Ja myślę że koledzy nie wszystko doczytali. Temat nie dotyczy wyboru modelu motocykla, tylko wyboru najlepszej sztuki
Złoty258 napisał(a):Moze macie jakies rady na co trzeba patrze przy tym motorku co jest czesto jakos kombinowane, nie chcial bym sie na rozpoczeciu sezonu rozczarowac ze sie cos zepsuje bo bylo zrobione na sztuke pod sprzedanie motoru... Tak wiec jakies rady ??:)
Temat nie dotyczy wyboru modelu motocykla, tylko wyboru najlepszej sztuki
Er-5 ma kilka dolegliwości z którymi można żyć, a dzięki którym można zbić cenę.
1. Wrzuć bieg i spróbuj przetoczyć trochę moto. Powiedz że ma wyrobiony zabierak w tylnym kole i sprzedawca musi zejść z ceny.
2. Rozpal maszynę, podejdź do tłumika od tyłu i nasłuchuj charakterystycznego ćwierkania. Powiedz że ma przerdzewiały tłumik i sprzedawca musi zejść z ceny.
Możesz też przejechać się i naściemiać że widelec jest zbyt miękki, albo że wskaźnik paliwa nie działa. Jeden agent narzekał że na nierównościach centralny podnóżek mu opada i dzwoni. Czasami może też trafić się wisienka w postaci krzywej tarczy hamulcowej (w szkole "nauki" jazdy w której moja młodsza siostra "uczyła" się jeździć instruktor powiedział jej że to celowe i dzięki temu uzyskuje się efekt ABSu... dokończyła kurs w innej szkole)
Kolego to nie jest forum cwaniaków tylko motocyklistów i takie rady są nie na miejscu. Pomagajmy sobie szukać dobry motocykl, radźmy co sprawdzić, ale nie jak oszukiwać. Bo takie zachowania podchodzą pod oszustwo. Tak jak nie wciskamy padła jako igiełkę, tak nie ściemniamy aby zbijać cenę. Bądźmy uczciwi, tym bardziej że tego wymagamy od innych. Następnym razem dostaniesz kolejne ostrzeżenie co wiąże się w Twoim przypadku z banem.
kravec