sinik w r6 -kłopoty
Posty: 12
• Strona 1 z 1
sinik w r6 -kłopoty
witam jestem tutaj nowy więc prosze o wyrozumiałość. mam problem ze swoim r6 z 2001r, mianowicie kiedy moto jest juz rozgrzany zaczyna stukać silnik jest to głośne stukanie i całkowicie zmienia sie jego praca....do tego jeszcze kontrolka od oleju. stan oleju w silniku sprawdzam systematycznie więc olej jest a ona zapala sie w trakcie jazdy po czym gaśnie, nie ma żadnej reguły czy jest jeszcze zimny czy juz nie, i jakie obroty utrzymuje na silniku. wiecie co może być nie tak?
- TheGacek93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7/10/2013, 19:27
- Lokalizacja: kuj-pom
wypadało by napisac kiedy był robiony jakis serwis, regulacje zaworów itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w larssonie przynajmniej do mojego tl byl komplet panewki z uszczelniaczami, lagi daj do prostowania wsadź nowe panewki i zalej nowy olej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):w larssonie przynajmniej do mojego tl byl komplet panewki z uszczelniaczami, lagi daj do prostowania wsadź nowe panewki i zalej nowy olej
Rozumiem, że te lagi to tak "na wszelki wypadek" tak?
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
a proste ma czy krzywe? kumpel dal ot tak i mial 2-3mm krzywe ani tego widac nie bylo ani czuc, zresztą do tej r6 nie ma panewek na larsonie sprawdziłem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
- TheGacek93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7/10/2013, 19:27
- Lokalizacja: kuj-pom
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
dałem z tymi lagami to miało być do innego tematu coś mi się pomieszało
co do silnika. jeśli to nie zawory ( twierdzisz ze są wyregulowane ) to może panewka zobacz czy masz opilki w oleju i filtrze oleju, jesli nie ma to albo glowice zdjac i zobaczyc a najlepiej to dorwac dobrego mechanika motocyklowego i niech diagnozuje ale twoje obiawy dobrze nie wróżą
co do silnika. jeśli to nie zawory ( twierdzisz ze są wyregulowane ) to może panewka zobacz czy masz opilki w oleju i filtrze oleju, jesli nie ma to albo glowice zdjac i zobaczyc a najlepiej to dorwac dobrego mechanika motocyklowego i niech diagnozuje ale twoje obiawy dobrze nie wróżą
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
z lagami tak też myślałem;p dzięki wielkie za porade:) mam madzieje ze będzie co toś do szybkiego opanowania:)
- TheGacek93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7/10/2013, 19:27
- Lokalizacja: kuj-pom
- TheGacek93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7/10/2013, 19:27
- Lokalizacja: kuj-pom
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości