Zobacz wÄ…tek - <i>[relacje]</i> Targi EICMA 2013 - powiew optymizmu
NAS Analytics TAG

[relacje] Targi EICMA 2013 - powiew optymizmu

Komentarze użytkowników
_________

[relacje] Targi EICMA 2013 - powiew optymizmu

Postprzez Åšcigacz » 9/11/2013, 13:49

Dyskusja na temat: Targi EICMA 2013 - powiew optymizmu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Targi EICMA 2013 - powiew optymizmu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/11/2013, 13:49

Osobiście myślę, że Honda, mimo, że pokazła dużo nowości, to daje ****.
Co to za stylistyka, oprócz nowej 300?<br><hr>s.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/11/2013, 23:38

Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/11/2013, 13:23

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
W 100% popieram! Przeglądając relacje z tego wydarzenia widzę brak poważniejszych zmian na +, za to zmiany stylistyczne w niektórych modelach na znaczny minus. Jeżeli tak wygląda optymizm to ja dziękuję...<br><hr>takiJa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2013, 06:49

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Jak ja lubie takich specjalistow. Wiesz czemu Yamaha i Honda nie maja nowych modeli sportowych? Bo sie nie sprzedają. Ludzie na zachodzie są najwyrazniej madrzejsi od Ciebie. Po co ładowac miliony w rozwój nowego modelu skoro nikt nie chce go kupowac? Spadki w sprzedazy motocykli sportowych w Europie Zachodniej siegaja nawet 90%. Swoja droga jestem ciekaw ile byś wysinał z tych obecnych "przestarzałych" R1 i R6 ;)<br><hr>Henio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2013, 06:54

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):W 100% popieram! Przeglądając relacje z tego wydarzenia widzę brak poważniejszych zmian na +, za to zmiany stylistyczne w niektórych modelach na znaczny minus. Jeżeli tak wygląda optymizm to ja dziękuję...<br><hr>takiJa<br>
Kolejny specjalista. Ja akurat bylem na EICMIE i te zdjecia pokazuja 1% tego co tam sie dzialo, zatem kolego guzik widziales w relacjach. Gadanie nic nei kosztuje, ja bym chcial zobaczyc jak takie orły jak ty wykładają realnie pieniądze na motocykle. Sądząc po komentarzach polskich internautów, w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego? Bo kłapanie jęzorem, tak jak teraz w twoim przypadku niczego nie kosztuje. <br><hr>Henio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2013, 09:03

A co tam u Suzuki ? Czy oni pokazali coÅ› nowego na tych targach ?<br><hr>PxDx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2013, 15:02

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):W 100% popieram! Przeglądając relacje z tego wydarzenia widzę brak poważniejszych zmian na +, za to zmiany stylistyczne w niektórych modelach na znaczny minus. Jeżeli tak wygląda optymizm to ja dziękuję...<br><hr>takiJa<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny specjalista. Ja akurat bylem na EICMIE i te zdjecia pokazuja 1% tego co tam sie dzialo, zatem kolego guzik widziales w relacjach. Gadanie nic nei kosztuje, ja bym chcial zobaczyc jak takie orły jak ty wykładają realnie pieniądze na motocykle. Sądząc po komentarzach polskich internautów, w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego? Bo kłapanie jęzorem, tak jak teraz w twoim przypadku niczego nie kosztuje. <br><hr>Henio<br>
"w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego?" Może dlatego, że osoby zarabiające po 2k PLN miesięcznie na salonówkę będą odkładać 3-4 lata, a zarabiając 2k EUR będą pracować na motocykl rok? Gdyby nowe motocykle kosztowały w Polsce 12-18k (tyle kosztują np. u Niemców tyle, że w EUR) PLN to już teraz pomykałbym do salonu po nową maszynę. Jeśli byłeś na EICMIE to proszę wspomnij jeszcze co takiego niesamowitego się tam działo, co prasa branżowa przemilczała...<br><hr>Specjalista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2013, 15:59

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ja lubie takich specjalistow. Wiesz czemu Yamaha i Honda nie maja nowych modeli sportowych? Bo sie nie sprzedają. Ludzie na zachodzie są najwyrazniej madrzejsi od Ciebie. Po co ładowac miliony w rozwój nowego modelu skoro nikt nie chce go kupowac? Spadki w sprzedazy motocykli sportowych w Europie Zachodniej siegaja nawet 90%. Swoja droga jestem ciekaw ile byś wysinał z tych obecnych "przestarzałych" R1 i R6 ;)<br><hr>Henio<br>
O Pan Henio światowiec. Był, widział, wie. Super
Natomiast mój komentarz był polemiką z tytułem artykułu. I nie jest kwestią nad którą się skupiam to czy wycisnę z obecnej R6 40 czy 100% tylko brak rozwoju, brak nowości. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinni modele sportowe wycofać z oferty, a tego nie robią. Inwestują wielkie miliony w wyścigi. Dlaczego? Są mądrzejsi ode mnie ale niestety nie tak mądrzy jak Pan panie Heniu
a na marginesie też byłem na EICMie

<br><hr>maciek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/11/2013, 08:48

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ja lubie takich specjalistow. Wiesz czemu Yamaha i Honda nie maja nowych modeli sportowych? Bo sie nie sprzedają. Ludzie na zachodzie są najwyrazniej madrzejsi od Ciebie. Po co ładowac miliony w rozwój nowego modelu skoro nikt nie chce go kupowac? Spadki w sprzedazy motocykli sportowych w Europie Zachodniej siegaja nawet 90%. Swoja droga jestem ciekaw ile byś wysinał z tych obecnych "przestarzałych" R1 i R6 ;)<br><hr>Henio<br>
Komentatorzy napisał(a):O Pan Henio światowiec. Był, widział, wie. Super
Natomiast mój komentarz był polemiką z tytułem artykułu. I nie jest kwestią nad którą się skupiam to czy wycisnę z obecnej R6 40 czy 100% tylko brak rozwoju, brak nowości. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinni modele sportowe wycofać z oferty, a tego nie robią. Inwestują wielkie miliony w wyścigi. Dlaczego? Są mądrzejsi ode mnie ale niestety nie tak mądrzy jak Pan panie Heniu
a na marginesie też byłem na EICMie

<br><hr>maciek<br>
Pan Heniu w przeciwieństwie do ciebie najwyrazniej potrafi wyciagac wnioski z tego co widzi. Po co rozwijać jeszcze bardziej sportowe motocykle i kontynuowac szalenstwo z ostatnich 20 lat przed kryzysem skoro dzisiejsi motocyklisci nie sa w stanie poradzic sobie z tymi osiągami ktore są? A wyscigi sa po to, aby promowac markę - markę, a nie modele sportowe. <br><hr>Henio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/11/2013, 08:55

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):W 100% popieram! Przeglądając relacje z tego wydarzenia widzę brak poważniejszych zmian na +, za to zmiany stylistyczne w niektórych modelach na znaczny minus. Jeżeli tak wygląda optymizm to ja dziękuję...<br><hr>takiJa<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny specjalista. Ja akurat bylem na EICMIE i te zdjecia pokazuja 1% tego co tam sie dzialo, zatem kolego guzik widziales w relacjach. Gadanie nic nei kosztuje, ja bym chcial zobaczyc jak takie orły jak ty wykładają realnie pieniądze na motocykle. Sądząc po komentarzach polskich internautów, w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego? Bo kłapanie jęzorem, tak jak teraz w twoim przypadku niczego nie kosztuje. <br><hr>Henio<br>
Komentatorzy napisał(a):"w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego?" Może dlatego, że osoby zarabiające po 2k PLN miesięcznie na salonówkę będą odkładać 3-4 lata, a zarabiając 2k EUR będą pracować na motocykl rok? Gdyby nowe motocykle kosztowały w Polsce 12-18k (tyle kosztują np. u Niemców tyle, że w EUR) PLN to już teraz pomykałbym do salonu po nową maszynę. Jeśli byłeś na EICMIE to proszę wspomnij jeszcze co takiego niesamowitego się tam działo, co prasa branżowa przemilczała...<br><hr>Specjalista<br>
To nie tylko kwestia zarobków. Nie licz zarobków Niemcom albo Holendrom, bo oni płacą 1000-1500 euro za wynajem mieszkania i 2-3 razy tyle za większość uslug. Wcale nie musi być im dużo łatwiej kupić nowy motocykl (choć oczywiście jest łatwiej). Poza tym w Polsce da sie kupic nowy motocykl za 18k, tylko że wszyscy chcą kpować litry i wielkie czopery, wiec typowy Polak woli wydac 15k na duża 600+ uzywke, niz dolozyc troche i wziąc nową 300-500cc.<br><hr>Henio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/11/2013, 14:41

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ja lubie takich specjalistow. Wiesz czemu Yamaha i Honda nie maja nowych modeli sportowych? Bo sie nie sprzedają. Ludzie na zachodzie są najwyrazniej madrzejsi od Ciebie. Po co ładowac miliony w rozwój nowego modelu skoro nikt nie chce go kupowac? Spadki w sprzedazy motocykli sportowych w Europie Zachodniej siegaja nawet 90%. Swoja droga jestem ciekaw ile byś wysinał z tych obecnych "przestarzałych" R1 i R6 ;)<br><hr>Henio<br>
Komentatorzy napisał(a):O Pan Henio światowiec. Był, widział, wie. Super
Natomiast mój komentarz był polemiką z tytułem artykułu. I nie jest kwestią nad którą się skupiam to czy wycisnę z obecnej R6 40 czy 100% tylko brak rozwoju, brak nowości. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinni modele sportowe wycofać z oferty, a tego nie robią. Inwestują wielkie miliony w wyścigi. Dlaczego? Są mądrzejsi ode mnie ale niestety nie tak mądrzy jak Pan panie Heniu
a na marginesie też byłem na EICMie

<br><hr>maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Pan Heniu w przeciwieństwie do ciebie najwyrazniej potrafi wyciagac wnioski z tego co widzi. Po co rozwijać jeszcze bardziej sportowe motocykle i kontynuowac szalenstwo z ostatnich 20 lat przed kryzysem skoro dzisiejsi motocyklisci nie sa w stanie poradzic sobie z tymi osiągami ktore są? A wyscigi sa po to, aby promowac markę - markę, a nie modele sportowe. <br><hr>Henio<br>
To skąd tendencja do coraz większych pojemności i mocy? I nie mówię tu o sportach. A do czego służą wyścigi to jeszcze głupszej odpowiedzi nie słyszałem. I tym zakończę tą dyskusję<br><hr>maciek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2013, 17:30

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):W 100% popieram! Przeglądając relacje z tego wydarzenia widzę brak poważniejszych zmian na +, za to zmiany stylistyczne w niektórych modelach na znaczny minus. Jeżeli tak wygląda optymizm to ja dziękuję...<br><hr>takiJa<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny specjalista. Ja akurat bylem na EICMIE i te zdjecia pokazuja 1% tego co tam sie dzialo, zatem kolego guzik widziales w relacjach. Gadanie nic nei kosztuje, ja bym chcial zobaczyc jak takie orły jak ty wykładają realnie pieniądze na motocykle. Sądząc po komentarzach polskich internautów, w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego? Bo kłapanie jęzorem, tak jak teraz w twoim przypadku niczego nie kosztuje. <br><hr>Henio<br>
Komentatorzy napisał(a):"w Polsce powinno sprzedawac sie 100 tysiecy duzych motocykli rocznie. Sprzedaje sie 5 tysiecy. Dlaczego?" Może dlatego, że osoby zarabiające po 2k PLN miesięcznie na salonówkę będą odkładać 3-4 lata, a zarabiając 2k EUR będą pracować na motocykl rok? Gdyby nowe motocykle kosztowały w Polsce 12-18k (tyle kosztują np. u Niemców tyle, że w EUR) PLN to już teraz pomykałbym do salonu po nową maszynę. Jeśli byłeś na EICMIE to proszę wspomnij jeszcze co takiego niesamowitego się tam działo, co prasa branżowa przemilczała...<br><hr>Specjalista<br>
Komentatorzy napisał(a):To nie tylko kwestia zarobków. Nie licz zarobków Niemcom albo Holendrom, bo oni płacą 1000-1500 euro za wynajem mieszkania i 2-3 razy tyle za większość uslug. Wcale nie musi być im dużo łatwiej kupić nowy motocykl (choć oczywiście jest łatwiej). Poza tym w Polsce da sie kupic nowy motocykl za 18k, tylko że wszyscy chcą kpować litry i wielkie czopery, wiec typowy Polak woli wydac 15k na duża 600+ uzywke, niz dolozyc troche i wziąc nową 300-500cc.<br><hr>Henio<br>
Znam wielu Niemców (kiedyś tam mieszkałem) i uwierz mi, że dla przeciętnego Niemca nie jest problemem kupić nowy samochód/motocykl co ok.5 lat. Kwestią jest tylko po co to robić? W motocyklach zmienia się niewiele, a czy warto wyłożyć na stół kilkadziesiąt tysięcy, żeby dostać maszynę z silnikiem niemal tym samym co 6-7 lat wcześniej tylko z nowymi owiewkami? Dodatkowo niektóre modele rocznikowo starsze są o wiele lepsze niż ich obecni następcy! (vide nowy Hornet). A co do Polaków i kupowania nowego 300cc za kilkanaście tysięcy to ja też bym podziękował. Moja przygoda z motocyklami <br><hr>Paweł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2013, 07:52

Komentatorzy napisał(a):Ja nie zauważyłem powiewu optymizmu, a raczej odwrotnie. Głownie tańsze wariacje produkowanych juz modeli. Yamaha powinna sie przestać kompromitować prezentując R1i R6, to samo można powiedzieć o Suzuki. Honda SP co to za nowość? Jedyna firma która faktycznie wprowadziła cos nowego i ciekawego to MV Agusta i model Tourismo Veloce.<br><hr>Maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ja lubie takich specjalistow. Wiesz czemu Yamaha i Honda nie maja nowych modeli sportowych? Bo sie nie sprzedają. Ludzie na zachodzie są najwyrazniej madrzejsi od Ciebie. Po co ładowac miliony w rozwój nowego modelu skoro nikt nie chce go kupowac? Spadki w sprzedazy motocykli sportowych w Europie Zachodniej siegaja nawet 90%. Swoja droga jestem ciekaw ile byś wysinał z tych obecnych "przestarzałych" R1 i R6 ;)<br><hr>Henio<br>
Komentatorzy napisał(a):O Pan Henio światowiec. Był, widział, wie. Super
Natomiast mój komentarz był polemiką z tytułem artykułu. I nie jest kwestią nad którą się skupiam to czy wycisnę z obecnej R6 40 czy 100% tylko brak rozwoju, brak nowości. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinni modele sportowe wycofać z oferty, a tego nie robią. Inwestują wielkie miliony w wyścigi. Dlaczego? Są mądrzejsi ode mnie ale niestety nie tak mądrzy jak Pan panie Heniu
a na marginesie też byłem na EICMie

<br><hr>maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Pan Heniu w przeciwieństwie do ciebie najwyrazniej potrafi wyciagac wnioski z tego co widzi. Po co rozwijać jeszcze bardziej sportowe motocykle i kontynuowac szalenstwo z ostatnich 20 lat przed kryzysem skoro dzisiejsi motocyklisci nie sa w stanie poradzic sobie z tymi osiągami ktore są? A wyscigi sa po to, aby promowac markę - markę, a nie modele sportowe. <br><hr>Henio<br>
Komentatorzy napisał(a):To skąd tendencja do coraz większych pojemności i mocy? I nie mówię tu o sportach. A do czego służą wyścigi to jeszcze głupszej odpowiedzi nie słyszałem. I tym zakończę tą dyskusję<br><hr>maciek<br>
Coraz wieksze motocyke to zaspokajanie przez prodcentów, a właściwie przez ich działy marketingu ludzkiej próżności i zachłanności a nie realnych potrzeb. Czy Superbike 750cc były mniej ciekawe niż 1000cc? Na 750 nie dałoby sie rozwijać technologi? Człowiek to prostu takie zachłanne bydle ktore zawsze chce wiecej niż potrzebuje. <br><hr>Henio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê