636 2004r dymi
Posty: 9
• Strona 1 z 1
636 2004r dymi
Witam kumpel posiada kawe 636przelatał nia 6tys km wzięła jakas setkę oleju motul 5100
A problem jest taki ze na wysokich jak przegazuje kopci na niebiesko przy odcince juz czarno jaki moze byc tego powód ??? Mysle ze nie chodzi o branie oleju 100-150gram na taki przebieg to norma???
A problem jest taki ze na wysokich jak przegazuje kopci na niebiesko przy odcince juz czarno jaki moze byc tego powód ??? Mysle ze nie chodzi o branie oleju 100-150gram na taki przebieg to norma???
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Jednak kopcenie na niebiesko to objaw spalania oleju, czarny przy odcince równie dobrze może wynikać z ze zbyt bogatej mieszanki. Świece sprawdzaliście? Płyn chłodniczy ok?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Płyn ok nie sprawdzałem świec . Czy moze to wynikać ze zbyt długo nie wymieniany był olej ? Kumpel tylko dolał koles mówił ze wymieniał ale rożnie to bywa. Jesli to uszczelniacze to da rade zmienic bez zdejmowania głowicy ?
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Uszczelniacze wymienisz bez zdejmowania głowicy. I najwygodniej będzie wyjąć silnik. Opisz jeszcze styl jazdy, bo przy pałowaniu i wkręcaniu silnika do odcięcia to każdy silnik weźmie olej. Martwił bym się jak bys musiał dolać litr. A 150g to raczej normalne zużycie.
Ostatnio edytowano 18/11/2013, 11:25 przez tomek2102, łącznie edytowano 1 raz
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
A jesli nie to nic nie trzeba robic nic mu nie bedzie a tylko ładowanie sie w koszta
Ty spróbuj przeczytać regulamin ponieważ masz już 52 posty to powinieneś znać zasady panujące na forum
następny raz ostrzeżenie
senekkorzenna
Ty spróbuj przeczytać regulamin ponieważ masz już 52 posty to powinieneś znać zasady panujące na forum
następny raz ostrzeżenie
senekkorzenna
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Niewielki czarny lub brunatny dym przy odcince, to raczej norma.
Niebieski dym przy wkręcaniu na obroty -> silnik spala olej, przede wszystkim do sprawdzenia kompresja.
Niebieski dym przy schodzeniu z obrotów -> uszczelniacze zaworowe.
Niebieski dym przy wkręcaniu na obroty -> silnik spala olej, przede wszystkim do sprawdzenia kompresja.
Niebieski dym przy schodzeniu z obrotów -> uszczelniacze zaworowe.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości