Jak podnieść moc w FMX 650
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Jak podnieść moc w FMX 650
Witam moje pytanie jest takie jak podnieść moc w Hondzie FMX 650.W moto mam założone wydechy leo vince x3 i wyciągnołem dławik z rury miedzy gaźnikiem a cylindrem.Co moge jeszcze zrobić?
- woyciech555
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/1/2014, 20:47
- Lokalizacja: Leszno
poprawić dolot i wystroić gaźnik pod te modyfikacje
tak z ciekawosci jaki tam gaźnik siedzi ? mozna wrzucic jakiegos keihina FCRa jak podejdzie na pewno poprawi troche osiągi. plus swiece irydowe, duzo nie dadzą ale bedzie zauwazalnie lepiej pracował. więcej bez powaznego tuningu nie uzyskasz
tak z ciekawosci jaki tam gaźnik siedzi ? mozna wrzucic jakiegos keihina FCRa jak podejdzie na pewno poprawi troche osiągi. plus swiece irydowe, duzo nie dadzą ale bedzie zauwazalnie lepiej pracował. więcej bez powaznego tuningu nie uzyskasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Gaźnik jest ori i został wystrojony ,sprawdzę jaką ma nazwę jak będę w garażu.świece irydowa założyłem już.Co masz na myśli poprawić dolot i tunning?ostre wałki i porting głowicy? Po wyjęciu tego dławika z dolotu moto ma v-maxa o 20km\h wiekszego i chetniej się kreci na wyższe obroty.
- woyciech555
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/1/2014, 20:47
- Lokalizacja: Leszno
to sprawdź jaki gaźnik. na pewno sportowy gaźnik o większej srednicy do sportowego wydechu da więcej kopa. co do dolotu mowa o filtrach powietrza/ airboxie. czasami przepływ przez kanały ssące w airboxie są za małe po tuningu i moto nie dostaje wystarczającej ilosci tlenu. nie wiem jak też tam z rozwiązaniem filta. gąbka czy papier ? jakiejs lepszej firmy też na pewno da
no i to powyzej co pisałem to powiedział bym soft mod, tanim kosztem
jak chcesz uzyskać większe rezultaty noto jak pisałes trzeba juz ingerowac w konstrukcje silnika, tłoki HC, podwyzszanie kompresji, porting głowicy, wieksze wałki, zalezy co chcesz osiągnąc, jeszcze są patenty typu odchudzanie wałków wyrównazających zeby zyskać na szybszym wkręcaniu na obroty
no i to powyzej co pisałem to powiedział bym soft mod, tanim kosztem
jak chcesz uzyskać większe rezultaty noto jak pisałes trzeba juz ingerowac w konstrukcje silnika, tłoki HC, podwyzszanie kompresji, porting głowicy, wieksze wałki, zalezy co chcesz osiągnąc, jeszcze są patenty typu odchudzanie wałków wyrównazających zeby zyskać na szybszym wkręcaniu na obroty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Aha co to filtra to mam ori papierowy.Kiedyś jak czyściłem gaźnik to chciałem odpalić bez rury dolotowej do gaźnika to strzelał,prychał nie chciał chodzić więc nie wiem czy modyfikować airboxa bez innego gaźnika.
Zastanawiam się czy nie wyrzucić tego dyfuzora z kolanek??
http://allegro.pl/honda-fmx-650-dyfuzor ... 86621.html
Słyszałem że po ich usunięciu moto może nie chodzić dobrze.
Tak wogóle to może bylo by dobrze jak bym wywałił te kolanka i dogioł nowe rury o takim samym przekroju jak wydechowe jak myslisz??
Masz licznik przy tym KTM-ie??
Zastanawiam się czy nie wyrzucić tego dyfuzora z kolanek??
http://allegro.pl/honda-fmx-650-dyfuzor ... 86621.html
Słyszałem że po ich usunięciu moto może nie chodzić dobrze.
Tak wogóle to może bylo by dobrze jak bym wywałił te kolanka i dogioł nowe rury o takim samym przekroju jak wydechowe jak myslisz??
Masz licznik przy tym KTM-ie??
- woyciech555
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/1/2014, 20:47
- Lokalizacja: Leszno
no bo to moze byc własnie powód taki, że teraz jest jakas zwęzka, i jest większe podcisnienie zasysania. teraz jak otwierasz puszke airboxa, to masz bardziej swobodny przelot. i w takim razie musisz sobie dostroić gaźnik pod inny dolot. i samo to zapewne coś da
kolanka o większej srednicy też powinny podnieśc moc.
co do mojego ktma tak mam licznik
kolanka o większej srednicy też powinny podnieśc moc.
co do mojego ktma tak mam licznik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
jeszcze są patenty typu odchudzanie wałków wyrównazających zeby zyskać na szybszym wkręcaniu na obroty
Sorry, że się tak wtrącę ale możesz odchudzić jeszcze z koła zamachowego, sprzęgła. Można wstawić też gęstszą zębatkę.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Rozsądny przyrost mocy to rozsądne i kosztowne modyfikacje, czasem lepiej po prostu zmienić moto. Przemyśl to.
Generalnie jak wymieniony wydech to trzeba iść w kierunku większych dysz/dawki paliwa, filtra sportowego i strojenia.
Generalnie jak wymieniony wydech to trzeba iść w kierunku większych dysz/dawki paliwa, filtra sportowego i strojenia.
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości