Wybór opon
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Wybór opon
Witam
Na wstępie chciałem wszystkich przywitać. Jestem nowy na forum i dość świeżym motocyklistą.
Od września jestem posiadaczem Hondy Hornet 250 i przyszła pora na nowe gumy.
Do dyspozycji na ten cel mam ok 1000zł i nie bardzo wiem jakie oponki wybrać.
Obecnie mam oponki o wymiarach 130/70/ZR16 i 190/50/ZR17. Jakie opony polecacie do tego motocykla? Wiele pozytywnych opinii słyszałem na temat Michelin PILOT POWER 2 jednak nie mogę znaleźć tego modelu w rozmiarze 16" i nie wiem czy kupić tą oponę na tył a na przód wybrać coś innego czy lepiej kupić inny komplet. Tak jak wspominałem jestem nowy w tym temacie więc liczę na wasze doświadczenie
Na wstępie chciałem wszystkich przywitać. Jestem nowy na forum i dość świeżym motocyklistą.
Od września jestem posiadaczem Hondy Hornet 250 i przyszła pora na nowe gumy.
Do dyspozycji na ten cel mam ok 1000zł i nie bardzo wiem jakie oponki wybrać.
Obecnie mam oponki o wymiarach 130/70/ZR16 i 190/50/ZR17. Jakie opony polecacie do tego motocykla? Wiele pozytywnych opinii słyszałem na temat Michelin PILOT POWER 2 jednak nie mogę znaleźć tego modelu w rozmiarze 16" i nie wiem czy kupić tą oponę na tył a na przód wybrać coś innego czy lepiej kupić inny komplet. Tak jak wspominałem jestem nowy w tym temacie więc liczę na wasze doświadczenie
- Hell695
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/1/2014, 14:26
Invi napisał(a):250 na 190?!
Ciężko pojąć, po co montować takie wielkie kapcie w 250-ce, ale faktycznie stockowo ma z tyłu kapcia 180/55-ZR17, dziwi mnie też jeszcze jedno, czemu z przodu siedzi cal mniejsza felga - 130/70-ZR16? .
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Poprzedni właściciel stwierdził, że "Na 190 lepiej wygląda" Czemu przód jest mniejszy to nie mam pojęcia. Być może to też wymysł poprzedniego właściciela bo troszkę go poprzerabiał w porównaniu do serii
Wracając do tematu to jakie oponki byście polecali na przód lub jakiś komplet do ok 1000 zł.
Wracając do tematu to jakie oponki byście polecali na przód lub jakiś komplet do ok 1000 zł.
- Hell695
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/1/2014, 14:26
Michelin pilot power 2CT lub PP3 ale nie znajdziesz ich na felgę 16cali. Możesz też się pokusić o Bridgestony S20...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Conti robi 16"
a 16" z przodu było montowane patrz cbr 900rr od początku produkcji do 99roku czy hornety.
Po co? po to:
a 16" z przodu było montowane patrz cbr 900rr od początku produkcji do 99roku czy hornety.
Po co? po to:
Ścigacz.pl napisał(a):eździ "jak po sznurku", bez jakichkolwiek nerwowych odruchów. Duży wkład w to zjawisko ma 16 calowe koło przednie - motocykl jest zwrotniejszy. Jedynym, związanym z tym, problemem jest kupno opony przedniej o średnicy 16 cali i szerokości 130 mm. Jeśli nie chcemy kupować opony nowej, to ze znalezieniem używanej "szesnastki" możemy mieć niemały problem. W Hondzie 16-calowe koła o tej szerokości były montowane jedynie w Hornetach 600.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
-
motopiotr-1998 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13/2/2014, 21:56
- Lokalizacja: Za górami, za lasami.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości