Przykro mi ale są regulatory które się nie jarają, DUCATI ENERGIA, tylko mi chodzi o to żeby zapobiec spaleniu oryginalnego regulatora i dodatkowych kosztów...
Wentylatory mam 3, jutro wybiorę najlepiej pasujący i będę kombinował z mocowaniem.
a w 929 spaliło mi alternator, stopiło kostkę alternator/regulator a regulator przeżył bez żadnego uszczerbku, zregenerowałem altek, zlutowałem wszystko na stałe i zapomniałem o problemie
w K4 wszystko jest ok więc chcę trochę poprawić fabrykę...
zamontowałem wentylator, taki mod wymaga niedużo wysiłku, u mnie jedynym słusznym systemem montażu okazały się trytki (nie lubię takich rozwiązań) inaczej się dosłownie nie dało, gdyż za regulatorem jest spora szczelina a poza dwoma oryginalnymi śrubami (do których musiałbym dorabiać jakiś stelaż i odsunęłoby to wentylator od radiatora) nie ma nic do czego można by przykręcić wentylator. Poszedłem więc po najmniejszej linii oporu i jest na trytki, co ciekawe trzyma się jak przykręcony Smile zasilanie wziąłem z podświetlania tablicy rejestracyjnej (moto z automatycznie włączającymi się światłami) i tyle, wszystko zmieściło się w zadupku, nie wiem na ile to pomoże ale jeśli chociaż o miesiąc przedłuży to żywotność regulatora to i tak było warto bo koszt modu wyniósł 0zł