Uszczelka pod glowica
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Uszczelka pod glowica
Witam w mojej kawie zx6r 98 przestal dzialac jeden gar wymienialem plyn w chlodnicy i jakas kaszka poleciala z plynem plyn na dole kaszka plywala do góry czy to uszczelka pod glowica?
- nyna92osw
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
- Lokalizacja: OSTRÓW WLKP
Gdyby ci wywaliło uszczelke pod głowica to byś miał majonez a nie olej w silniku Jeśli oleju ci nie ubywa i wygląda właściwie to byc może miałeś tak zasyfiony układ chłodniczy że nazbierało się tam sporo niechcianych brudów.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Jak go kupilem i po 3 dniach sprawdzilem ile jest oleju to w okienku go nie bylo widac jak motor prosto stal tylko jak go przechylilem na prawo to bylo widac. po spuscie oleju olej byl czysty niebylo w nim nic tylko w chlodnicy byla kaszka mam zdjecie jak zlalem plyn ale nie wiem jak dodac foteBlack-Ghost napisał(a):Gdyby ci wywaliło uszczelke pod głowica to byś miał majonez a nie olej w silniku Jeśli oleju ci nie ubywa i wygląda właściwie to byc może miałeś tak zasyfiony układ chłodniczy że nazbierało się tam sporo niechcianych brudów.
- nyna92osw
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
- Lokalizacja: OSTRÓW WLKP
No to masz za mało oleju. Jak postawisz motocykl do pionu to powinno być na oczku full stan, tam masz dwie kreski( Min/Max) Skoro olej czysty to wątpię że to wina uszczelki.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Mialem tez zazygany silnik kolo kolektorów. motor pali na dotyk ale na 3 garach nie wiem co mam robuc czy silnik rozbieracBlack-Ghost napisał(a):No to masz za mało oleju. Jak postawisz motocykl do pionu to powinno być na oczku full stan, tam masz dwie kreski( Min/Max) Skoro olej czysty to wątpię że to wina uszczelki.
- nyna92osw
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
- Lokalizacja: OSTRÓW WLKP
Jak ktoś mocniej używa sprzeta lepiej lać full stan co by na gumie nie obróciło panewki. W 3 moich moto zawsze był full stan i nigdy żaden zimering nie poleciał... A przez zbyt małą ilość oleju musiałem dwa silniki w SC33 wymienić.
Co do zdjęcia to faktycznie dziwnie to wygląda... Przeczyścił bym cały układ zalał płynem i sprawdził czy będzie się tak robiło, jak problem nie ustąpi wtedy szukać przyczyny, bo może po prostu poprzedni właściciel bóg wie co tam zalał do tego układu.
Co do zdjęcia to faktycznie dziwnie to wygląda... Przeczyścił bym cały układ zalał płynem i sprawdził czy będzie się tak robiło, jak problem nie ustąpi wtedy szukać przyczyny, bo może po prostu poprzedni właściciel bóg wie co tam zalał do tego układu.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Gdyby to była uszczelka to w misie olejowej miał by majonez chyba że jest to jakieś drobne pęknięcie w uszczelce pomiędzy kanałami i śladowa ilość oleju przedostaje się do układu chłodzenia co daje efekt tej kaszki.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości