Suzuki gs 500 na pierwsze moto.
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Suzuki gs 500 na pierwsze moto.
Witam serdecznie
Co myślicie, koledzy i koleżanki?
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-polecam ... 41428.html
Pozdrawiam,
Justa
Co myślicie, koledzy i koleżanki?
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-polecam ... 41428.html
Pozdrawiam,
Justa
- Justka
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 24/7/2013, 20:54
A tak ładnie wyglądał
To że jest malowany sugeruje wywrotkę, a to z kolei sugeruje "krzywą jazdę? Nie musi być piękny pod względem tego, że nieskazitelny.
A to?
http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-bezw ... 67193.html
To że jest malowany sugeruje wywrotkę, a to z kolei sugeruje "krzywą jazdę? Nie musi być piękny pod względem tego, że nieskazitelny.
A to?
http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-bezw ... 67193.html
- Justka
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 24/7/2013, 20:54
W takiej cenie to jeśli motocykl nie wygląda jak przystanek autobusowy (a tak jest) to jedyne, co można zrobić, to jechać na miejsce z mechanikiem-> niech on zobaczy, czy jest sprawny technicznie i jeździ prosto. Że malowany to w tej cenie raczej każdy (prawie) będzie
Nikt na odległość nie oceni stanu technicznego, a stan wizualny w tej cenie według mnie powinien być najmniej ważny.
Nikt na odległość nie oceni stanu technicznego, a stan wizualny w tej cenie według mnie powinien być najmniej ważny.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Problem w tym, że nie mam kogo poradzić się w tej sprawie, więc uczę się online (choć trochę). Myślę, że max 4000 mogę dać.
http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-cb-c ... 19206.html
Co do zdjęć, wiem, wiem, że są zrobione źle, ale myślałam, że tylko ja czepiam się tego typu niuansów.
Jeszcze jeden wyhaczyłam
http://motograber.otomoto.pl/suzuki-gs- ... 53090.html
widzę, żę 3k a 4k robi róznice
http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-cb-c ... 19206.html
Co do zdjęć, wiem, wiem, że są zrobione źle, ale myślałam, że tylko ja czepiam się tego typu niuansów.
Jeszcze jeden wyhaczyłam
http://motograber.otomoto.pl/suzuki-gs- ... 53090.html
widzę, żę 3k a 4k robi róznice
- Justka
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 24/7/2013, 20:54
malomi napisał(a):Oczywiście gleba parkingowa jak dla mnie nie dyskwalifikuje moto ciężko też od ponad 10 letniego motocykla wymagać nieskazitelności... Ale z tym ewidentnie jest coś nie tak zobacz sobie jak ten ktoś robił zdjęci...
Jasne, że coś jest nie tak, bo jeśli ktoś zamieszcza w opisie zdanie typu:
"Miałem kilka gsów ale w żadnym silnik tak nie pracował jak w tym"
to mnie to optymistycznie nie nastraja
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Pamiętam, że kolega Skoq ma Gs na handel ;] a powiem Ci, że warto Skoq jest jedyną osobą, która zmienia całą owiewkę z powodu jednej rysy ;] pedanci tak już mają, co się chwali (zaraz mnie tu zjedzie, więc już nic nie mówię). Niestety nie pamiętam jak cenił maszynę...
CBR f4i sport
-
malomi - Bywalec
- Posty: 829
- Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47
No z chorobą nie wygrasz, moja jest wystawiona za 5500, ale będę tą cenę musiał obniżyć, bo wydaje mi się, że najwyższa pora na serwis w moim moto, a nie chce też komuś puścić bubla, więc podejrzewam, że uczciwie było by sprzedać tego mojego jednak za 5 klocków
Ten pierwszy to dramat, GS'ki wychodziły co prawda w malowaniu czarnym, ale ten czarny był z taką niebieską perłą, i łatwo można to zobaczyć pod światło, poza tym brak naklejek na baku i na tylnej owiewce, brak loga suzuki na deklu też sugeruje że miał przygodę, po prawej stronie też nie ma loga na deklu ktoś nakleił coś innego bo jest tam taka dziurka zrobił to żeby nic nie leciało do środka. W moim podpisie masz (nie ideał) ale oryginalne malowanie czarnego GS'a i tak jak powinno ono wyglądać
Ten drugi GS za 3990 malowanie ma raczej oryginalne, lusterka nie, ale tym bym się nie przejmował, wydaje mi się tylko czy są jakieś jaja porobione na przednim błotniku po lewej stronie ? Ciężarki nieoryginalne, zaciekawił mnie ten pasek na kanapie, nie wiedziałem że robili też takie (to nie ironia)
Moją też Ci mogę zreferować od razu , lusterko jedno jest nieoryginalne, miałem zajawkę żeby to zmienić, ale jakoś tak się zeszło że tego nie zrobiłem, opony powoli do wymiany, napęd już się do wymiany kwalifikuje, na tym oleju spokojnie można jeszcze zrobić 3 tysiące. Lakier oryginał, na tłumiku widać że leżał, o czym świadczy zresztą też nieoryginalne lusterko właśnie po tej stronie, jako, że nie chciałem tłumika zmieniać, został wypolerowany żeby rysy minimalnie rzucały się w oczy, spaw przy tłumiku to efekt niczego innego jak zwyczajnej rdzy, spawał to facet który zawodowo spawa statki w Szwecji od 20 lat, więc jego doświadczenie do mnie przemówiło, nie malowałem całego układu (choć to znikomy koszt) po to żeby przyszły właściciel nie miał żadnych podejrzeń, że urwałem tłumik w locie czy coś takiego
Ten pierwszy to dramat, GS'ki wychodziły co prawda w malowaniu czarnym, ale ten czarny był z taką niebieską perłą, i łatwo można to zobaczyć pod światło, poza tym brak naklejek na baku i na tylnej owiewce, brak loga suzuki na deklu też sugeruje że miał przygodę, po prawej stronie też nie ma loga na deklu ktoś nakleił coś innego bo jest tam taka dziurka zrobił to żeby nic nie leciało do środka. W moim podpisie masz (nie ideał) ale oryginalne malowanie czarnego GS'a i tak jak powinno ono wyglądać
Ten drugi GS za 3990 malowanie ma raczej oryginalne, lusterka nie, ale tym bym się nie przejmował, wydaje mi się tylko czy są jakieś jaja porobione na przednim błotniku po lewej stronie ? Ciężarki nieoryginalne, zaciekawił mnie ten pasek na kanapie, nie wiedziałem że robili też takie (to nie ironia)
Moją też Ci mogę zreferować od razu , lusterko jedno jest nieoryginalne, miałem zajawkę żeby to zmienić, ale jakoś tak się zeszło że tego nie zrobiłem, opony powoli do wymiany, napęd już się do wymiany kwalifikuje, na tym oleju spokojnie można jeszcze zrobić 3 tysiące. Lakier oryginał, na tłumiku widać że leżał, o czym świadczy zresztą też nieoryginalne lusterko właśnie po tej stronie, jako, że nie chciałem tłumika zmieniać, został wypolerowany żeby rysy minimalnie rzucały się w oczy, spaw przy tłumiku to efekt niczego innego jak zwyczajnej rdzy, spawał to facet który zawodowo spawa statki w Szwecji od 20 lat, więc jego doświadczenie do mnie przemówiło, nie malowałem całego układu (choć to znikomy koszt) po to żeby przyszły właściciel nie miał żadnych podejrzeń, że urwałem tłumik w locie czy coś takiego
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-M3887040.html
Tutaj motocykl w miarę pewny, sprzedaje osoba z forum GS500.
Tutaj motocykl w miarę pewny, sprzedaje osoba z forum GS500.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Ładnie wygląda jak na 24 letni sprzęt
Powiedzieć Ci dlaczego gmole sprzedaje razem z moto, ale nie montował ich ?
Bo do tych gmoli nie ma śrub Moje śruby pewna firma robiła mi na zamówienie. Zwyczajnie nie sprzedaje się śrub o takiej średnicy długości i twardości żeby można było te gmole zamontować
Co nie zmienia faktu, że fajny sprzęt za tą kasę mimo że leciwy.
Powiedzieć Ci dlaczego gmole sprzedaje razem z moto, ale nie montował ich ?
Bo do tych gmoli nie ma śrub Moje śruby pewna firma robiła mi na zamówienie. Zwyczajnie nie sprzedaje się śrub o takiej średnicy długości i twardości żeby można było te gmole zamontować
Co nie zmienia faktu, że fajny sprzęt za tą kasę mimo że leciwy.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Kochani, a powiedzcie mi jak się ceny odnośnie tego modelu zmieniają po okresie zimowym?
Po prostu nie wiem czy lepiej może dać oszczędności i kredyt i kupić teraz coś niekoniecznie za kilka tysięcy czy może się wstrzymać i odłożyć więcej funduszy i przed sezonem za gotówkę? Co się bardziej opłaca? Czy taka rotacja cen dotyczy wszystkich modeli? Czy może pod kilkoma względami to mit?
Pozdrawiam,
Justa
PS
http://otomoto.pl/suzuki-gs-500f-jak-nowy-M3817294.html
Gdzie jest haczyk?
Po prostu nie wiem czy lepiej może dać oszczędności i kredyt i kupić teraz coś niekoniecznie za kilka tysięcy czy może się wstrzymać i odłożyć więcej funduszy i przed sezonem za gotówkę? Co się bardziej opłaca? Czy taka rotacja cen dotyczy wszystkich modeli? Czy może pod kilkoma względami to mit?
Pozdrawiam,
Justa
PS
http://otomoto.pl/suzuki-gs-500f-jak-nowy-M3817294.html
Gdzie jest haczyk?
- Justka
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 24/7/2013, 20:54
1. Nie bierz kredytu na motocykl, to glupota.
2. Ceny gs w zasadzie sie utrzymuja, moto ma juz swoje lata.
3. Haczyk? Przebieg malo realny,chociaz znajac Wlochow, rozne cyrki oni potrafia odstawic.
2. Ceny gs w zasadzie sie utrzymuja, moto ma juz swoje lata.
3. Haczyk? Przebieg malo realny,chociaz znajac Wlochow, rozne cyrki oni potrafia odstawic.
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
- sewii
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
- Lokalizacja: WPY//KRK
Justka napisał(a):Hmm, bardzo mam teraz głupie pytanie, ale czy przy GS 500 można zamontować te ochrony przed upadkiem?
Praktycznie do każdego sprzętu można montować crash-pady, gmole we wszystkich, które nie mają zasłoniętej ramy/silnika przez plastiki, czyli wszelkich nekedów typu właśnie GS500 i sprzętów z półowiewką jak Fazer na ten przykład.
Na początek przygody wolał bym chyba zafundować sobie gmole, fakt, nie wyglądają fajnie, bo to w końcu kawał orurowania dokręconego do moto, ale w razie upadku dobrze chronią moto, wiadomo, chronią, póki to nie napotka na swojej drodze jakiejś wystarczająco twardej przeszkody , ale największą przewagę, jaką dają gmole, to fakt, że w razie upadku chronią przed przygnieceniem -najczęściej nogi- motocyklisty przez jego maszynę.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Do GS500 nake'da raczej gmole, zawsze lepiej w razie upadku, bo mocowane są zazwyczaj w 3 miejscach, więc rama mniej dostanie. Do wersji z owiewką da się podciąć plastiki w ten sposób, żeby gmole zmieścić, ale raczej stosuje się crashpady tyle, że tu też trzeba wiercić owiewkę. Ponadto akurat dla GS500 z owiewką crash'e są nie do końca idealnym pomysłem, bo owiewka dość odstaje od ramy i trzeba dać dość długą szpilkę, by crashpad w ogóle chciał wystawać z owiewki.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
- No jak wejdziesz w link który mam w podpisie to zobaczysz jak zamontowane na GS'ce wyglądają gmole (czyli ,,ochrony przed upadkiem")
-Branie kredytu na moto to słaby pomysł.
- Przynajmniej w moim przypadku cena za GS'a na wiosnę (jeśli się nie sprzeda) nie zmieni się. GS 500 jest na A2 co zapewnia dopływ nowych nabywców na wiosnę, ale mimo tego sprzęty wszystkim znane i kochane, tyle ich jest, że naprawdę z cenami nie ma co szaleć
Moim zdaniem gmole właśnie dodają GS'ce uroku staje się taka bardziej męska przysadzista.
-Branie kredytu na moto to słaby pomysł.
- Przynajmniej w moim przypadku cena za GS'a na wiosnę (jeśli się nie sprzeda) nie zmieni się. GS 500 jest na A2 co zapewnia dopływ nowych nabywców na wiosnę, ale mimo tego sprzęty wszystkim znane i kochane, tyle ich jest, że naprawdę z cenami nie ma co szaleć
Moim zdaniem gmole właśnie dodają GS'ce uroku staje się taka bardziej męska przysadzista.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości