Pierścienie do bandita.
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Pierścienie do bandita.
Witam gdzie mogę kupić pierścienie do Suzuki GSF 400 Bandit
1992r Poszukałem jednego sklepu w internecie to mi napisali że na jeden tłok 250zł
1992r Poszukałem jednego sklepu w internecie to mi napisali że na jeden tłok 250zł
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
A czy mu jesteśmy wróżkami??
Wymień silnik, ramę, części metalowe i nie metalowe...
To rozwiąże twój problem, którego my niestety nie znamy...
Zapytam może prosto!
Co ci się dzieje, że atakujesz te pierścienie??
Wymień silnik, ramę, części metalowe i nie metalowe...
To rozwiąże twój problem, którego my niestety nie znamy...
Zapytam może prosto!
Co ci się dzieje, że atakujesz te pierścienie??
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Ma ciężko odpalić na zimnym silniku musisz pokręcić z parę minut i wtedy odpali chodzi zaś normalnie tylko obroty mu trochę falują.
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
To może zacznij od sprawdzenia kompresji, zaworów (próba olejowa), świec, gaźników... itd. A na koniec zostaw prucie jednostki...
Części silnikowe nowe do motocykli zagranicznych (poza chiną) są horrendalnie drogie. Mi za wał do CBR900RR krzyknęli ponad 11tysi, a za panewki "jedyne" 720zł.
Wszyscy jakoś od razu do prucia i wymian... A może masz paprocha w gaźniku...
Sumienny serwis, sprawdzenia i pomiary, potem wymiany...
Części silnikowe nowe do motocykli zagranicznych (poza chiną) są horrendalnie drogie. Mi za wał do CBR900RR krzyknęli ponad 11tysi, a za panewki "jedyne" 720zł.
Wszyscy jakoś od razu do prucia i wymian... A może masz paprocha w gaźniku...
Sumienny serwis, sprawdzenia i pomiary, potem wymiany...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Jest po czyszczeniu i regulacji gaźników i zaworów,cewki są wymienione,świece również,moduł sprawdzony i kable są nowe.Aktualnie motor stoi i mechanika już z 2 miesiące i sprawdza wszystko pokoleji i dzisiaj będe do niego dzwonił co i jak i się zapytam czy mierzył kompresję.
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
ja bym się nie bawił w remonty i dorabiania, jak stracił kompresję to wymiana pieca na inny i po problemie, a na pewno taniej.
stary rozsprzedać na części żeby odzyskać cokolwiek, resztę wywieźć na złom i zapomnieć.
stary rozsprzedać na części żeby odzyskać cokolwiek, resztę wywieźć na złom i zapomnieć.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
Cewki,kable od świec i moduł sprawdzone.Ja tak sobie myślę,że wina może leżeć po stronie układu paliwowego dlatego,że musi trochę pokręcić zanim odpali i mam pytanie czy w suzuki gsf 400 jest pompa paliwa???
- Bandzior400
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
- Lokalizacja: Krotoszyn
viewtopic.php?t=95795
Od teraz na wszystkie pytania użytkownika bandzior400 proszę odpowiadać w temacie do którego link podałem powyżej. MLV.
Od teraz na wszystkie pytania użytkownika bandzior400 proszę odpowiadać w temacie do którego link podałem powyżej. MLV.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości