SILNIK
Typ Chłodzony powietrzem, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, OHC
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 52,4 x 57,8 mm
Stopień sprężania 9,2:1
Moc maksymalna 11,3 KM przy 8000 obr./min.
Moment obrotowy 11,2 Nm przy 6250 obr./min.
UKŁAD PALIWOWY
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy 26 mm
Zbiornik paliwa 13 litrów
Zużycie paliwa wg WMTC** 1,8 l/100km
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Pojemność akumulatora 12V/6AH
Rozrusznik Elektryczny
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów 5-stopniowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne 3,350 (67/20)
Przełożenie biegu 1 3,077 (40/13)
Przełożenie biegu 2 1,944 (35/18)
Przełożenie biegu 3 1,473
Przełożenie biegu 4 1,190 (25/21)
Przełożenie biegu 5 1,038 (27/26)
Przełożenie końcowe 2,625 (42/16)
Napęd tylnego koła Łańcuch O-ring
Prędkość maksymalna 104 km/h
RAMA
Typ Grzbietowa, z rur stalowych
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 1955 x 760 x 1110 mm
Rozstaw osi 1270 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25° 55'
Wyprzedzenie 89 mm
Promień skrętu 2,1 m
Wysokość siedzenia 792 mm
Prześwit 173 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 128 kg (P: 58 kg; 70 kg)
Masa "suchego" pojazdu 118 kg
Dopuszczalna masa całkowita 308 kg
ZAWIESZENIE
Przód 30 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm
Tył Wahacz stalowy, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 3-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 87 mm
HAMULCE
Przód 240 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tył 130 mm, bębnowy
OPONY
Przód 80/100-17M/C (46P)
Tył 100/90-17M/C (55P)
Motocykl jest niezły
Pośmigać idzie
Gdzie blokady?
Układ wydechowy i moduł - Tak mi się wydaje ;D