Zobacz wątek - FZR 600 3HE 1993- żarówki tył
NAS Analytics TAG

FZR 600 3HE 1993- żarówki tył

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

FZR 600 3HE 1993- żarówki tył

Postprzez marcinw899 » 22/11/2013, 19:17

Witam,
pozycja z tyłu ma 2 zarówki- jednak świeci tylko jedna (lewa). Prawa zapala się przy stopie. (Lewa nie) - Czy to normalne?
Pzdr
marcinw899
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/10/2013, 13:40


Postprzez melvin » 22/11/2013, 20:37

popatrz na kable, jak do każdej z lamp wchodzą 2 to będziesz miał jedną od stopu a drugą od pozycji, jak po 3 to w obu powinna być pozycja i stop, albo po prostu wyjmij żarówki i zobacz czy są pojedyncze czy podwójne
...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Trax » 25/11/2013, 14:58

tak jedna jest pozycyjna a 2 to światło stopu
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez melvin » 25/11/2013, 16:14

A kopytko prawda... autor pisał mi na PW że miał podwójne żarówki i że poszły do wymiany...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Black-Ghost » 26/11/2013, 13:23

Temu najlepiej założyć Led-y :) Ja tak zrobiłem w bladym i miałem spokój na 3 lata z przepalonymi żarówkami :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Vergon » 26/11/2013, 13:39

Mi się jeszcze nigdy żadna żarówka w żadnym z motocykli nie przepaliła, więc nie wiem o czym Wy do mnie rozmawiacie :wink:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 26/11/2013, 23:20

Vergon hondy miały częstą przypadłość na umierający regulator napięcia, więc cała elektryka dostawała po dupie... Temu w hondzie bardzo czesto padały mi żarówki stąd założyłem ledy.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Vergon » 27/11/2013, 00:01

A to nie w było F4 czasem? Też coś słyszałem o tych regulatorach.
Tak samo Focusy MK2, żarówki wymieniałem w nim hurtowo, znajomi z firmy to samo.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 27/11/2013, 12:01

Dla mnie to pierwsza rzecz do wymiany w moto :) przód jeszcze spoko ale tył od razu na ledy zmieniam, nie trzepie się to, nie masz problemów.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 27/11/2013, 20:45

Vergon bodajże 99% motocykli hondy miałą problemy z regulatorami napięcia, przeżyłem 4 oryginalne hondowskie i każdy padał jak mucha. Dopiero po założeniu regulatora od Ducati z radiatorem problem znikł na dobre. W kawie oryginalnie są z radiatorem a w SC33 niestety nie..
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr