Zobacz wątek - Wentylator na regulatorze napięcia
NAS Analytics TAG

Wentylator na regulatorze napięcia

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wentylator na regulatorze napięcia

Postprzez melvin » 2/2/2014, 12:01

Zakładał ktoś dodatkowy wentylator z zasilacza komputerowego na regulatorze napięcia w motocyklu, który miałby za zadanie dodatkowo odbierać ciepło z radiatora na regulatorze?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez oskaarek » 2/2/2014, 19:31

Ja mam w stunt hondzie i sie sprawdza. Zawsze mialem klopoty z regulatorem w niej a zwykly wentylatorek od kompa 80mm na 80mm za 10zl i malina
R1 rn12 2004r+ , stunt honda+ AUDI A6 1,8T
oskaarek
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
Lokalizacja: Inowrocław


Postprzez miki1406 » 2/2/2014, 20:59

Ja w sc28 posmarowałem regulator pastą termiczną do procków, taka srebrna brudząca :-) Przykręciłem i nic się potem już nie topiło... A zjadło razem z kostką dziadostwo :-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez cioracz » 2/2/2014, 21:19

Z radiatora jeszcze ciepło odprowadzać to tak jakby do noża zamontować scyzoryk :D Ale chłodzenia nidy dość :twisted:
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez miki1406 » 2/2/2014, 21:26

To nie tak cioracz po prostu co druga honda raz na dwa lata topi regulator razem z kostką. Źle obliczone...
I to wszystkie, CBR-Fki, RR-ki, XX-y, VTR-ki i VFR-ki itd...

Do tego w stunt psie pewnie nie masz lampy z przodu... kumpel jak zdjął po szlifie i tak śmigał to jeszcze szybciej padł

Honda ma chyba zapas prądu pod przyczepke czy coś <- żarcik oczywiście :-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez cioracz » 2/2/2014, 21:43

Hmm. To może problem tkwi w samym radiatorze kyóry jest usterką "wrodzoną"? (Bo ciekawy jestem)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez miki1406 » 2/2/2014, 21:50

Nie wiem może w Japonii mają cały czas -20 :-) U nas regulatory się gotują... Za pewne radiator jest za słaby i dochodzi do przegrzania...

To są pytania z serii - dzwonić do Hondy i rypać :-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez cioracz » 2/2/2014, 21:58

To skoro nikt jeszcze nie wymyślił poprawionych radiatorów to biorę się za obliczenia i to opatentuje. :D
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez melvin » 2/2/2014, 22:10

Przykro mi ale są regulatory które się nie jarają, DUCATI ENERGIA, tylko mi chodzi o to żeby zapobiec spaleniu oryginalnego regulatora i dodatkowych kosztów...
Wentylatory mam 3, jutro wybiorę najlepiej pasujący i będę kombinował z mocowaniem.

a w 929 spaliło mi alternator, stopiło kostkę alternator/regulator a regulator przeżył bez żadnego uszczerbku, zregenerowałem altek, zlutowałem wszystko na stałe i zapomniałem o problemie :)
w K4 wszystko jest ok więc chcę trochę poprawić fabrykę...



zamontowałem wentylator, taki mod wymaga niedużo wysiłku, u mnie jedynym słusznym systemem montażu okazały się trytki (nie lubię takich rozwiązań) inaczej się dosłownie nie dało, gdyż za regulatorem jest spora szczelina a poza dwoma oryginalnymi śrubami (do których musiałbym dorabiać jakiś stelaż i odsunęłoby to wentylator od radiatora) nie ma nic do czego można by przykręcić wentylator. Poszedłem więc po najmniejszej linii oporu i jest na trytki, co ciekawe trzyma się jak przykręcony Smile zasilanie wziąłem z podświetlania tablicy rejestracyjnej (moto z automatycznie włączającymi się światłami) i tyle, wszystko zmieściło się w zadupku, nie wiem na ile to pomoże ale jeśli chociaż o miesiąc przedłuży to żywotność regulatora to i tak było warto bo koszt modu wyniósł 0zł
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr