Zaczne od drugiej bo nie musialem kobinowac oki. Na dziendorby klatka do wyrzucenia bo pognie cala rame przy upadku. Polcece crashe Puig bo grzybki mozna dokupic w razie slizgu po 44pln. Na oko niczego nie moge sie dopatrzec co nei widac na zdjeciach. Pare otarc. Kolory zdaja sie grac.
Pierwsza to jakis ulep zalinkuje bo link masz niekompletny i po numerze aukcji znalazłem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3460049661
Wydech nie dydedykowany do 636 Yoshi byl inny z pipem, klamki chinskie. Owiewki malowane rozne odcienie. Ciekawe czy nie spawane. Na kazdej owiewce pod spodem bedzie oznaczenie kawasaki na bocznych numery od srodka wielkosci okolo 4x5cm da sie je wymacac dlonia sa wypukle. Styrana polka gorna, ale to moze byc od kluczyka. Mi az tak sie nei styrala. Malowane podnozki w jakis kupiasty odcien. Sklejona/Zszyta szybka. Pekniecie na czaszy. Stelaz zegarow wyglada na naprawiany. Dekiel alternatora polerowany. One latwo sie rysuja nawet przy lekkie glebie. Pytanie czy nie naprawiany. Nowy w granicach 500-700pln. Sety od modelu 2005-06 kierowcy. Gowniane kierunki.
Dodatki sa spoko amorek WP crashe dobrej firmy, oplot.
Warto zerknac przy kupnie:
Przy kupnie bierz suwmiarke i mierz grubosc tarcz. Graniczna grubosc to 5,5mm a 6mm to grubosc od nowosci. Jest bardzo waska tolerancja jak widać. Sprawdź regulacje dobicia/odbicia w amorkach czy nie zaśniedziały. Zadupki pasują od z750 pierwszej. Czaszę przednią ciężko dostać w przypadku strzału. Więc warto sprawdzić czy nie zamiennik np. slaby ABS albo laminat. Lagi żadko się gną prędzej rama po strzale. Sprawdzaj motocykl na zimnym moze wtedy walic rozrzad. Wymiana w kawie rozrzadu wiaze sie z rozpolowieniem silnika. Dodam ze nagrzany cichnie.
Na kloszu przedniego reflektora wybity jest numer 409...6(7) . 7 to z tego co pamietam. europa, 6 UK. Jezeli reflektor nie ma swiatel postojwoych po bokach i nie ma tego numer i jest DOT chyba to jest USA. Swiatla pala siÄ™ albo jedno mijania albo oba mijania plus drogowe.
Sprzedałem swoją kawę w tym roku za 12.700 obczaj dodataki w niej popatrz na stan i porównaj. Negocjuj. Pofatygowałbym sie zoabczyć tylko drugą ze stelażem. Druga nie jest wart tych pieniędzy. Polakierowanie tego moto w sensowny sposob to rzad 2000-2500pln.
Zdjecia do mojej kawy sa w linku w podpisie. W tym że na boku nie widac rys bo stare zdjcia przed slizgiem w Radomiu. Wszyskie czesci ktore oberwaly zostaly wymienione na nowe. Klamka Titaxa, grzybek crasha puiga, opaska na wydechu, cieżarek OEM. Dźwignia hamulca nożnego gilles (tyle ze czarna ale nowka).