- Jakie masz doświadczenie -
jako nastolatek troche WSK, a potem 6 tys km na swojej SV 650s
- Wiek, waga, wzrost-
26l, 78kg, 172cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Raczej miasto, ale chce zacząć podróżować
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Jak czas i pieniÄ…dze pozwolÄ…
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Wstępnie na moto max 12 tysi i to najlepiej z ewentualnymi naprawami. Ciuchy już mam.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Jak najmniej.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. -
Naked
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Hornet 600 2005, ewentualnie 2004, GSR 600 2006, FZ6 2004-2005
Byłem zdecydowany na Horneta, ale teraz troszeczkę poczytałem i mam już wątpliwości. Główny czynnik na którym mi zależy, to aby moto było jak najtańsze w utrzymaniu i jak najmniej paliło (tak wiem, moto nie kupuje się aby mało paliło
), żeby było jak najmniej awaryjne ( też wiem, jak dbasz tak masz
). A drugi czynnik to montaż jakiś kufrów, albo toreb, czytalem o GSR że u niego to kiepsko wygląda, plus ze on i FZ6 mają tłumiki pod siedzeniem co od razu komplikuje sprawę. Zacząłem wątpić w Horneta bo on jest na gaźnikach, a GSR i FZ6 na wtryskach, ale do końca nie wiem co zyskuje mając wtryski (jedynie wiem, że nie trzeba regulować gaźników). No i biorąc GSR albo FZ6 otrzymuję "nowszy" wygląd, ale to już kwestia gustów. Ogólnie najbardziej przychylam się do GSR 600, ale nie wiem jak z tym montażem kufrów, czytałem także że po mocnym dzwonie pękają w nich ramy no i nie wiem czy dostane za te pieniądze pierwszy rocznik. Pozdrawiam !
Really ? Żadnej rady ?
Takie duże forum, 175 wyświetleń tematu i ani jedna rada ? Poważnie ? -_-