[Yamaha Super Tenere Worldcrosser] Yamaha Super Tenere Wo
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Yamaha Super Tenere Worldcrosser] Yamaha Super Tener
Dyskusja na temat: Yamaha Super Tenere Worldcrosser - terenowy czołg
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha Super Tenere Worldcrosser - terenowy czołg
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha Super Tenere Worldcrosser - terenowy czołg
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe, myślałem, że takie komenty mamy zarezerwowane dla testów BMW <br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko fajnie, tylko nie przesadzajcie z tym ograniczeniem kostek. Mi się udało zamknąć świeże TKC80 w drugim dniu jazdy na nich. W każdym razie tym testem zamykacie japy mitom o faworyzowaniu BiEmDabliu
<br><hr>neuro
<br><hr>neuro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a może to po prostu dobry motocykl? pomyślałeś o tym?<br><hr>fuKomentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo, takie komentarze są pod każdym pozytywnym artykułem. W tym kraju jak nie marudzisz, to znaczy że jesteś kupiony:P Wersja Worldcrosser też ma niewyłączalny ABS jak podstawowa? Bo jak tak, to mimo wyważenia, zawieszenia i silnika jej własności terenowe są automatycznie bezużyteczne, warto o tym wspomnieć.<br><hr>SnickKomentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>Komentatorzy napisał(a):Ciekawe, myślałem, że takie komenty mamy zarezerwowane dla testów BMW <br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hm...Komentatorzy napisał(a):A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek<br>
Ja w Krakowie najwiecej problemow mialem na umowienie sie na jazde w BMW... ciagle a to niedostepne, a to przelozony termin.
Tenera - pojezdzilem od reki, nie ze chcialem kupic, ale chlopaki doradzili, zeby sprobowac .
Explorerem - umowilem sie, przyszedlem, pojezdzilem.
Aha, dodam jeszcze ze zarowno Triumpha jak i Yamahe dostalem na godzine, poltora i sobie jezdzilem ile dusza zapragnie.
W BMW dostalem "aniola stroza".
I na czym dupe woze? Na Tenerce
Lewa!<br><hr>thufir
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w 2012 mieli jeszcze rocznik 2010 w sprzedazy, wiec mozna powiedziec ze moto rozchodzi sie jak cieple buleczki <br><hr>stefan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tutaj masz kolego racje w 100 % w BMW nie ma ściemy !!! <br><hr>PYRAKomentatorzy napisał(a):A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
'Bezużyteczne ! Ha,ha! Widać, że nigdy nie jeździłeś dużą Tenerą w terenie. ABS da się wyłączyć(jest sposób, choć nie ma guzika off), ale nie ma takiej potrzeby. To nie jest GS !. Żeby w S10 zadziałał ABS trzeba się naprawdę postarać . <br><hr>an05Komentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>Komentatorzy napisał(a):Ciekawe, myślałem, że takie komenty mamy zarezerwowane dla testów BMW <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, takie komentarze są pod każdym pozytywnym artykułem. W tym kraju jak nie marudzisz, to znaczy że jesteś kupiony:P Wersja Worldcrosser też ma niewyłączalny ABS jak podstawowa? Bo jak tak, to mimo wyważenia, zawieszenia i silnika jej własności terenowe są automatycznie bezużyteczne, warto o tym wspomnieć.<br><hr>Snick<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Coz... tego motocykla nie kupuja emeryci... Inny target <br><hr>arniKomentatorzy napisał(a):w 2012 mieli jeszcze rocznik 2010 w sprzedazy, wiec mozna powiedziec ze moto rozchodzi sie jak cieple buleczki <br><hr>stefan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No aleś kolego agrumentów użył hahahaha... <br><hr>adam SłodowyKomentatorzy napisał(a):A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek<br>Komentatorzy napisał(a):Hm...
Ja w Krakowie najwiecej problemow mialem na umowienie sie na jazde w BMW... ciagle a to niedostepne, a to przelozony termin.
Tenera - pojezdzilem od reki, nie ze chcialem kupic, ale chlopaki doradzili, zeby sprobowac .
Explorerem - umowilem sie, przyszedlem, pojezdzilem.
Aha, dodam jeszcze ze zarowno Triumpha jak i Yamahe dostalem na godzine, poltora i sobie jezdzilem ile dusza zapragnie.
W BMW dostalem "aniola stroza".
I na czym dupe woze? Na Tenerce
Lewa!<br><hr>thufir<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zacznę od tego że zrobiłem tym motocyklem 1000 km...piszę to, żeby się odróżnić od takich co piszą, a nigdy na motocyklu nie siedzieli. Innymi motocyklami zrobiłem setki tysięcy... Supertenera, jest dowodem na to, że przez ostatnie 25 lat, Japończycy, nie umieli zrobić nic lepszego od starej Supertenery.zaś Tenera, nie jest wiele lepsza od Suzuki DRBIG 750 z 1985 roku! Motocykl i owszem, jest poprawny, ale jego poziom to tylko poziom dużego GSa sprzed dwu modeli! Jak ktoś piszę, ze ten silnik jest charakterny, to ma chyba na myśli muła z jego uporem... Niestety dane techniczne nie kłamią. Jest także tak ciężki jak cyfry na to wskazują. Sprzedałem go za nieporęczność i ciężar. Cena w jakiej jest oferowany ten motocykl na rynek Polski, to paranoja. Panowie w Japonii, myślą, że może sprzedać motocykl, bez połowy funkcji w cenie niemal identycznej jak BMW ? Rynek zareagował po swojemu i sie mogli tylko oblizać patrząc na statystyki innych marek. Jest wart max 45000 pln. <br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>Komentatorzy napisał(a):Ciekawe, myślałem, że takie komenty mamy zarezerwowane dla testów BMW <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, takie komentarze są pod każdym pozytywnym artykułem. W tym kraju jak nie marudzisz, to znaczy że jesteś kupiony:P Wersja Worldcrosser też ma niewyłączalny ABS jak podstawowa? Bo jak tak, to mimo wyważenia, zawieszenia i silnika jej własności terenowe są automatycznie bezużyteczne, warto o tym wspomnieć.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):'Bezużyteczne ! Ha,ha! Widać, że nigdy nie jeździłeś dużą Tenerą w terenie. ABS da się wyłączyć(jest sposób, choć nie ma guzika off), ale nie ma takiej potrzeby. To nie jest GS !. Żeby w S10 zadziałał ABS trzeba się naprawdę postarać . <br><hr>an05<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napisz kolego, ile problemów robi dorobienie wyłącznika ABSu w tym motocyklu ? Liczniki działają itd? Wiesz ile kosztuje dorobienie tej opcji ? Nie sądzisz poza tym, że w motocyklu za takie pieniądze powinien być zarówno wyłącznik ABSu, jak i rozbudowany komputer pokazujący spalanie, temperaturę, zasięg itd? A wersja Worldcrosser, powinna mieć większy zbiornik, a nie pseudo crash pady imitujące większy zbiornik ? Dodam, że używałem tej Supertenery w terenie i wyłącznik ABSu jest potrzebny. Powiem nawet , że niezbędny. Zwłaszcza podczas jazdy po śliskiej błotnej drodze z dużej góry. Argument , że to nie jest GS , uważam, za kiepski.<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>Komentatorzy napisał(a):Ciekawe, myślałem, że takie komenty mamy zarezerwowane dla testów BMW <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, takie komentarze są pod każdym pozytywnym artykułem. W tym kraju jak nie marudzisz, to znaczy że jesteś kupiony:P Wersja Worldcrosser też ma niewyłączalny ABS jak podstawowa? Bo jak tak, to mimo wyważenia, zawieszenia i silnika jej własności terenowe są automatycznie bezużyteczne, warto o tym wspomnieć.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):'Bezużyteczne ! Ha,ha! Widać, że nigdy nie jeździłeś dużą Tenerą w terenie. ABS da się wyłączyć(jest sposób, choć nie ma guzika off), ale nie ma takiej potrzeby. To nie jest GS !. Żeby w S10 zadziałał ABS trzeba się naprawdę postarać . <br><hr>an05<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie bardzo kumam co to jest smiesznego. Nie mowie ktory motocykl lepszy czy gorszy... W koncu jezdzilem na wszystkich i co innego decydowalo przy zakupie. Chodzilo mi tylko i wylacznie o podejscie do klienta....<br><hr>thufirKomentatorzy napisał(a):A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek<br>Komentatorzy napisał(a):Hm...
Ja w Krakowie najwiecej problemow mialem na umowienie sie na jazde w BMW... ciagle a to niedostepne, a to przelozony termin.
Tenera - pojezdzilem od reki, nie ze chcialem kupic, ale chlopaki doradzili, zeby sprobowac .
Explorerem - umowilem sie, przyszedlem, pojezdzilem.
Aha, dodam jeszcze ze zarowno Triumpha jak i Yamahe dostalem na godzine, poltora i sobie jezdzilem ile dusza zapragnie.
W BMW dostalem "aniola stroza".
I na czym dupe woze? Na Tenerce
Lewa!<br><hr>thufir<br>Komentatorzy napisał(a):No aleś kolego agrumentów użył hahahaha... <br><hr>adam Słodowy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko zależy od podejścia dilera, nie można tu uogólniać.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nieporęczność i ciężar. . A ile waży GS w pełnym wyposażeniu (ESA, ABS itp)? Jak się wybierasz turystycznym, 260kilogramowym turystykiem na zjazdy z górki po błocie, to rzeczywiście GS jest najlepszym rozwiązaniem . Pozdrawiam team BMW. Marketing najważniejszy!<br><hr>an05Komentatorzy napisał(a):Dajcie info, że art sponsorowany, bo słodycz leje się strumieniami...<br><hr>kusz<br>Komentatorzy napisał(a):Ciekawe, myślałem, że takie komenty mamy zarezerwowane dla testów BMW <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, takie komentarze są pod każdym pozytywnym artykułem. W tym kraju jak nie marudzisz, to znaczy że jesteś kupiony:P Wersja Worldcrosser też ma niewyłączalny ABS jak podstawowa? Bo jak tak, to mimo wyważenia, zawieszenia i silnika jej własności terenowe są automatycznie bezużyteczne, warto o tym wspomnieć.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):'Bezużyteczne ! Ha,ha! Widać, że nigdy nie jeździłeś dużą Tenerą w terenie. ABS da się wyłączyć(jest sposób, choć nie ma guzika off), ale nie ma takiej potrzeby. To nie jest GS !. Żeby w S10 zadziałał ABS trzeba się naprawdę postarać . <br><hr>an05<br>Komentatorzy napisał(a):Zacznę od tego że zrobiłem tym motocyklem 1000 km...piszę to, żeby się odróżnić od takich co piszą, a nigdy na motocyklu nie siedzieli. Innymi motocyklami zrobiłem setki tysięcy... Supertenera, jest dowodem na to, że przez ostatnie 25 lat, Japończycy, nie umieli zrobić nic lepszego od starej Supertenery.zaś Tenera, nie jest wiele lepsza od Suzuki DRBIG 750 z 1985 roku! Motocykl i owszem, jest poprawny, ale jego poziom to tylko poziom dużego GSa sprzed dwu modeli! Jak ktoś piszę, ze ten silnik jest charakterny, to ma chyba na myśli muła z jego uporem... Niestety dane techniczne nie kłamią. Jest także tak ciężki jak cyfry na to wskazują. Sprzedałem go za nieporęczność i ciężar. Cena w jakiej jest oferowany ten motocykl na rynek Polski, to paranoja. Panowie w Japonii, myślą, że może sprzedać motocykl, bez połowy funkcji w cenie niemal identycznej jak BMW ? Rynek zareagował po swojemu i sie mogli tylko oblizać patrząc na statystyki innych marek. Jest wart max 45000 pln. <br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Aby to zrozumieć powinieneś pracować w branży, a tak całkiem bezpodstawnie gloryfikujesz bawarczyków. A więc wytłumaczę Ci:Komentatorzy napisał(a):A tak z innej gruchy! od dwóch lat planowałem zamianę mojej poczciwej Tenerki na coś nowego, więc poszedłem do YAMAHY: dajcie pojeździć na Supre Tenerze? odp: oczywiście za 500PLN nawet już!. Poszedłem do KTM z tą samą prośbą, odpowiedź - spoko, ale oddzwonimy. Nie oddzwonili mimo maili z przypomnieniem. Byłem u TRIUMPHA , "niestety motocykl testowy nie jest dostępny", w BMW dali pojeździć! nawet co jakieś 3 miesiące przypominali się,że jest dostępna inna wersja! I CO, NA CZYM DUPĘ wożę - na GSie. Szanowni dilerzy proszę się uczyć od BMW. Nie wiem czy to jest najlepszy motocykl, wiem, że jedyny dotępny do testów zwykłego połykacza kilometrów!<br><hr>bolek<br>
Każdy dealer ma możliwość zakupienia sztuk testowych na lepszych warunkach, w zależnośći od marki, importera są one lepsze bądź gorsze, więć większość dealerów nie chcąc dokładać do zakupu "Twojego" wymarzonego motocykla musi wybierać co wziąć na testówkę. I teraz pomyśl, jakie motocykle sprzedają się w Yamasze? (akurat tu pracowałem więc podpowiem Ci,że generalnie cała gama, nic się nie wybija ponad resztę). A w KTM? (crossy, super moto głównie). A w BMW? No właśnie, większość motocykli tej marki sprzedawane w Polsce to właśnie GS-y. Więc prostym, logicznym i oczywistym jest wybór tego sprzętu na testówkę. P.S. I nie ważne, że być może kupiłeś motocykl niedopasowany do swoich potrzeb, przynajmniej przed wydaniem kilkudziesięciu tys. mogłeś godzinę pojeżdzić za darmo. WOW.<br><hr>POZ-nan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości