[KTM 1290 Super Duke] 2014 KTM 1290 Super Duke - Książę..
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[KTM 1290 Super Duke] 2014 KTM 1290 Super Duke - KsiÄ…
Dyskusja na temat: 2014 KTM 1290 Super Duke - Książę Ciemności
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2014 KTM 1290 Super Duke - Książę Ciemności
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2014 KTM 1290 Super Duke - Książę Ciemności
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam nadzieję, że jesteś kobietą..........<br><hr>KazikKKomentatorzy napisał(a):Hmm... Kiisiel w majcioszkach...
Idę je zmienić<br><hr>Zes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przeciez widac ze to gej hahah prawdziwemu facetowi by to nie przeszło przez usta hahah <br><hr>wwwwwwwwwwwwKomentatorzy napisał(a):Hmm... Kiisiel w majcioszkach...
Idę je zmienić<br><hr>Zes<br>Komentatorzy napisał(a):Mam nadzieję, że jesteś kobietą..........<br><hr>KazikK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam,Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie było....przyspieszenia bedą diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to być sprzet wybitny.<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
napisałem ze eska wybiera płaski szczyt wiec tu niemoze byc zadnej przewagi na rzecz ktm ślepy jesteś ? co w jednym zdaniu zawiera zarówno informacje o przełozeniach jak i wykresie mocy ze soba związanych .<br><hr>rrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Witam,
Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czytaj ze zrozumieniem jełopie.<br><hr>rrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Witam,
Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
natomiast co do przełozen w poczatkowej fazie do 140 i tak niczego niezmienia jesli beda krótsze niz w bmw bo geometria ramy rozstaw osi niepozwola na wykorzystanie ich wpoczatkowej fazie przyspieszania dzwigajac motocykl na koło ,pozatym eska sie startuje na półsprzegle az do ponad 100 a co do zdań to grunt ze sie znam lepiej na temacie niz ty .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Witam,
Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba 100 mil/h.<br><hr>gucioKomentatorzy napisał(a):pewnie setkę na jedynce z bólem wyciągnie<br><hr>gajes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ile to w końcu waży ? 189 kg bez płynów, czyli co 189 kg + 18 litrów paliwa + olej + płyn chłodzący ?
Podawanie wagi na sucho jest chyba nieuczciwym wybiegiem marketingowym ...<br><hr>Grzesiek
Podawanie wagi na sucho jest chyba nieuczciwym wybiegiem marketingowym ...<br><hr>Grzesiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie te leki wziąłeś<br><hr>hynekKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chyba nie masz zaduzo klientów doktorku .<br><hr>rrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):nie te leki wziąłeś<br><hr>hynek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sory pacjencie heh <br><hr>rrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):nie te leki wziąłeś<br><hr>hynek<br>Komentatorzy napisał(a):chyba nie masz zaduzo klientów doktorku .<br><hr>rrrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości