Zobacz wÄ…tek - Uszczelka pod glowica
NAS Analytics TAG

Uszczelka pod glowica

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Uszczelka pod glowica

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 16:41

Witam w mojej kawie zx6r 98 przestal dzialac jeden gar wymienialem plyn w chlodnicy i jakas kaszka poleciala z plynem plyn na dole kaszka plywala do góry czy to uszczelka pod glowica?
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP


Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 17:08

Gdyby ci wywaliło uszczelke pod głowica to byś miał majonez a nie olej w silniku ;) Jeśli oleju ci nie ubywa i wygląda właściwie to byc może miałeś tak zasyfiony układ chłodniczy że nazbierało się tam sporo niechcianych brudów.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 17:22

Black-Ghost napisał(a):Gdyby ci wywaliło uszczelke pod głowica to byś miał majonez a nie olej w silniku ;) Jeśli oleju ci nie ubywa i wygląda właściwie to byc może miałeś tak zasyfiony układ chłodniczy że nazbierało się tam sporo niechcianych brudów.
Jak go kupilem i po 3 dniach sprawdzilem ile jest oleju to w okienku go nie bylo widac jak motor prosto stal tylko jak go przechylilem na prawo to bylo widac. po spuscie oleju olej byl czysty niebylo w nim nic tylko w chlodnicy byla kaszka mam zdjecie jak zlalem plyn ale nie wiem jak dodac fote
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 17:26

No to masz za mało oleju. Jak postawisz motocykl do pionu to powinno być na oczku full stan, tam masz dwie kreski( Min/Max) Skoro olej czysty to wątpię że to wina uszczelki.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 17:31

Black-Ghost napisał(a):No to masz za mało oleju. Jak postawisz motocykl do pionu to powinno być na oczku full stan, tam masz dwie kreski( Min/Max) Skoro olej czysty to wątpię że to wina uszczelki.
Mialem tez zazygany silnik kolo kolektorów. motor pali na dotyk ale na 3 garach nie wiem co mam robuc czy silnik rozbierac :(
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 17:40

Ostatnio edytowano 9/12/2013, 18:02 przez nyna92osw, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 18:08

Jak ktoś mocniej używa sprzeta lepiej lać full stan co by na gumie nie obróciło panewki. W 3 moich moto zawsze był full stan i nigdy żaden zimering nie poleciał... A przez zbyt małą ilość oleju musiałem dwa silniki w SC33 wymienić.

Co do zdjęcia to faktycznie dziwnie to wygląda... Przeczyścił bym cały układ zalał płynem i sprawdził czy będzie się tak robiło, jak problem nie ustąpi wtedy szukać przyczyny, bo może po prostu poprzedni właściciel bóg wie co tam zalał do tego układu.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 22:23

Gdyby to była uszczelka to w misie olejowej miał by majonez :D chyba że jest to jakieś drobne pęknięcie w uszczelce pomiędzy kanałami i śladowa ilość oleju przedostaje się do układu chłodzenia co daje efekt tej kaszki.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê