[Aktualności] Crighton Racing CR700P - 200 konna...
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Crighton Racing CR700P - 200 konna...
Dyskusja na temat: Crighton Racing CR700P - 200 konna apokalipsa z silnikiem Wankla
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Crighton Racing CR700P - 200 konna apokalipsa z silnikiem Wankla
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Crighton Racing CR700P - 200 konna apokalipsa z silnikiem Wankla
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Dzwiek obledny.. Szkoda tylko ze na ilosciach oleju jaki polyka ten potwor mozna by ogrzac iglo zima. No i ta slynna paliwozernosc silnikow wankla.. LPG chyba odpada?<br><hr>Dzidek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakie połykanie oleju. To tak jakby winić za to 2 suw. Ten model smarowanie ma zrobione oddzielnie dla komory korbowej olejem 5W50, a wewnątrz idzie paliwo, powietrze, i olej 2suwowy. Na normalnym oleju zajeździli by go w kilka okrążeń - ilość nagaru była by zbyt wielka przez to że olej 4suwowy przy spalaniu wytwarza węgiel. Przy jednostkach wankla w samochodach wystarczy zwyczajne pobieranie oleju, ale tutaj w zupełności się to nie sprawdza. Nie jest to jakiś element historyczny w używaniu innych silników w motocyklach, bo wankel się nie sprawdzi i tak, ale o tym można było by napisać artykuł osobny. Projekt i pomysł 10/10, jednak nie kojarzmy go z niczym co ma być używane codziennie. To wyścigowa technologia.
<br><hr>rew13b
<br><hr>rew13b
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokladnie panowie, chyle czola. Porownywanie tej besti do mojego golfa III 1.9 tdi jest co najmniej nie na miejscu. To nie jest motocykl turystyczny tak jak moj suzuki gs 500, wiec nie ma co porownywac tych maszyn. Maja one zupelnie inne przeznaczenie. Suzuki to typowy szybki turystyk, natomiast ten motocykl zostal stworzony z mysla o torze wyscigowym i pokonywania takich asow na torze jak np. hpnda cbr 600 rr. Mea culpa.<br><hr>Dzidek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba raczej cbr 1000rr i inne superbike.<br><hr>aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKomentatorzy napisał(a):Dokladnie panowie, chyle czola. Porownywanie tej besti do mojego golfa III 1.9 tdi jest co najmniej nie na miejscu. To nie jest motocykl turystyczny tak jak moj suzuki gs 500, wiec nie ma co porownywac tych maszyn. Maja one zupelnie inne przeznaczenie. Suzuki to typowy szybki turystyk, natomiast ten motocykl zostal stworzony z mysla o torze wyscigowym i pokonywania takich asow na torze jak np. hpnda cbr 600 rr. Mea culpa.<br><hr>Dzidek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie widzę w tym silniku nigdzie korby, więc ciężko mówić o komorze korbowej<br><hr>melonKomentatorzy napisał(a):Jakie połykanie oleju. To tak jakby winić za to 2 suw. Ten model smarowanie ma zrobione oddzielnie dla komory korbowej olejem 5W50, a wewnątrz idzie paliwo, powietrze, i olej 2suwowy. Na normalnym oleju zajeździli by go w kilka okrążeń - ilość nagaru była by zbyt wielka przez to że olej 4suwowy przy spalaniu wytwarza węgiel. Przy jednostkach wankla w samochodach wystarczy zwyczajne pobieranie oleju, ale tutaj w zupełności się to nie sprawdza. Nie jest to jakiś element historyczny w używaniu innych silników w motocyklach, bo wankel się nie sprawdzi i tak, ale o tym można było by napisać artykuł osobny. Projekt i pomysł 10/10, jednak nie kojarzmy go z niczym co ma być używane codziennie. To wyścigowa technologia.
<br><hr>rew13b<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to ile wynoszą te chore wartości obrotowe? bo jak już autor tak to przeżywa to mógłby się podzielić z czytelnikiem taką informacją <br><hr>tuff
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
LOL do panamery też byś gaz zakładał?<br><hr>szatan667Komentatorzy napisał(a):Dzwiek obledny.. Szkoda tylko ze na ilosciach oleju jaki polyka ten potwor mozna by ogrzac iglo zima. No i ta slynna paliwozernosc silnikow wankla.. LPG chyba odpada?<br><hr>Dzidek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości