Zobacz wątek - Honda CBF 125cc 2009r
NAS Analytics TAG

Honda CBF 125cc 2009r

i inne małe pojemności
_________

Honda CBF 125cc 2009r

Postprzez Wilq225 » 18/9/2013, 06:12

Witam ;) Chciał bym się dowiedzieć coś więcej o tym motocyklu , ile pali , cz dobrze sie sprawuje i jakie są jego bolączki , oraz oczywiście gdzie ma blokady na module , czy kolanku tłumika ? A może jeszcze gdzieś indziej ..
Proszę o odpowiedzi ;)
Wilq225
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
Lokalizacja: Knurów


Postprzez Apovsky. » 20/9/2013, 19:19

Wciągnie tyle samo co każdy 4t w 125. Czyli ok 3-3.5 litra na stówkę. Oczywiście polecam Ci rozejrzeć się za innymi modelami w 4t, które są równie interesujące, np. Honda CBR 125, Yamaha YBR 125, Rieju RS2 125, który fabrycznie ma silnik od Yamahy YBR 125, mam na sprzedaż Rieju, jeżeli jesteś zainteresowany to napisz :)
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31


Postprzez Cianoku » 21/9/2013, 08:10

SILNIK

Typ Chłodzony powietrzem, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, OHC
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 52,4 x 57,8 mm
Stopień sprężania 9,2:1
Moc maksymalna 11,3 KM przy 8000 obr./min.
Moment obrotowy 11,2 Nm przy 6250 obr./min.

UKŁAD PALIWOWY

Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy 26 mm
Zbiornik paliwa 13 litrów
Zużycie paliwa wg WMTC** 1,8 l/100km

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Pojemność akumulatora 12V/6AH
Rozrusznik Elektryczny

UKŁAD NAPĘDOWY

Skrzynia biegów 5-stopniowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne 3,350 (67/20)
Przełożenie biegu 1 3,077 (40/13)
Przełożenie biegu 2 1,944 (35/18)
Przełożenie biegu 3 1,473
Przełożenie biegu 4 1,190 (25/21)
Przełożenie biegu 5 1,038 (27/26)
Przełożenie końcowe 2,625 (42/16)
Napęd tylnego koła Łańcuch O-ring
Prędkość maksymalna 104 km/h

RAMA

Typ Grzbietowa, z rur stalowych

PODWOZIE

Wymiary (dł. x szer. x wys.) 1955 x 760 x 1110 mm
Rozstaw osi 1270 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25° 55'
Wyprzedzenie 89 mm
Promień skrętu 2,1 m
Wysokość siedzenia 792 mm
Prześwit 173 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 128 kg (P: 58 kg; 70 kg)
Masa "suchego" pojazdu 118 kg
Dopuszczalna masa całkowita 308 kg

ZAWIESZENIE

Przód 30 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm
Tył Wahacz stalowy, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 3-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 87 mm

HAMULCE

Przód 240 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tył 130 mm, bębnowy

OPONY

Przód 80/100-17M/C (46P)
Tył 100/90-17M/C (55P)


Motocykl jest niezły ;) Pośmigać idzie

Gdzie blokady?
Układ wydechowy i moduł - Tak mi się wydaje ;D
Cianoku
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26

Postprzez Wilq225 » 24/9/2013, 20:57

Pali mi ok 4l/100 , więc nieźle ;P Na prostej leci o 105, a jak się położe to ok 115 , ile powinien polecieć po odblokowaniu ;D ?
Wilq225
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Apovsky. » 27/9/2013, 15:26

Silniki 125ccm w czterosuwie nie były blokowane nigdzie. Możesz jedynie założyć większe dysze na gaźnik albo zmienić przełożenia.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez Wilq225 » 28/9/2013, 08:22

Jak byś się stroche zainteresował to byś wiedział , że CBF 125 jest na wtrysku a nie na gaźniku


Jakie zębatki dobrać ? Dla większej prędkości a a jakie do stuntu

przeczytaj regulamin :evil:
na razie upominam :?
edytowałem za ciebie


senekkorzenna
Wilq225
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Apovsky. » 28/9/2013, 12:25

Piszesz mi żebym się zainteresował trochę tym że CBF jest na wtrysku a nie gaźniku, a po chwili zadajesz pytanie z serii "poradnik dla leszcza - czyli jak stuningować moją 50ccm"...

Większa na przodzie i mniejsza na tyle doda ci prędkości. Na odwrót doda ci przyśpieszenia.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez Wilq225 » 28/9/2013, 13:17

to jest jak to nazwałeś "Moja 125 " Pozatym zmiana zębatek to średni tuning , nie sądzisz ;) ?
Wilq225
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Apovsky. » 28/9/2013, 15:25

Nie, nie sądze. W pięćdziesiątkach dwusuwowych jest to jeden z istotnych elementów tuningu, przykładowo Peugeot XR7 z fabryki wyjeżdża z zebatką na tyle która ma 60 zębów :)
"Moja 125" WTF?
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez Wilq225 » 7/10/2013, 16:22

Czyli jaki tuning najlepiej przeprowadzić ? Bo moja Hondzia nie ciągnie więcej niż 100km/h ;<
Wilq225
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
Lokalizacja: Knurów

Postprzez SkoQ » 7/10/2013, 17:33

Apovsky ma rację, w przypadku stuntu jest to jedna z większych zmian, i zmiany zębatki są odczuwalne na wszystkich motocyklach nie zależnie od pojemności. Więc Wilq trochę więcej pokory bo sam ledwo wsiadłeś, a rządzisz jakbyś tym pół europy zjechał na kolanie... możesz spróbować założyć mniejszą zembatkę na tył, z tym że przyspieszenie spadnie. Bolączka tkwi w nie zbyt mocnej jednostce napędowej (czyt. silniku)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Wilq225 » 7/10/2013, 21:08

Dobrze , dobrze ;) Może masz racje troche sie uniosłem ;P
A więc moje pytanie jest takie : jakie części sportowe itp.. mógł bym kupić do CBF'ki ? z jakiej firmy i wgl ;)

Np. Co sądzicie o stożkowych filtrach powietrza ?
Wilq225
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/8/2012, 20:09
Lokalizacja: Knurów



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr