Zobacz wÄ…tek - HONDA CR125 kilka problemow
NAS Analytics TAG

HONDA CR125 kilka problemow

Enduro, Cross
_________

HONDA CR125 kilka problemow

Postprzez ProWIERZBA » 4/12/2013, 19:47

Witam mam kilka problemów z moja HONDA CR 125 rocznik 2003
1. HONDA przerywa gdy dam mu ful manetke na 1-wszym biegu (nie jest to przerywanie takie jak przy niedostawaniu paliwa czyli "buuuu" :p tylko po prostu szarpie nim, nie jest to szarpniecie jakos strasznie gwaltowne)
2. Spod cylindra, dokladnie na zlaczeniu wydechu z cylindrem wychodza spaliny i to miejsce jest zalane olejem z mieszanki
3. HONDA nie ma "kopnięcia" od dolu gdy odkrece jej manetke np. na 3-cim biegu

PROSZE o szybka odpowiedz. POZDRAWIAM !
WIERZBA
Avatar użytkownika
ProWIERZBA
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 4/12/2013, 19:38
Lokalizacja: Bielsko


Postprzez Effendi » 4/12/2013, 20:25

1. Sprawdź regulację gaźnika, oczywiście najpierw go wyczyść, zimą może być potrzebna regulacja niż latem/wiosną. Sprawdź także świecę, a najlepiej ją wymień, jaki kolor ma świeca? posprawdzaj też czy nie łapie "lewego" powietrza.
2.Wymień uszczelkę pod dyfuzorem, a cylindrem.
3. Jak pisałem, zrób najpierw wszystko tak jak w pkt.1 i potem zobacz czy nadal nie ma tego "kopnięcia". To jest dwutakt, czyli on ma moc dopiero na wyższych obrotach, także to może być właśnie spowodowane tym, że ma za małe obroty co przekłada się na mniejszą generacje mocy.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok


Postprzez jackal_pl » 4/12/2013, 21:04

Najpierw zmień uszczelkę między dyfuzorem. Przez to silnik stracił część kompresji i przez to są te dziury w mocy.
Dopiero potem zabierz się za to, co kolega wyżej napisał.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic

Postprzez henio12323 » 4/12/2013, 21:30

1) regulacja gaźnika jak koledzy wyzej
2) raczej mega wpływu to nie ma, ale zawsze kazda nieszczelnosc to pogorszenie parametrów. wiec uszczelnij to oringiem specjalnym najlepiej

3) sprawdź ustawienie zaworu wydechowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez ProWIERZBA » 4/12/2013, 21:55

Tylko, wątpie że regulacja gaźnika coś mogłaby dać, on normalnie dostaje paliwo (raczej) tylko go przytyka. Tak sie dzieje tylko na 1-wszym biegu, reszta chodzi plynnie. Byłem nawet to specjalnie sprawdzic jadac ful predkosc ale tylko jedynka tak przerywa. Na przykład jest podjazd, daje mu pełny i przy wyjezdzaniu przerywa go, ta przerwa trwa bardzo krótko, nie tak jak przy tym gdy nie dostaje paliwa.
WIERZBA
Avatar użytkownika
ProWIERZBA
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 4/12/2013, 19:38
Lokalizacja: Bielsko

Postprzez MJR128 » 4/12/2013, 22:59

Jednym zdaniem tu jest do zrobienia wszystko. Od gaźnika po sam wydech.
Oczywiście szczelność wydechu to podstawa.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 4/12/2013, 23:16

kolego to pytasz ? czy sam wiesz lepiej ? niby za co odpowiada gaźnik ? za dostarczanie paliwa... akurat na róznych obrotach różne rzeczy odpowiadają, co innego odpowiada za skład na wolnych obrotach a co innego na srednich a jeszcze inne elementy za skład na wysokich obrotach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê