przez henio12323 » 11/10/2013, 19:58
róznicy nie ma zadnej miedzy powietrzem czy azotem, co do niszczenia felg moze troche i w tym prawdy jest, ale powiedz, widziałes kiedys felge zniszczoną przez jakies substancje w powietrzu ? idac tym tropem motocykle całe powinny jexdzic w hmm skafandrach wypełnionych azotem żeby przypadkiem sie nie uszkodziły ;P
jedyna róznica jest przy sportowej jeździe, przy zmianie cisnienia atmosferycznego, zmianie pogody - im sie agresywniej lata tym sie oponka nagrzewa, powietrze ma wieksza rozszerzalność niż sam azot, wiec po katowaniu na torze cisnienie rośnie, dla amatora jest to niedoczuwalne. to samo jak napisałem przy zmianie cisnienia, czy przy skokach temeratury są róznice w zachowaniu. ale ty tego nie zauwazysz. napompować mozna zawsze to bajer a koszt z tego co wiem niewielki, ale jakis cud techniki to nie jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW