Zobacz wÄ…tek - <i>[Kawasaki Z1000SX]</i> Kawasaki Z1000SX 2014 - rakieta do...
NAS Analytics TAG

[Kawasaki Z1000SX] Kawasaki Z1000SX 2014 - rakieta do...

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki Z1000SX] Kawasaki Z1000SX 2014 - rakieta do

Postprzez Åšcigacz » 2/10/2013, 14:55

Dyskusja na temat: Kawasaki Z1000SX 2014 - rakieta do użytku codziennego
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z1000SX 2014 - rakieta do użytku codziennego
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 2/10/2013, 14:55

Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/10/2013, 15:01

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Jeździłeś tym sprzętem? To znaczy tym Kawasakiem?<br><hr>Sasha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/10/2013, 19:15

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeździłeś tym sprzętem? To znaczy tym Kawasakiem?<br><hr>Sasha<br>
Ja nie jeździłem ale za to siedziałem na 800 pierwsze co sie rzuca w oczy to bardziej sportowa pozycja niz w 750 kanapa jest dość wysoko no ale ja mam tylko 173cm wzrostu więc to dla mnie to wysoko.<br><hr>Arnett
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/10/2013, 20:15

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Jak dla mnie fakt że nie ma kierownicy clip-on i się siedzi prosto to dla mnie jest zaleta. Sam długo szukałem motocykla na którym się "siedzi" a nie "leży" i ma mnóstwo mocy i kupiłem FZS 1000 i jestem bardzo zadowolony. Lubię siedzieć prosto, wygodnie, mieć masę mocy i spokojnie nawijać kilometry a nie "leżeć" i zap....ć ale jak mówią o gustach się nie dyskutuje.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 05:18

"takie ikony jak ZX-9R, CBR900RR, Thunderace czy GSX-R1100" - a ja myślałem że MZ, JAWA, WSK...<br><hr>25-30_40-45
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 06:34

Komentatorzy napisał(a):"takie ikony jak ZX-9R, CBR900RR, Thunderace czy GSX-R1100" - a ja myślałem że MZ, JAWA, WSK...<br><hr>25-30_40-45<br>
Obstawiam ze autor miał na mysli cywilizowaną cześć Europy, ta na zachód od Odry ;)<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 07:21

Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 09:35

Komentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>
No niestety to bardziej ceny na portfel niemca albo francuza, ale nie polaka<br><hr>Erni
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 10:21

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
sx ma clip-ony<br><hr>oLo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 12:22

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie fakt że nie ma kierownicy clip-on i się siedzi prosto to dla mnie jest zaleta. Sam długo szukałem motocykla na którym się "siedzi" a nie "leży" i ma mnóstwo mocy i kupiłem FZS 1000 i jestem bardzo zadowolony. Lubię siedzieć prosto, wygodnie, mieć masę mocy i spokojnie nawijać kilometry a nie "leżeć" i zap....ć ale jak mówią o gustach się nie dyskutuje.<br><hr>FZS 1000<br>
Zatem zarówno FZS 1000 jak i Kawasaki Z1000SX jest jak najbardziej dla ciebie - o to chodzi w tym sprzęcie.
Ja tylko ostrzegam tych, którzy myślą że to jest "nieco wygodniejsza Ninja', bo nie jest. To jest prawie tak samo szybkie jak ninja ale jeździ jak kupa. Bo jest cięższe, ma niedostosowaną do sportu pozycję i słaby dźwięk z wydechu.
Co komu pasuje - nie mówię że to zły sprzęt.
Twierdzę jedynie, że to bardzo kiepski wybór dla kogoś komu bardzo podoba się Ninja/GSX-R a chce "coś wygodniejszego". Będziecie żałować, tak jak ja.<br><hr>fastviper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 12:27

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):sx ma clip-ony<br><hr>oLo<br>
Gdzie konkretne ma clip-ony? Chodziło mi zresztą nie o samo mocowanie, tylko o to jak rączki są wysoko.
Wymusza to wyprostowaną pozycję, odciążając przednie koło. Mniejsza kontrola kierownicy i słabsza przyczepność przodu to pierwszy skutek. Drugi jest taki, że nie można mieć dobrego, twardego zawieszenia, bo przy tak długim transferze masy na przód, byłoby bardzo dużo szlifów na hamowaniu.
To jest motocykl dla tych co lubią kanapy. Każdy kto jeździ rowerem będzie zaszokowany relaksacyjną pozycją na Z1000SX.
To nie jest zły motocykl. Po prostu nie jest dla tych, którym podobają się motocykle sportowe lub sportowo-turystyczne (jak CBR 1000XX czy Busa).<br><hr>fastviper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 12:37

Ten model ma modny wydech. Poprzednie modele kawasaki z obciętym wydechem wyglądają beznadziejnie.<br><hr>samonek4
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 15:31

Komentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>
Ten motocykl niczym zasadniczo nie różni się od Bandita 1200, bo i czym mógłby się różnić?
Nieistotne dla przeciętnego użytkownika cechy ramy czy konstrukcji hamulców... To krowa i krową pozostanie.
Uciąg pieca powyżej 100Nm nie ma sensu na normalnej drodze. A na tor się SX nie nadaje (w porównaniu z R6?).
Jedyny argument to ABS, bo tu rzeczywiście jest rewolucja. Ale resztę można wycisnąć z B12 zmieniając sprężyny na progresywne i opony na sensowne. Hamulce jednopalczaste to żart. Jednopalczaste to ma Triumph 675 i inne sporty.
O poręczności motocykla decyduje przede wszystkim kształt opon. Zmieniacie z turystyków na bardziej torowe i wszystko się zmienia. Czasem wystarczy opony dobrze napompować, żeby odmienić wizerunek...
Tylko tego nikt nie napisze w teście, bo inaczej sprzedaż motocykli nie będzie się rozwijać i nie będzie kasy w obiegu...<br><hr>fastviper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 15:36

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeździłeś tym sprzętem? To znaczy tym Kawasakiem?<br><hr>Sasha<br>
Nie jeździłem. I dzięki temu ten biznes się kręci :)
Zawsze można takiego argumentu użyć i gazetki, portale, reklamy będą się sprzedawać. Bo trzeba się przejechać, żeby wiedzieć jak jest, prawda? Pozycja za kierownicą, masa motocykla i ogólne doświadczenie z jazdy tej klasy maszynami - bez znaczenia. Ważne czy jeździłeś Z1000SX, tak? :)<br><hr>fastviper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 17:43

Komentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>
Komentatorzy napisał(a):Ten motocykl niczym zasadniczo nie różni się od Bandita 1200, bo i czym mógłby się różnić?
Nieistotne dla przeciętnego użytkownika cechy ramy czy konstrukcji hamulców... To krowa i krową pozostanie.
Uciąg pieca powyżej 100Nm nie ma sensu na normalnej drodze. A na tor się SX nie nadaje (w porównaniu z R6?).
Jedyny argument to ABS, bo tu rzeczywiście jest rewolucja. Ale resztę można wycisnąć z B12 zmieniając sprężyny na progresywne i opony na sensowne. Hamulce jednopalczaste to żart. Jednopalczaste to ma Triumph 675 i inne sporty.
O poręczności motocykla decyduje przede wszystkim kształt opon. Zmieniacie z turystyków na bardziej torowe i wszystko się zmienia. Czasem wystarczy opony dobrze napompować, żeby odmienić wizerunek...
Tylko tego nikt nie napisze w teście, bo inaczej sprzedaż motocykli nie będzie się rozwijać i nie będzie kasy w obiegu...<br><hr>fastviper<br>
Panie diler od Suzuki.. Bandit temu Kawasaki może buty czyścić... Rozumiem, że Pan już jeździł obecnym modelem, że wnioski pan takie wyciąga?... Suzuki nie ma nic ciekawego do zaoferowania wiec traci na sprzedaży. Klient rządzi rynkiem i to on wybiera co dla niego najlepsze a nie to co dilerzy mówią....<br><hr>Kapsel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 20:14

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):sx ma clip-ony<br><hr>oLo<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdzie konkretne ma clip-ony? Chodziło mi zresztą nie o samo mocowanie, tylko o to jak rączki są wysoko.
Wymusza to wyprostowaną pozycję, odciążając przednie koło. Mniejsza kontrola kierownicy i słabsza przyczepność przodu to pierwszy skutek. Drugi jest taki, że nie można mieć dobrego, twardego zawieszenia, bo przy tak długim transferze masy na przód, byłoby bardzo dużo szlifów na hamowaniu.
To jest motocykl dla tych co lubią kanapy. Każdy kto jeździ rowerem będzie zaszokowany relaksacyjną pozycją na Z1000SX.
To nie jest zły motocykl. Po prostu nie jest dla tych, którym podobają się motocykle sportowe lub sportowo-turystyczne (jak CBR 1000XX czy Busa).<br><hr>fastviper<br>
a nie pomyslales o tym że ze wzgledu na bardziej wyprstowana pozycje niz w striocte sporcie konstruktorzy inaczej rozłozylii masy oraz umiejscowienie kierowcy ? co do porównania z busa czy xx to twoie gadanie póki co niczego nierozwiazało wtym aspekcie i chciałbym zobaczyc te motocykle na zakretach czy rzeczywiscie wyprostowana pozycja sprawiła ze jest gorszy na zakretach niz xx i busa szczerze w to watpie po tym co autor napisal pozatym jest lzejszy o 20 kg od busy i xx .<br><hr>fffffffff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 20:20

Komentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>
Komentatorzy napisał(a):Ten motocykl niczym zasadniczo nie różni się od Bandita 1200, bo i czym mógłby się różnić?
Nieistotne dla przeciętnego użytkownika cechy ramy czy konstrukcji hamulców... To krowa i krową pozostanie.
Uciąg pieca powyżej 100Nm nie ma sensu na normalnej drodze. A na tor się SX nie nadaje (w porównaniu z R6?).
Jedyny argument to ABS, bo tu rzeczywiście jest rewolucja. Ale resztę można wycisnąć z B12 zmieniając sprężyny na progresywne i opony na sensowne. Hamulce jednopalczaste to żart. Jednopalczaste to ma Triumph 675 i inne sporty.
O poręczności motocykla decyduje przede wszystkim kształt opon. Zmieniacie z turystyków na bardziej torowe i wszystko się zmienia. Czasem wystarczy opony dobrze napompować, żeby odmienić wizerunek...
Tylko tego nikt nie napisze w teście, bo inaczej sprzedaż motocykli nie będzie się rozwijać i nie będzie kasy w obiegu...<br><hr>fastviper<br>
"uciag pieca powyzej 100 nm niema sensu na normalnej drodze" przeciez uciag pieca powyzej 100 nm nie mówi o niczym to po 1 po 2 wzgledem bandita 1200 mamy nizsza mase ,wyższa moc o 30 % ,abs , 2 mapy zapłonu i z cała pewnościa po tym artykule wnioskuje ze w tescie tych 2 sprzetów kawa wygra to jednak bandit 1200 tez jest dobrym motocyklem .<br><hr>sssssssssssssssss
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2013, 23:49

Komentatorzy napisał(a):Jako posiadacz Suzuki GSX 650F o którym panują podobnie entuzjastyczne opinie, chciałbym zgasić zapał napalonych. Ten motocykl nie ma kierownicy clip-on. Tutaj siedzi się jak na stołku, podobnie jak na moim GSX. To fatalny design, powodujący że cała reszta jest pozbawiona znaczenia. Hamowanie i skręcanie zawsze będzie podobne do jazdy tirem a nie sportowym motocyklem.
To nie jest sportowy motocykl dający frajdę z jazdy. To litrowy, szybki, w miarę ładny motocykl, który jest kupiasty w porównaniu z takimi wspaniałymi maszynami jak: Kawaski GPZ 900, Honda CBR 1100XX, Honda CBR 600F, Suzuki GSX 750F itp.
Jak jesteś taki wygodnicki, kupujesz Bandita 1200S i nic ci więcej nie potrzeba.
Nie popełniaj mojego błędu - chcesz emocji, kupuj motocykl o sportowej pozycji.<br><hr>fastviper<br>
Zgadzam się w 100%. Zamienilem Cbr600f na fazera 600 i czuje się jak na stołku. Do tego bardzo niewygodnie operyje się nogami w takiej pozycji. Najlepsze są Moto z pozycją pól sportowa Cbr600f lub vfr lub ZZR600,
<br><hr>dom1980
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 08:13

Komentatorzy napisał(a):Piękny motocykl i z pewnością jeździ równie dobrze jak wygląda, tylko ta cena...<br><hr>Prexer<br>
Komentatorzy napisał(a):Ten motocykl niczym zasadniczo nie różni się od Bandita 1200, bo i czym mógłby się różnić?
Nieistotne dla przeciętnego użytkownika cechy ramy czy konstrukcji hamulców... To krowa i krową pozostanie.
Uciąg pieca powyżej 100Nm nie ma sensu na normalnej drodze. A na tor się SX nie nadaje (w porównaniu z R6?).
Jedyny argument to ABS, bo tu rzeczywiście jest rewolucja. Ale resztę można wycisnąć z B12 zmieniając sprężyny na progresywne i opony na sensowne. Hamulce jednopalczaste to żart. Jednopalczaste to ma Triumph 675 i inne sporty.
O poręczności motocykla decyduje przede wszystkim kształt opon. Zmieniacie z turystyków na bardziej torowe i wszystko się zmienia. Czasem wystarczy opony dobrze napompować, żeby odmienić wizerunek...
Tylko tego nikt nie napisze w teście, bo inaczej sprzedaż motocykli nie będzie się rozwijać i nie będzie kasy w obiegu...<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie diler od Suzuki.. Bandit temu Kawasaki może buty czyścić... Rozumiem, że Pan już jeździł obecnym modelem, że wnioski pan takie wyciąga?... Suzuki nie ma nic ciekawego do zaoferowania wiec traci na sprzedaży. Klient rządzi rynkiem i to on wybiera co dla niego najlepsze a nie to co dilerzy mówią....<br><hr>Kapsel<br>
Zgadzam sie z przedmówcą, wręcz sam bym tego lepiej nie ujął ;)<br><hr>Realista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê