Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 31/7/2013, 19:59

nieskończoność lakier ze spraya sie nie utwardzi
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 31/7/2013, 22:03

po tygodniu czuć róznica niz po 1-2 dniach. wiec tak z tydzien. ja u siebie zakładałem ostrożnie dzien po malowaniu. ale łatwo jest o ryski itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez wawzon » 2/8/2013, 19:06

to normalne ze jak wloze mocno szelinomierz(grubszy listek niz powinien byc ) miedzy krzywke a szklanke to szklanka lekko opada tak jakby zawor mial sie otwierac
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 2/8/2013, 19:25

Wiem że w chinolu potrafiłem dokręcając śrubkę regulującą luz otworzyć zawór wiec raczej normalne (dlatego w serwisówce pisze z jaką siłą powinno się go wyciągać :D)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 2/8/2013, 20:08

Witam czy jak wyjade bez 2 plastików to niebiescy się nie będą czepiać? Bo miałem komplikacje z nimi bo musze ryski zaszpachlować i na razie nie są gotowe:D


Druga sprawa czy jak bym szlifował dosyć grubym papierem plastik to potem normalnie pozbęde się tych rys czy plastik do wyrzucenia?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez maniutek1996 » 2/8/2013, 23:23

Witam, co do pytania wyżej to nie będzie żadnych problemów, a jak ściągają plastiki ze sportów robiąc nakedy?
A moje pytanie jest takie, kupiłem DR125 98r na pierwszy motor, ogółem wszystko jest sprawne, jest papierek na dowód wymiany całego napędu, nowa oponka tył, wszystko jest ok, chodzi pięknie, równo, przegląd i ubezpieczenie jeszcze na 8 miesięcy, ale ma jeden minus.
A mianowicie z pod cylindra nie trzyma mi uszczelka i kapie olej, już jestem ustawiony z mechanikiem, ale że motor mam od dzisiaj to normalne, że ciśnie mnie żeby jeździć.
Olej jest dolany i jego stan jest ok, ale mechanik powiedział, żeby motocykla nie ruszać póki co, bo jak się mocniej przykatuje, a teraz jeszcze takie upały to może się podpalić to co nakapało.
I czy teraz mogę pojeździć jeszcze przez weekend? Żaden teren, żaden kat to mój pierwszy motor, spokojna jazda po lesie, czy jednak lepiej nie jeździć przez te kilka dni (4-5 ;P)
Sory za dość bezsensowne pytanie, ale to logiczne, że mnie ciśnie do jazdy, ale jednak rozsądek bierze górę nad emocjami i wole się upewnić.
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez kris514 » 3/8/2013, 08:23

to jest chlodzone powietrzem? z tamtad nie leci olej tylko mieszanka (paliwo + olej z dozownika) i nie dosc ze o to bedzie mial mniej paliwa na tloku to jeszcze wiecej powietrza co jest bardzo nie zdrowe dla silnika (bardziej sie o to grzeje)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez maniutek1996 » 3/8/2013, 08:55

Tak, chłodzona powietrzem, 4 sów.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez ISHIFTI » 3/8/2013, 19:05

Siema ile pali dt w spokojnej jezdzie ,i czy 1000zl wystarczy na remont(y) przez caly sezon?
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez kris514 » 3/8/2013, 19:50

To zależy od tego jak jeździsz i ile jeździsz :D Ja z mojego ktma przeliczając na godziny potrafie wyciągnąć 5l/h ale jeżdżąc oszczędnie spali 7l/4h :D więc różnica spora
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 3/8/2013, 20:46

Witam czy jak mam połamaną na klamce hamulca tą kulke na końcu to niebiescy się będą czepiać czy nie? Kumpel mi powiedział że mogą się doczepić i mandat..
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 3/8/2013, 21:28

na 99,9% nie :D duzo osob jezdzi z wiekszymi uszkodzeniami
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Street4Fun » 3/8/2013, 22:07

Niebiescy nie powinni, stacja owszem.
Lepiej wymienić, bo nigdy nic nie wiadomo, duży to koszt nie jest, a podczas gwałtownego hamowania ta "kulka" może dużo zdziałać, niby takie niepozorne, aczkolwiek jednak.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 3/8/2013, 22:43

hmm tylko, że nie widziałem zapisu że kulka musi być. fakt jest chyba że nie mogą wystawać zadne ostre krawędzie itp, ale zaokrąglona dzwignia bez kulki ciekawe czy sie pod to podpina. mysle, że nikt normalnie by sie do tego nie czepił. no chyba że jakos ewidentnie chce za cos sie przyczepic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 3/8/2013, 23:31

Mówmy po imieniu, po prostu kawałek klamki, to nie jest jakiś "inny" element, tylko końcówka klamki hamulca, która zabezpiecza dłoń przed uślizgiem.
To tak samo jakbyś miał w samochodzie pół drążka hamulcowego. Fakt faktem, że akurat jest wygodniej bez tego zabezpieczenia na końcu klamki(bynajmniej mi i często po prostu ucinam to przy końcu)
Gdyby to było niepotrzebne, nie znajdowałoby się tam, możesz z tym jeździć, bo przecież mundurkowi nie będą ci sprawdzać w jakim stanie masz klamki, choć gdybyś wybierał się na stację, kupiłbym na twoim miejscu nową klamkę, to groszowe sprawy, a diagnosta może akurat być dociekliwy.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez MJR128 » 4/8/2013, 17:15

Myśl o swoim bezpieczeństwie przy wypadku, a nie o kasie !!!
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez ISHIFTI » 4/8/2013, 18:50

Czy na yamahe dt rzeba mniej wydac na remonty niz na 125 i czy 80 mniej pali od 125 ;]z gory dzieki.
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2013, 18:53

Czy jeśli 4 t kopci na niebiesko po rozgrzaniu przy wysokich obrotach. (puszcza dymka przy końcówce obrotów) to znaczy, że motor w moim suzuki nadaje się jedynie do remontu? (tak pisali ludzie na forach) Czy możliwe, że wystarczy coś zmienić, czy pierścienie, lub wyregulować gaźnik i pośmigam na niej jeszcze trochę?
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez henio12323 » 4/8/2013, 19:07

ishifti - nie rozumiem pytania, czy na yamahe trzeba wydac na remonty niż ? ale co więcej ? mniej ? i na jaką DT 125 to też DT. 80 pali mniej niz 125. remonty podobnie

maniutek
remont to zazwyczaj wymiana czegoś. regulacja gaźnika nic nie da, bo po prostu bierze ci olej. najbiedniej musiał bys zmienic pierscienie, ale być może jest to nieopłacalne, i po prostu lepiej od razu kompletny zestaw tłokowy zmiienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2013, 19:25

Ok, tak jak wcześniej pisałem, we wtorek idzie do mechanika, rozbierze go i zobaczy co i jak. Wtedy dam znać na forum co było do wymiany.
Muszę sobie go jeszcze podwyższyć przy okazji, gdy będą zdjęte plastiki, wtedy będzie lepszy dostęp do amora.
I jeszcze jedno pytanie, bo już taki jestem ciekawski ;P.
Sprzedający mówił, że nie zna się na motorach, ale jego mechanik obniżył mu maksymalnie motor, mówiąc że tak właśnie musi być ustawiony amortyzator na wahaczu.
Wydaje mi się to trochę bzdurą i najzwyczajniej w świecie podwyższę go sobie tak jak będzie mi wygodnie. Czy może jednak zostawić tak jak jest?
Pozdro i dzięki z góry.

PS: czy możliwe jest, że oryginalny tłumik który prawdopodobnie jest od początku(co w sumie mnie zadowala, bo chodzi cichutko, a nie jak WSK'a na dobiciu) i jest nie ruszany, jest trochę przy pchany czymś, np spalinami i warto go jakoś przeczyścić?
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości




na górê