Zobacz wÄ…tek - Cr 125 brak mocy
NAS Analytics TAG

Cr 125 brak mocy

Enduro, Cross
_________

Cr 125 brak mocy

Postprzez kamilkomp » 23/11/2013, 20:41

Witam, posiadam cr 125 z 97r. Remont wykonałem 5 baków temu. Wymieniona ostatnio została uszczelka pod głowicą, simeringi na wale oraz nowy wydech od kx 125. Aby zdjąć magento odkręcałem zapłon (ściągacz się nie mieścił) po złożeniu moto jest słabe, nawet bardzo. Czy winą może być źle złożony zapłon? Moto odpala bezproblemowo :P
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31


Postprzez kris514 » 23/11/2013, 20:57

Ściągacz zakłada się przeznaczony do moto, nie wolno łapać za magneto z zewnątrz ściągaczem, tak jest to bardzo możliwe że jest źle złożony zapłon
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez kamilkomp » 23/11/2013, 21:14

Jak prawidłowo go wyregulować?
KTM sx 125 01r :)
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31

Postprzez kris514 » 23/11/2013, 21:25

na satorze pownna byc kropka/kreska ktora sie ustawia na rowno do kreski na karterze (bez zdjecia kola zamachowego tego sie nie zrobi)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kamilkomp » 23/11/2013, 21:46

Jutro ustawie według znaków i dam odpowiedz:)
KTM sx 125 01r :)
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31

Postprzez kamilkomp » 24/11/2013, 11:00

Sprawdziłem zapłon i jest ustawiony idealnie :) a moto cały czas jest słabe i ma muła.
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31

Postprzez kris514 » 24/11/2013, 11:03

a zawory wydechowe ustawione?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kamilkomp » 24/11/2013, 21:49

Nie jestem pewien ale czy można regulować zawór w cr? Bo z tego co pamiętam to nie ma tam jakieś śrubki do regulacji i na google też nie mogę znaleźć jak wyregulować zawór w cr.
KTM sx 125 01r :)
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31

Postprzez kris514 » 24/11/2013, 21:58

W cr zawór jest na przekładniach, (chodzi mi o element w cylindrze) i tam nad jednym pionowym trybem jest taka obejma dokręcana na imbusa (odkręcasz troszkę imbusa i już da się regulować)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 24/11/2013, 23:16

hmm tak chyba jest też taki ślimak i z tego co pamiętam mozna źle złozyc slimaka - tak że zawór jest jakby ciągle nieco otwarty, mozna też na to zwrócic uwage,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 26/11/2013, 12:58

A robiłeś coś z cylindrem? Jak ona nie ma mocy, nie ma tego odrzutu, przerywa na wysokich obrotach?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kamilkomp » 26/11/2013, 18:51

up tak robiłem szlif nie przerywa na wysokich, tylko to było tak że zrobiłem ten remont wszystko było ok przejeździł z 3 baki i poszła mi uszczelka pod głowicą i dostała się woda do silnika więc wymieniłem uszczelniacze na wale i łożyska od skrzyni oraz pompy wody po złożeniu silnika w ogóle nie jedzie na wolnych muszę go wkręcić na duże obroty żeby w ogóle ruszyć, a co do zaworu to jest taj jak by na zgaszonym silniku jeden był otwarty a drugi zamknięty tylko nie mam pojęcia jak je reguluje :(
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31

Postprzez kris514 » 26/11/2013, 21:25

hmm uszczelka poszla ale tloka nie zmieniles? zmieniles lozyska na wale a korbowod? Zawory do regulacji (zobacz w serwisowce)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kamilkomp » 26/11/2013, 22:13

up. tłok był zmieniany, wał korbowy ma 0 luzów
kamilkomp
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/4/2013, 16:31

Postprzez kris514 » 26/11/2013, 22:43

Nie wiem po co te upy piszesz :D skoro tłok, korba i cała reszta silnika ok to zostaje ustawienie zaworu a to znajdziesz w serwisówce
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez hondacr1989 » 27/11/2013, 20:41

Bardzo ciekawy temat ,chętnie sie dowiem jak sie reguluje zawór w cr miałem go nawet rozłożonego w ręce i nadal nie wiem jedyna rzecz ktora mnie zastanawia odkąd kupiłem motor (bo chciąłbym miec pewność ze dziala tak jak powinien może działa dobrze bo nie widziadłem np moto na zrytym zaworze lub jakkolwiek inaczej ustawionym)
Ostatnio był temat o zaworze w ktmie i tam są oznaczenia to wiadomo o reglacji a w zaworze mechanicznym w cr?
(patrząc od strony dyfuzora na zawór czy jest tak ze jak sie doda gazu na włączonym silniku to przekręci się o iles tam ale jak go możemy przyspieszyc lub spowolnic?bo on chyba się otwiera powyżej tam iluś obrotów?)
bardzo mnie ciekawi czy regulje się go prze przełożenie pinu z otworku na którym się opiera do otworku powyżej (nie pamiętam czy się da to wyciągnąc ale tak spytam z ciekawosci,zdjęcie z netu nie moje cr 01r)
http://www.tacomaworld.com/gallery/data ... -_Copy.JPG

tutaj zawór i nr poszczególnych elementów ktorymi elementami się reguluje ten zawór?
http://www.tinypic.pl/eyzsw1rqdpna
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez kris514 » 27/11/2013, 21:53

W 1997 troche inaczej to wyglada a tu macie link do zdjęć z serwisówki (jakość fatalna ale lepszej nie znalazłem):
http://chomikuj.pl/godzillaaaa/Motoryza ... s*c5*82ugi)/Honda/Zaw*c3*b3r+cr+125,3305808743.zip
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Nagaroth » 28/11/2013, 20:53

Ja tam nie mam żadnej regulacji w cr 00'. Mam tak samo jak Ty Hondacr1989, zakładasz to z kulkami w deklu od sprzęgła w takiej pozycji, że jak założysz ten łącznik to zawor ma być w tej samej pozycji co masz teraz na zdjęciu, a jak dodajesz gazu to się rusza w góre, czyli po prostu się otwiera.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez hondacr1989 » 28/11/2013, 21:14

Mnie się wydaje że się da to po co robili otwór na pin w cylindrze
zauważ że na real foto jest jeden wbity i na nim sie zawór opiera.. a we serwisówce jest cos takiego pozaznaczałem strzałkami
http://files.tinypic.pl/i/00474/n0gfghv0y7wi.jpg
jeszcze raz real foto
http://www.tacomaworld.com/gallery/data ... -_Copy.JPG
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê