Zobacz wątek - Honda f4i sport z kanapą od f4i
NAS Analytics TAG

Honda f4i sport z kanapą od f4i

O wszystkim
_________

Honda f4i sport z kanapą od f4i

Postprzez encoresin » 21/9/2013, 22:51

Witam.

Znalazłem pewną Hondę f4i Sport. Fotki były normalne, wszystko ok. Gościu zapytany czy jest ok, mówi, że tak, niedawno serwis odwiedził, więc po wymianie wszystkiego.

W opisie jednak napisał, że coś tam się z siedzeniem stało i wymienił je na zwykłe od f4i. Czyli duże.

Ale czy można tak po prostu to zrobić? Musiał też chyba wymienić owiewki pod siedzeniem? Coś mi to śmierdzi nieudanym kołowaniem? Jak to poznać? Na co patrzeć? Niedługo wybieram się obejrzeć moto. Fotek się nie doczekam.

Co o tym sądzicie?

EDIT: Tak tylko dodam, że mi to odpowiada by było siedzisko od f4i.
Avatar użytkownika
encoresin
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/10/2011, 17:18
Lokalizacja: SPL


Postprzez fzr » 22/9/2013, 08:38

jedziesz w ciemno bez fotek ? nieudane kołowanie można poznać po śladach malowania - nawet poi najlepszym lakierniku zostają ślady, bo nie wierzę, że tylko sam zadupek byłby uszkodzony i owiewki pod nim, zadaj proste pyt dlaczego jest od f4i i zobaczysz jego reakcje, czy będzie kręcić, czy mówić wprost,
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez encoresin » 22/9/2013, 09:51

No jadę w ciemno, w razie czego w drodze powrotnej mogę jeszcze skoczyć do innych.

No to tak zrobię. Gorzej jak już tyle razy jakąś historie opowiadał, że sam uwierzył, że jest prawdą.
Avatar użytkownika
encoresin
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/10/2011, 17:18
Lokalizacja: SPL

Postprzez fzr » 22/9/2013, 14:51

wyczujesz czy buja czy nie. ale oglądaj czy nie widać śladów malowania, zwłaszcza przy śrubach, tam najczęsciej lubi się zmarszczyć farba przy dokręcaniu owiewki
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez encoresin » 22/9/2013, 21:45

Okej, sprawdzę to. Dzięki za poradę.
Avatar użytkownika
encoresin
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/10/2011, 17:18
Lokalizacja: SPL

Postprzez Glenroy » 23/9/2013, 10:54

fzr napisał(a):wyczujesz czy buja czy nie. ale oglądaj czy nie widać śladów malowania, zwłaszcza przy śrubach, tam najczęsciej lubi się zmarszczyć farba przy dokręcaniu owiewki


Tak samo możesz przejechać palcem po rantach plastików, mało który lakiernik nie zostawia w takich miejscach zacieków, tak samo zobacz po wewnętrznej stronie. Ogólnie różnice w odcieniu i fakturze lakieru na poszczególnych elementach, jak spojrzysz pod odpowiednim kątem to będzie widać różnicę, tak samo refleksy na lakierze, dobrze widać pod słońce, tak samo jak wszelakiego rodzaju ryski i zadrapania.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez encoresin » 26/9/2013, 20:15

Powiem tak. Odcienie są nieco różne, ale ogólnie mi się podobała. W porównaniu do tego co widziałem to jest igła.
BTW!!! Nie mam pojęcia o co chodziło mu z tą kanapą. Jest normalna :O

Obrazek
Avatar użytkownika
encoresin
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/10/2011, 17:18
Lokalizacja: SPL



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr