Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Zależy jakiej wielkości jest to enduro i zależy gdzie je będziesz malował, ogólnie to tanie raczej nie jest.
Czy tą blokadę kierownicy ciężko będzie samemu wymienić? Nie chciałbym uszkodzić czegoś przez brak jakiś specjalnych narzędzi ;p Jeszcze jedno czy jak zaczęło mi się sączyć z pod nitów w tłumiku to wata jest do wymiany?
Czy tą blokadę kierownicy ciężko będzie samemu wymienić? Nie chciałbym uszkodzić czegoś przez brak jakiś specjalnych narzędzi ;p Jeszcze jedno czy jak zaczęło mi się sączyć z pod nitów w tłumiku to wata jest do wymiany?
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
kierownica, wahacz rame trzeba piaskować, za rame piaskowanie z 50 zł, za reszte do dogadania, i zalezy kto i jak robi. bo ci moze za rame i 100 krzyknąć. proszkowanie cena podobna. malowanie plastików - jeżeli chcesz latać w lesie to bez sensu. jak po ulicy no to też kwestia lakiernika, zwykle fachowiec bierze koło 300-400 zł, u kogoś kto ma pistolet i costam malował zapłacisz z 50 zł. a pójdziesz do firmy lakierniczej, tzn jakis zakład czy cos, to mogą ci i więcej zaśpiewać.
effendi - tego nie wiem, ale kiedys podobną wkładke zmieniałem. to musiałem rozwiercic srodek. uszkodzic rozwiercając na pewno nic nie uszkodzisz, ja miałem wkładke na wcisk, tzn jak miałem gołe gniazdo, wsazałem wkładke i sie sama zatrzaskiwała. w 4T nie powinno sie sączyc, pewnie olej bierze ? wate wymien to na pewno
effendi - tego nie wiem, ale kiedys podobną wkładke zmieniałem. to musiałem rozwiercic srodek. uszkodzic rozwiercając na pewno nic nie uszkodzisz, ja miałem wkładke na wcisk, tzn jak miałem gołe gniazdo, wsazałem wkładke i sie sama zatrzaskiwała. w 4T nie powinno sie sączyc, pewnie olej bierze ? wate wymien to na pewno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
kupilem to do yz po zalozeniu byl juz luz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
team10 to chyba najbardziej budżetowe akcesoria. pospisuj wymiary i odwiedź sklep z łozyskami/częsciami rolniczymi. ja za komplet na wahacz dałe niecałe 30 zł. a juz drugi sezon trzyma i bez grama luzu. ( mowa o 4 łozyskach na wachacz plus uszczelniacze ) u mnie fakt jest PDS ale zamiast 200 zł na pdsa, wydałem 30 zł na łozysko sferyczne i tak samo 2 sezon i bez luzu. wiec stosunkowo wyszło mnie grosze a wytrzymałosc zadowalająca. co do firmy chyba kupiłem linki gazu do ktma, też juz ponad 2 sezon zaraz 3 będzie jak na nich latam. w sumie tez są ok, ale kiedys jak rozebrane były to gdzies czyms lekko przygniątłem i srubka od regulacji pękła w pół, miałem też odpowietrzniki, to oringi szybko poparciały, ogólnie delikatne były, ale dałem za nie 25 zł chyba, oryginał solidniejszy ale cena kilka razy wieksza. musiałem lekko dokręcać, i przez to jednego zgubiłem. wiec tak o ;p
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Wie ktoś może jaka powinna być kompresja w husce wr 125 ?
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
w crossie ok 10-12atm jak poniżej 8 trzeba by tłoka zmienić (chociaż jest to nie miarodajne) najlepiej ściagnąć cylek i dać do pomiarów
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
a jak wymienie same lozyska bez tych http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3410169347 sworzni to luzu nie bedzie ?
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
sworznie to jezna z bierzni lozyska i one sie tez zuxywaja
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam, na wiosnę planuję zmianę moto na coś większego po kmx 125, moto ma być mało awaryjne (nie pracuję..) , podoba mi się suzuki drz 400 E, jest mocniejsze od wersji S o te 10 KM i jest lżejszy, co ile w tym moto wymienia się tłok, korba, olej, rozrząd itp. mało informacji jest o tym ;/ Jakie proponujecie jeszcze motorki? Kwota do wydania ok 8500 tys.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
http://www.ebay.com/itm/2006-Kawasaki-K ... 61&vxp=mtr podejedzie do 2008r ? zestawy naprawcze niby te same co w latach jakbyscie mogli to szybka odp bo zalezy na czasie
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
wawzon - jeżeli sworznie nie są wybite, wytarte itp mozna wsadzic i nie bedzie luzu. ja nie zmieniałem u siebie.
Odiro - koledze robie DRZ 400 w wersji Y czyli w sumie najbardziej sportowa bo fabrycznie bez homologacji, ale silnik ten sam co w wersji E. latał nią koleś po torze, z kumplem czesto na zmiane, wiec katowana non stop czasami spoooro wyjeździł po 3 sezonach, nie dokręcił obejmy, zassało mu piachu, i niefortunnie zablokował mu sie dekompresator. wiec silnik poszedł na serwis, po sciągnieciu cylka, wszystko w super stanie jak na przebieg. nawet był dylemat czy nie zakładać z powrotem wszystkiego. ostatecznie tłok bedzie szedł do wymiany, tak dla pewnosci, zawory jeszcze ok, ale minimalnie sie pocą, wiec od biedy mozna było by je dotrzec, ew jak by była potrzeba podfrezować. ale też moto ma słuzyc dłuugo wiec bedą zmieniane. wiec moim zdaniem wyniki są bardzo ciekawe moto w sumie niewiele słabsze od wyczynówek. jedyna wada DRZ to waga, no ale dla amatora po kmx i tak bedzie spory progres.
Odiro - koledze robie DRZ 400 w wersji Y czyli w sumie najbardziej sportowa bo fabrycznie bez homologacji, ale silnik ten sam co w wersji E. latał nią koleś po torze, z kumplem czesto na zmiane, wiec katowana non stop czasami spoooro wyjeździł po 3 sezonach, nie dokręcił obejmy, zassało mu piachu, i niefortunnie zablokował mu sie dekompresator. wiec silnik poszedł na serwis, po sciągnieciu cylka, wszystko w super stanie jak na przebieg. nawet był dylemat czy nie zakładać z powrotem wszystkiego. ostatecznie tłok bedzie szedł do wymiany, tak dla pewnosci, zawory jeszcze ok, ale minimalnie sie pocą, wiec od biedy mozna było by je dotrzec, ew jak by była potrzeba podfrezować. ale też moto ma słuzyc dłuugo wiec bedą zmieniane. wiec moim zdaniem wyniki są bardzo ciekawe moto w sumie niewiele słabsze od wyczynówek. jedyna wada DRZ to waga, no ale dla amatora po kmx i tak bedzie spory progres.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam chce zamontować paski led kolor niebieski ale nie wiem jak to podłączyć do elektryki żeby działało... wiem że - idzie na mase a + i wyłącznik/włącznik do elektryki ale nie wiem jak to ogarnąć może ktoś pomoże?:D Nie posiadam akumulatora tylko ładowanie z silnika.
I ile kosztujÄ… takie paski led potrzebuje z 30cm:D
I ile kosztujÄ… takie paski led potrzebuje z 30cm:D
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
1) nie rób wiochy... ale juz jak chcesz
2) cena - allegro.pl ceny są rózne
to banalnie proste wpięcie, wpinasz sie pod to co chcesz, zależnie kiedy ma się swiecić, najłatwiej będzie podpiąc się pod np światła postojowe, bierzesz dopinasz sie do plusa i minusa od zaróweczki przedniej albo tylnej, oba przewody proweadzisz do tych LEDów, po drodze obcinasz jeden przewód i dokładasz włącznik, przy postojówce też warto plus przeciąc i wsadzić do kupienia w kazdym sklepie elektrocznicznym i samochodowym, dodatkowy bezpiecznik. gdyby cos ci nie wyszło, i sie zwarło np do ramy, to lepiej zeby sie spalił bezpiecznik w wiadomym miejscu niz cos innego. ogólnie to 5 minut roboty. podpiąc sie tez można w miejscu gdzie powinien byc akumulator, albo zaraz za regulatorem napięcia... ale za duzo tłumaczenia, wiec jak sam nie potrafisz dojśćto zrób tak jak napisałem wyzej
2) cena - allegro.pl ceny są rózne
to banalnie proste wpięcie, wpinasz sie pod to co chcesz, zależnie kiedy ma się swiecić, najłatwiej będzie podpiąc się pod np światła postojowe, bierzesz dopinasz sie do plusa i minusa od zaróweczki przedniej albo tylnej, oba przewody proweadzisz do tych LEDów, po drodze obcinasz jeden przewód i dokładasz włącznik, przy postojówce też warto plus przeciąc i wsadzić do kupienia w kazdym sklepie elektrocznicznym i samochodowym, dodatkowy bezpiecznik. gdyby cos ci nie wyszło, i sie zwarło np do ramy, to lepiej zeby sie spalił bezpiecznik w wiadomym miejscu niz cos innego. ogólnie to 5 minut roboty. podpiąc sie tez można w miejscu gdzie powinien byc akumulator, albo zaraz za regulatorem napięcia... ale za duzo tłumaczenia, wiec jak sam nie potrafisz dojśćto zrób tak jak napisałem wyzej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Nie chodzi mi o robienie wiochy tylko wkurzają mnie ludzie którym przeszkadza to że po kumpla przyjadę czy coś i chce tablice tak oświetlić że nikt nie zobaczy nr rejestracyjnych.. ogółem chodzi o godziny 19 itp wtedy juz nie jest tak jasno i światło powinno zakryc numery ale zobaczymy czy zadziała:) Będe tylko włączał wtedy gdy ktoś się bd sapał bo potem policja problemy ma.
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
bardziej szukaj na oponie ciśnienia max ale myślę że 4-5 ATM powinna spokojnie wytrzymać (mowa o oponie cross czy enduro)
Więc wiem że nie ten dział ale zasada działania ta sama a tam nikt nie odpowiada
pacjent: skuter 4t
choroba: nie wkręca się
wykluczone przyczyny: gaźnik, filtr, świeca, cewka, moduł, stator, źle ustawiony rozrząd.
Kompresję na ciepłym silniku zmierzyłem 11,5 ATM
po zdjęciu cylindra widać że brał olej?
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
zawór wydechowy.
Pytanie co jest przyczynÄ… takiej pracy?
Więc wiem że nie ten dział ale zasada działania ta sama a tam nikt nie odpowiada
pacjent: skuter 4t
choroba: nie wkręca się
wykluczone przyczyny: gaźnik, filtr, świeca, cewka, moduł, stator, źle ustawiony rozrząd.
Kompresję na ciepłym silniku zmierzyłem 11,5 ATM
po zdjęciu cylindra widać że brał olej?
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
zawór wydechowy.
Pytanie co jest przyczynÄ… takiej pracy?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości