaksem z tarczą do zrywania lakieru później równanie papier 150,300,600,1000,1500,2000 zeszło mi się przez wczorajszy wieczór i dziś ok10-11h jestem wykończony a efekt mizerny brak jakiegokolwiek połysku kilka wżerów nie do opanowania mam nadzieje że ta cudowna pasta coś pomoże bo ręce opadają
A więc pochwale się efektem mojej ciężkiej pracy jest do bani co prawda najpierw zerwałem tą powlokę diaksem z tarczą do zrywania lakieru później równanie papier 150,300,600,1000,1500,2000 zeszło mi się przez wczorajszy wieczór i dziś ok10-11h jestem wykończony a efekt mizerny brak jakiegokolwiek połysku kilka wżerów nie do opanowania mam nadzieje że ta cudowna pasta coś pomoże bo ręce opadają
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
no to nawet nie masz co pasta próbować jak masz rysy widoczne. jak sie poleruje to przy papierze 1500-2000 to praktycznie mozna dopatrywac sie lustra a przynajmniej ładnej gładkiej powierzchni. pasta jedynie to spoleruje ale nie usunie praktycznie nic z materiału
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zastanów się też czy nie lepiej po prostu go przewinąć... Ludzie robią takie usługi... Znajomy bierze nie wielką kasę, a robi nam wydechy od dawna. Wydaje mi się, że ogarnia to jakąś maszyną do blachy dachowej. Robi eleganckie nowe rury, jakie chcemy, może być lustro, może być mat... Ważne żeby były kapsle całe (przód tył)
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
za około 300zł kupisz jakiegoś scorrpiona do gsxrów, za 500 yoshi albo arrowa... wg mnie nie ma sensu dłubać w uszkodzonej aluminiowej puszce. o ile twoja jest aluminiowa...
pokaż jakieś fotki tego wydechu.
SkoQ ten leo co pokazałeś jest tytanowy a nie alu.
pokaż jakieś fotki tego wydechu.
SkoQ ten leo co pokazałeś jest tytanowy a nie alu.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
z racji tego że wydech nie jest wartościowy zabawa potrwała dalej skróciłem go o 25cm wywaliłem otulinę ze środka zostawiłem tylko koc okręcony na siatce efekt bdb poprawia wygląd i brzmienie jest o niebo leprze . mam założona yoshimure tre oval i porównując brzmienie yoshimura wyje bos chrapocze.
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości