gsxr k1 600
Posty: 11
• Strona 1 z 1
gsxr k1 600
witam kumpel posiada oto ten motocykl kupił go z wadą falujących obrotów pomyśleliśmy ze to pestka bo miałem ten sam problem i po wymianie podciśnień ustąpiło a u niego jednak nie .
-regulacja zaworów zrobione
-wymieniony olej
-przewody podciśnień przepustnic
-filtr pow k&n nowy
czyli pełen serwis i nadal to samo gdy nie złapie 50 stopni potrafi zgasnąć , na wolnych obrotach faluje przez to trochę podkręciłem do 1100obr i jest lepiej może miał ktoś taki problem i coś czai na ten temat ?
a i przy zapłonie pali się check miga kontrolka oleju jak go odczytać i skasować?
-regulacja zaworów zrobione
-wymieniony olej
-przewody podciśnień przepustnic
-filtr pow k&n nowy
czyli pełen serwis i nadal to samo gdy nie złapie 50 stopni potrafi zgasnąć , na wolnych obrotach faluje przez to trochę podkręciłem do 1100obr i jest lepiej może miał ktoś taki problem i coś czai na ten temat ?
a i przy zapłonie pali się check miga kontrolka oleju jak go odczytać i skasować?
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Nie ma tu sady lambda . Mysle ze nie powinna byc to wina świec moto ciągnie od samego dołu bardzo dobrze . Cos czytałem ze moze byc wina filtra pow i wydechu przelotowego.
Powiedzcie mi jak samemu odczytać błędy i skasować ten check
Powiedzcie mi jak samemu odczytać błędy i skasować ten check
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
A szczelność dolotu sprawdzona? Może to być lewe powietrze najzwyczajniej w świecie. Jeśli chodzi o sprawdzanie błędów to łączy się odpowiednie piny i liczy mruganie kontrolki, po czym odczytuje się kod błędu, np jedno mignięcie, przerwa i siedem to kod błędu 17. Niestety nie jestem zorientowany jak jest u Ciebie. W samochodzie jest uniwersalne złącze OEBD dostępne w każdym serwisie, z moto będziesz musiał jechać do typowo motocyklowego chyba że masz złącze uniwersalne właśnie. Check Engine świeci się gdy masz problem z elektroniką silnika, przepływomierz sonda lambda itd. Kontrolka oleju zapewne od obliczonego momentu wymiany, niestety teraz nawet wymieniając samodzielnie trzeba kasować to w serwisie.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
znalezione na forum GSXRa:
http://gsx1400.pl/images/poradnik/kontr ... tabela.pdf
tabela kodów błędów do gsx1400 ale w suzuki chyba każdy model ma takie same kody.[/quote]
zebrane z forów - i raczej pomocne info
FI wskaźnik działania układu wtryskowego
dwie opcje
1 jak pokazuje FI i zmiennie temperaturę (slinik moze pracowac)
2 FI pokazywane na stałe (silnik nie moze pracowac)
w skrócie napisane ale o to chofdzi
1 niegasic silnika i podjechac do serwisu jak zgasnie spróbować odplic i na serwis
2 nie odpalac silnika
Ze wsystkich mi znanych modeli od 01 jest wtyk serwisowy. Biały, pod siedzeniem, koło bezpieczników, czasami zabezpieczony gumową zatyczką.
Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod (foto). Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).
Lista błędów poniżej.
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)
http://gsx1400.pl/images/poradnik/kontr ... tabela.pdf
tabela kodów błędów do gsx1400 ale w suzuki chyba każdy model ma takie same kody.[/quote]
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Wyjmij KN i wsadz oryginalny filtr. Wydech przeelot? Przytkaj reka wydech sprawdz czy przestanie falowac...
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
wydech przytykałem, świece ładne ,nie wiem co może być pewnie synchro przepustnic pokręciłem trochę na oko małymi śrubkami i trochę lepiej trzyma obroty ale nadal zgasnąć potrafi
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości