gasnie po 5 km i nie zapala
Posty: 7
• Strona 1 z 1
gasnie po 5 km i nie zapala
Witam. Mam problem z bmw f 650 st , motocykl odpala i pracóje normalnie ale po przejechaniu 5 km motor gasnie delkiatnie jeszcze lapie i staje, po 15 min odpala z trodem i znow 5 km i... mechanik mowil ze to czujnik polozenia walu ale nie moge go nigdzie znalesc a moze tam sa platynki? bardzo prosze o pomoc.|Dziekii przepraszam za posownieale mam angielskiego kompa
BMW F650ST
- Dawido88
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 2/3/2013, 17:34
no to kurde dziwne, że przy słowie pracóje znalazłeś Ó a nie mogłeś znaleść U.....
oddaj moto do mechanika jak sie nie znasz, przyczyny mogą bcy rózne, i bez wiedzy czy narzędzi nie poradzisz sobie zapewne. ja bym stawiał, ze przyczyna moze byc elektryka, np moduł sie nagrzewa traci iskre a po ostudzeniu puszcza normalnie.
oddaj moto do mechanika jak sie nie znasz, przyczyny mogą bcy rózne, i bez wiedzy czy narzędzi nie poradzisz sobie zapewne. ja bym stawiał, ze przyczyna moze byc elektryka, np moduł sie nagrzewa traci iskre a po ostudzeniu puszcza normalnie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Nie napisaleś rocznika,czy posiada komputer?czy jezeli po 5 km gasnie załacza sie pompa paliwa?miałem podobny problem z apriliia faktory 650 z rok 2008 to odpowiednik bmw,przyczyna byl wadliwy czujnik ktory znajduje sie pod siedzeniem,po wymianie i tak musisz podlaczyć sie pod komputer,wtedy musisz miec kody.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Witam. Henio12323 , trochę się znam i mam sporo narzędzi, właśnie ten czujnik położenia wału korbowego jak się nagrzeje to przestaje działać, widziałem filmiki na yt, wymieniłbym go ale nie wiem gdzie to dostać, jak znacie jakiś sklep gdzie by to mogło być to bardzo proszę .piotr_motoland rocznik 96 wszystko działa sądzę, normalnie kręci , nawet czasem jakby chciał zapalić ale nie może ,raczej nie widziałem tam nigdzie komputera, a przeglądałem praktycznie cały motor. mbied1 poprzedni właściciel mówił ze były regulowane razem z gaźnikami jakieś 2000 km temu więc to raczej nie to, bo pracuje normalnie i odpala na dotyk. A tak przy okazji chciałem zapytać czy wzmacniany łańcuch RK jest lepszy od jakiegoś DIDa z średniej półki , bo cenowo tak samo. Dzięki pozdrawiam
BMW F650ST
- Dawido88
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 2/3/2013, 17:34
w moim starym zzr1100 miałem tak, że jak był zimny to odpalał na dotyk, a jak się nagrzał to jak schodził z obrotów to gasł i był problem z odpaleniem, po prostu skracają się luzy zaworowe a na rozgrzanym silniku masz podparte zawory, więc nie sugeruj się tym, iż odpala na dotyk i pracuje normalnie mi też do głowy by nie przyszło iż winne są zawory, a dla sprzedającego bym nie wierzył
Marcin
- mbied1
- Świeżak
- Posty: 120
- Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości