Ankieta skierowana do motocyklistów
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Ankieta skierowana do motocyklistów
Witam, mam do was prośbę, a mianowicie mam tutaj ankiete skierowaną do wszystkich kierowców oraz użytkowników wszystkiego i niczego,
http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/14084/
Ankieta ma na celu sprawdzenie zapotrzebowanie na komponenty rowerowe, motocyklowe, samochodowe oraz użytku codziennego, wykonane z kompozytów oraz carbonu techniką laminowania próżniowego.
Ankieta zawiera 9 pyt, nie zajmie to więcej jak 2 min.
http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/14084/
Ankieta ma na celu sprawdzenie zapotrzebowanie na komponenty rowerowe, motocyklowe, samochodowe oraz użytku codziennego, wykonane z kompozytów oraz carbonu techniką laminowania próżniowego.
Ankieta zawiera 9 pyt, nie zajmie to więcej jak 2 min.
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Poszło
fzr jeśli masz plan wystartować z takim biznesem to mam nadzieję przewidujesz dla nas zniżki
Możliwe że mój znajomy sklep rowerowo-motocyklowy będzie zainteresowany współpracą, daj mi znać jak będą jakieś konkrety
fzr jeśli masz plan wystartować z takim biznesem to mam nadzieję przewidujesz dla nas zniżki
Możliwe że mój znajomy sklep rowerowo-motocyklowy będzie zainteresowany współpracą, daj mi znać jak będą jakieś konkrety
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Tak , mam właśnie taki plan, żeby wystartować z takim biznesem, zbieram opinie czy to jest w ogóle towar chodliwy, jak na razie wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że carbon jest na topie, Sykopson konkrety będę znać za jakieś 2 tyg, ale wstępnie możesz wprowadzić w temat znajomego ze sklepu, czy byłby zainteresowany wpółpracą.
ps. oczywiście zniżki na forum sa przewidziane - i to nie jest żart
ps. oczywiście zniżki na forum sa przewidziane - i to nie jest żart
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
malomi dzięki to może ustalmy, każdy kto wypełni ankietę ma z wejścia 5% upustu na wszystkie komponenty węglowe jak interes ruszy
edit :
Panowie motocykliści, tak po za ankieta jaki towar widzielibyście wykonany z carbonu do motocykli, ja myślałem nad błotnikami, elementami owiewek, laminatowe owiewki torowe ( może - dość drogie formy ), lusterka, kierunkowskazy, tankpady, co byście jeszcze widzieli ?
edit :
Panowie motocykliści, tak po za ankieta jaki towar widzielibyście wykonany z carbonu do motocykli, ja myślałem nad błotnikami, elementami owiewek, laminatowe owiewki torowe ( może - dość drogie formy ), lusterka, kierunkowskazy, tankpady, co byście jeszcze widzieli ?
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Jak Twoja decyzja (czy wchodzić w to czy nie) zależy w dużej mierze od ankiety to te 9 pytań wydaje się trochę śmieszne.
Rozumiem, że nie chciałeś nas od razu zbombardować pytaniami, więc zrób równocześnie bardziej szczegółową ankietę, bo ta nie dość że ma mało pytań to są mało miarodajne moim zdaniem. Niech będzie tam i 50 pytań, myślę że trochę osób Ci w tym pomoże i przynajmniej będziesz miał wyniki, na których będziesz się już mógł jako tako opierać.
Pomyśl o rzeczach, które nie wymagają robienia non stop nowych form a są bardzo popularne, bo to zmniejsza koszty.
Robisz 5 form np. na obudowy ochronne do najbardziej popularnych telefonów i klepiesz na ilość. Podobnie z osłonami na dekle silnika do moto.
Rozumiem, że nie chciałeś nas od razu zbombardować pytaniami, więc zrób równocześnie bardziej szczegółową ankietę, bo ta nie dość że ma mało pytań to są mało miarodajne moim zdaniem. Niech będzie tam i 50 pytań, myślę że trochę osób Ci w tym pomoże i przynajmniej będziesz miał wyniki, na których będziesz się już mógł jako tako opierać.
Pomyśl o rzeczach, które nie wymagają robienia non stop nowych form a są bardzo popularne, bo to zmniejsza koszty.
Robisz 5 form np. na obudowy ochronne do najbardziej popularnych telefonów i klepiesz na ilość. Podobnie z osłonami na dekle silnika do moto.
Ostatnio edytowano 13/9/2013, 13:51 przez Vergon, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Na pewno dobre na początek będą właśnie komponenty rowerowe. Jakbyś porobił sztyce i kierownice, niezbyt skomplikowane formy myślę, a jedna sztyca będzie pasowała do masy różnych ram rowerowych, to samo tyczy się kierownic. Tylko licz się z tym że takie rzeczy będą kupować najczęściej właściciele rowerów zjazdowych, dirtowych i innych grawitacyjnych. Oprócz tego że będą chcieli zejść na masie sprzętu, musi to być bardzo wytrzymałe. Załóżmy że taki rajder spadnie dropa z 6 metrów i duża część jego ciężaru (zwielokrotnionego przez siłę jakiej nabrał spadając) oprze się właśnie na końcówkach kierownicy. Ale myślę że zdajesz sobie z tego sprawę
Co do motocykli, hmm, może kierownice byłby też spoko, klamki, osłony dekli właśnie no i wspomniane przez Ciebie błotniki. Kierunkowskazy bym odpuścił, choć cholera wie, ale ja bym z carbonu nie kupił, gleba i bądź co bądź drogi gadżet w d...e. Nakaładki na tylne siedziska z włókna mogłyby być fajne.
Odnoście tych szczegółów które mają być za dwa tygodnie, to wal na sykopson@gmail.com, a ja jutro jak zajade do kumpli to rzucę im już temat.
PS: do samochodów koniecznie partia lusterek M3 stajl
Co do motocykli, hmm, może kierownice byłby też spoko, klamki, osłony dekli właśnie no i wspomniane przez Ciebie błotniki. Kierunkowskazy bym odpuścił, choć cholera wie, ale ja bym z carbonu nie kupił, gleba i bądź co bądź drogi gadżet w d...e. Nakaładki na tylne siedziska z włókna mogłyby być fajne.
Odnoście tych szczegółów które mają być za dwa tygodnie, to wal na sykopson@gmail.com, a ja jutro jak zajade do kumpli to rzucę im już temat.
PS: do samochodów koniecznie partia lusterek M3 stajl
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Panowie, mam pytanie zasadnicze do was - bo w końcu jak nie motocykliści i kierowcy aut odwiedzają sklepy z częściami do swoich maszyn, otóż, jakiego asortymentu oczekiwalibyście jako potencjalni klienci - może was ponieść wyobraźnia z carbonu można ulepić wszystko - dosłownie wszystko. Ja może wstępnie określę mój concept, a Wy z łaski swojej poradzicie czy coś zmienić, wyrzucić, dodać ( proszę o wyrozumiałość, będzie to moja pierwsza w życiu taka decyzja, na samą myśl nogi mam jak z waty, ale... jeśli nie zaryzykuję, nie będe wiedzieć, czy warto ) tak więc po kolei :
- kierownice rowerowe, lemondki itp
- części karoserii samochodowych, nakładki na lusterka i felgi, felgi carbonowe
- emblematy wszystkich znanych marek aut i motocykli
- zawieszki i breloki
- obudowy do notebook-ów, tabletów i telefonów
- elementy owiewek motocyklowych, osłony siedziska, dekle silnika itp
- elementy wykończeniowe wnętrz samochodów
- "okuwanie" wydechów motocyklowych w carbon
- usługa wykonywanie komponentów na zamówienie
- osłonki na karty kredytowe i dokumenty
Wszystkie te rzeczy wykonane oczywiście z carbonu, kevlaru lub innych laminatów trwałych. Co o tym sądzicie, co dodać wg waszej opinii ?
- kierownice rowerowe, lemondki itp
- części karoserii samochodowych, nakładki na lusterka i felgi, felgi carbonowe
- emblematy wszystkich znanych marek aut i motocykli
- zawieszki i breloki
- obudowy do notebook-ów, tabletów i telefonów
- elementy owiewek motocyklowych, osłony siedziska, dekle silnika itp
- elementy wykończeniowe wnętrz samochodów
- "okuwanie" wydechów motocyklowych w carbon
- usługa wykonywanie komponentów na zamówienie
- osłonki na karty kredytowe i dokumenty
Wszystkie te rzeczy wykonane oczywiście z carbonu, kevlaru lub innych laminatów trwałych. Co o tym sądzicie, co dodać wg waszej opinii ?
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Nie wiem, co można jeszcze dodać. Weź takie "elementy wykończeniowe wnętrz samochodów". Takich pierdółek jest mnóstwo - listewki na deskach rozdzielczych, klameczki, przyciski, gałki... Także zagadnienie szerokie - o to chodzi :]
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Sztyce rowerowe bym dodał.
Felgi karbonowe bym odjÄ…Å‚.
Z paru prostych powodów, po pierwsze żeby wykonać dobrą felgę trzeba mieć doświadczenie, które oczywiście możesz nabywać, ALE felga to część nieresorowanej masy auta, fajnie jak jest lekka, ale czy carbon jest odpowiednio wytrzymałym do tego materiałem, osobiście nie widziałem jeszcze felg z włókna, choć może byłaby to fajna opcja. Jednakże weź pod uwagę że taka felga może pęknąć, co z kolei może spowodować wypadek, lub poważniejsze uszkodzenia samochodu/motocykla. Wtedy ktoś do Ciebie przyjdzie z sądem i może być na prawdę nie miło. Ja bym taki element na starcie odpuścił. Potem jak już nabierzesz pewnego doświadczenia w formowaniu kompozytu, nawiążesz kontakt z kimś kto się typowo zna na felgach i oczywiście wszystko przetestujesz wytrzymałościowo (najlepiej by było dogadać się z jakimś kierowcą "rajdowym"/drifterem, takie warunki najlepiej zweryfikują możliwości felg, a w dodatku możesz sobie załatwić reklamę na samochodzie, ale tak jak mówię, to mógłbyś obczaić na przyszłość, bo jasne że na początku nie możesz sobie pozwolić na rozdawanie felg itd.), mógłbyś zacząć to sprzedawać.
Felgi karbonowe bym odjÄ…Å‚.
Z paru prostych powodów, po pierwsze żeby wykonać dobrą felgę trzeba mieć doświadczenie, które oczywiście możesz nabywać, ALE felga to część nieresorowanej masy auta, fajnie jak jest lekka, ale czy carbon jest odpowiednio wytrzymałym do tego materiałem, osobiście nie widziałem jeszcze felg z włókna, choć może byłaby to fajna opcja. Jednakże weź pod uwagę że taka felga może pęknąć, co z kolei może spowodować wypadek, lub poważniejsze uszkodzenia samochodu/motocykla. Wtedy ktoś do Ciebie przyjdzie z sądem i może być na prawdę nie miło. Ja bym taki element na starcie odpuścił. Potem jak już nabierzesz pewnego doświadczenia w formowaniu kompozytu, nawiążesz kontakt z kimś kto się typowo zna na felgach i oczywiście wszystko przetestujesz wytrzymałościowo (najlepiej by było dogadać się z jakimś kierowcą "rajdowym"/drifterem, takie warunki najlepiej zweryfikują możliwości felg, a w dodatku możesz sobie załatwić reklamę na samochodzie, ale tak jak mówię, to mógłbyś obczaić na przyszłość, bo jasne że na początku nie możesz sobie pozwolić na rozdawanie felg itd.), mógłbyś zacząć to sprzedawać.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Jesli chodzi o laminowanie, mam kilka lat doświadczenia, felgi węglowe sa na allegro, komplet do bmw stoi za 28tys
znam budowę felgi węglowej - miałem okazje oglądać przekrój itp, także jeden komplecik na pewno zrobię, nie na początku, ze względu na to, że potrzebna jest duuuuuża ilość włokna węglowego i kevlaru ( moim skromnym zdaniem sam carbon w obojętnie jakim zastosowaniu jest materiałem za kruchym, carbon ma takie właściwości : jest lekki, wygląda top + 10% do lansu kruchy, twardy, sztywny, łatwo pękający itp, bardzo wytrzymały, aby carbon nie pękał, laminuje się na tzw przekładkę włókien - nie chce mi się tego opisywać, ja zamierzam wzbogacać carbon kevlarem, jest to materiał mniej kruchy i łamliwy od carbonu, równie wytrzymały, różni się masą i gramatura jedynie ), sztyce do rowerów dobry pomysł, dopisze, Panowie a co byście dodali do częsci motocyklowych i samochodowych, na co jest teraz popyt, ja prawie ze wsi jestem, to u mnie popytu na carbon nie ma żadnego ale w większych miastach ?
Pozdrawiam.[/quote]
znam budowę felgi węglowej - miałem okazje oglądać przekrój itp, także jeden komplecik na pewno zrobię, nie na początku, ze względu na to, że potrzebna jest duuuuuża ilość włokna węglowego i kevlaru ( moim skromnym zdaniem sam carbon w obojętnie jakim zastosowaniu jest materiałem za kruchym, carbon ma takie właściwości : jest lekki, wygląda top + 10% do lansu kruchy, twardy, sztywny, łatwo pękający itp, bardzo wytrzymały, aby carbon nie pękał, laminuje się na tzw przekładkę włókien - nie chce mi się tego opisywać, ja zamierzam wzbogacać carbon kevlarem, jest to materiał mniej kruchy i łamliwy od carbonu, równie wytrzymały, różni się masą i gramatura jedynie ), sztyce do rowerów dobry pomysł, dopisze, Panowie a co byście dodali do częsci motocyklowych i samochodowych, na co jest teraz popyt, ja prawie ze wsi jestem, to u mnie popytu na carbon nie ma żadnego ale w większych miastach ?
Pozdrawiam.[/quote]
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Sykopson napisał(a):Z paru prostych powodów, po pierwsze żeby wykonać dobrą felgę trzeba mieć doświadczenie, które oczywiście możesz nabywać, ALE felga to część nieresorowanej masy auta, fajnie jak jest lekka, ale czy carbon jest odpowiednio wytrzymałym do tego materiałem, osobiście nie widziałem jeszcze felg z włókna, choć może byłaby to fajna opcja.
Koenigsegg do CCR-a produkował bodajże felgi z włókna, ale też darował bym sobie takie rzeczy, przynajmniej na początek, felga jest bardzo odsłoniętym na wszelkie uszkodzenia elementem, krawężnik, dziura, kamień, jakieś nierówności, nie możesz dać gwarancji, że Twoja wytrzyma bliski kontakt z czymś takim. Dla mnie jest to zbyt daleko idący w krok w bezpieczeństwo.
Co do produktów, jeżeli o samochody chodzi, osłony silnika i skrzyni biegów, sam chętnie zaopatrzył bym się w coś takiego. Z tego co orientuję się po forach samochodowych, często w dziale "tjuning" ludzie szukają kogoś, kto wykona im na przykład zderzak, obudowę lusterek, obudowę filtra powietrza czy górną osłonę na silnik. Tak samo popularne są "pierdółki" do wnętrz, klamki, listwy i wszelakiego rodzaju maskownice.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości