Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
 
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Marcin1324 » 5/5/2013, 17:14

wiesz co husqvarna jest tania, bezawaryjna no i oryginalne części śmiesznie tanie.

gasgas nie wiem części mało.

yamaha wr ponoć dobra.

exc nie wiem tymi z nowymi silnikami nie interesowałem sie, ale ponoś też dobre.

Ja bym stawiał na husqvarne, jest dużo tańsza i jak by nie było wytrzymała tzn. nie wiem jak 250 ale jeden gość z cafehusky.pl zrobił na 450 240 mth bez remontu, i jak rozebrał to silnik był całkiem ok.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez 3ndurek » 5/5/2013, 17:24

W sumie biorąc nowe moto to mógłbym sie porwać na 450, ale czy jest sens jak myslisz ? co do huśki ma zmienne mapy zapłonu chyba 2.
W Ktm ponoć siadają wtryski w rocznikach 2011/2012
Gas gas silnik od wr, ale obawa o części.
Co do cen
KTM 31500
GAs GAs 29tys
HUSQVARNA 29
YAMAHA 29tys
Yamaha Xt 125 ~~> Kawasaki Kx 85 ~~> no właśnie co :D
3ndurek
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/4/2013, 13:37
Lokalizacja: Okolice Kielc


Postprzez henio12323 » 5/5/2013, 17:48

450 po 85... sporo. chociaz też zalezy jaki teren. bo tego nie napisałes

co do smiesznie tanich cen huski ? pierwszo słysze... zawsze myslałem że oryginalne korby ( nie ma zamienników ) i tytanowe zawory np tanie nie są :)



powiem ci inaczej - bierz to co Ci sie podoba. przy nowym sprzecie, praktycznie nie ma problemów z częsciami. do gasgasa moze i nie dostaniesz od ręki wszystkiego.... ale na zamówienie do nowych maszyn dostaniesz wsyzstko w przeciagu kilkunastu dni... co w sumie dla niektórych i tak jest długo, bo np do KTMa praktycznie kazda częsc jest do dostania max w tydzienm zwykle jak na zamówienie z niemiec to 3-4 dni. zalezy jak trafisz z dostawą.

wszystkie motocykle dla amatora bedą swietne, pod względem jezdnym. wiec tutaj dywagować nie ma co.. bo jeden ma o troszke lepszy zawias, a drugi o 2 konie mocniejszy silnik. dla amatora czy to czy tamto i tak bedzie sie dobrze jeździło i nie bedziesz potrafił przez pierwszy sezon wycisnąc wszystkiego z maszyny. co do zmiennych map - no niby fajny bajer... ale to nadal tylko bajer ;P kiedys ludzie jeździli bez map i wymiatali. co do wtrysków - one sa zwykle od keihina i czy gasgas czy ktm wtryski jak widziałem są te same. wiec jak mają paść to padną tu czy tu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez 3ndurek » 5/5/2013, 18:02

Dzieki henio12323 za szczerą wypowiedź :D
teren- pola, lasy, żwirownia i podjazdy
Ceny któe podałem nie są ostateczne i myśle że jutro ogarne ten temat.
wr 250f i GAs GAs ec 250f mją ten sam silnik i są na gaźniku i nie wiem jak to jest czy na gaźniku lepiej czy na wtrysku. Co do zaworów chyba wszędzie sa tytanowe i mniej żywotne niz stalowe.

Mam problem co do 250 czy 450 . Co byś brał jak byś był na moim miejscu ?
Yamaha Xt 125 ~~> Kawasaki Kx 85 ~~> no właśnie co :D
3ndurek
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/4/2013, 13:37
Lokalizacja: Okolice Kielc

Postprzez henio12323 » 5/5/2013, 18:54

hmm tu włąsnie teraz problem - sam mam gaźnik. ale bardzo chętnie bede zbierał kase żeby kupic ktma juz na wtrysku.

co do pojemności, 250 ma ta przewage że mozesz sie nią bawić, kręcic do odciny, skakać świrowac, sprzęt jest na tyle mocny że pozwoli sie fajnie pobawić... ale z drugiej strony nie bedzie rwał ci rak z łokci, nie bedziesz sie bał odkrecać.

z kolei 450 jest fajna na dalsze wypady. mamy małą ekipe i czasami robimy sobie wyjazdy po okolicach bywa że i po 200 km dziennie trzaskamy, i praktycznie na 250 mozna sie zarznąć. 450-530 duzo lepiej sie sprawdzaja. choc z kolei bardziej techniczne elementy trasy itp - 250 jest fajniejsza. co do jeszcze ogarniecia - niektórzy zaczynaja od razu od 500tek, pomysł czasmi ok czasem całkiem nie trafiony, włąsnie głownie ze względu na teren. ja mieszkam na takich terenach gdzie sa w lesie prawie same proste, troche podjazdów, wiec 525 idealnie mi sie komponuje z tym, chce odkręce, moge jechac wolniej ekonomiczniej. 100 km dziennie to zaden wyczyn. ale gdybym mieszkał w trudniejszym terenie pewnie brałbym 250, albo nawet jakiegoś 2T. wiec decyzja w sumie nalezy do ciebie, i do tego jak sie czujesz na siłach. bo taka 450 to juz nie zabawka, i kupic sprzet na którym byś si ę meczył to troche nie najlepszy pomysł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez barek253 » 5/5/2013, 20:38

A dla czego nie uwzględniłeś husaberga?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Marcin1324 » 5/5/2013, 20:53

henio ale ja powiedziałem oryginalne :D ale kup mi za 1k nowy cylinder do ktma, a ponoć się pojawiły ostatnio korby z proxa do husqvarny, a zawory komplet tytanowych do wr też nie jest tani, a czy w ktmie są tytany to nie wiem.

PS. a co do cen no to husqvarna te 250 z 2013 u mleczaka kosztuje 33 700 zł a ktm exc-f 250 2013 37 200 zł. A i mleczak jeszcze sprzedaje z rocznika 2011 za 27 700 zł, więc trochę taniej jest za te różnice sobie można strój kupić.

PS2. to masz korbe proxa http://www.ebay.de/itm/10-11-HUSQVARNA- ... 7254279%26
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez wawzon » 5/5/2013, 23:39

Nie wiem o jakiego dokladnie ci kata chodzi ale na ebaju spokojnie mozna wyrwac nowy cylek od 1k

np http://www.ebay.com/itm/50002-Cylinder- ... 8a&vxp=mtr
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Marcin1324 » 6/5/2013, 06:11

No faktycznie z tym cylindrem, to pojechałem po bandzie :D
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez 3ndurek » 6/5/2013, 07:50

barek253 napisał(a):A dla czego nie uwzględniłeś husaberga?


Jak dla mnie Husaberg to to samo co KTM tylko KTMa 2012 można za 27 tys już kupić a 2013 za 32. Jest jeszcze Honda w starej ramie z 2003r, SHERCO, BETA i to są juz rzadkie moto oprócz hondy oczywiście.

Panowie ewidentnie ceny u dealerów są mocno przesadzone i będe brał z allegro bądz od Zycha, a co do mleczaka to 3letnie nowe moto w niższej cenie nazywają promocją :lol: .
Do huśki to nie wiem jak w przyoadku 250, ale do 450 silnik robi tajwańskie KYMCO, nie wiem jak w innych maszynach to się odbywa.
Yamaha Xt 125 ~~> Kawasaki Kx 85 ~~> no właśnie co :D
3ndurek
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/4/2013, 13:37
Lokalizacja: Okolice Kielc

Postprzez MJR128 » 6/5/2013, 11:47

Honda też miała swoją fabrykę w chinach i co z tego?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez emgielka » 8/5/2013, 10:27

Firma AUTO HOL Grzegorz Gliński jest rzetelną firmą. Gdy miałam problem z holowaniem zadzwoniłam pod holowanie warszawa (otwórz link) W skrócie o firmie mogę powiedzieć : szybki przyjazd, miła obsługa i niska cena mimo późnej pory ;)
emgielka
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/5/2013, 10:21

Postprzez papek23 » 8/5/2013, 10:45

witam mam pytanie bo ostatnio kolega kupił sobie yamahę yz 125 z 2001r i ma straszie twarde zawieszenie przód jak i tył nie wiecie jak sie je ustawia ? bo wiem że z przody ma regulacje od doły na śrógopret i jak przekręcimy najpierw w jedną a potem w drógą nie czuć za bardzo różnicy a co do tyłu nawet nie kombiowalismy bo nie wiemy jak :P
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 8/5/2013, 14:52

niech sobie poszuka ksiązki serwisowej tam jest wszystko opisane. crossówki z natury maja sztywniejsze i twardsze zawieszenie niz enduro. reguluje sie tam gdzie pisze COMP. w przednich lagach czasem jest to na dole czasem od góry. z tyłu znajduje sie srubka obok zbiorniczka, na górze amortyzatora. jest na klucz, a w nim na srubokręt. twardosc ustawia sie własnie srubokrętem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez gandrzez » 9/5/2013, 07:32

Witam Posiadam Hyosung rx 125 mam problem bo motor nie ma mocy, nie może wskoczyć na wysokie obroty bo go dusi, (jak go trochę pogazuję to wskoczy) a jak motor stoi na lekkich obrotach daje gaz do końca to go muli/dusi, co może być przyczyną ??

ProszÄ™ o szybkÄ… odpowiedz
gandrzez
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/5/2013, 07:24
Lokalizacja: Polska

Postprzez henio12323 » 9/5/2013, 07:51

gaźnik do regulacji. najpierw wyczysc zeby było pewne - filtr powietrza gaźnik. swieca musi byc pewna jak nie jest to wymien na nową. sprawdź zawory jak nie znasz ich historii. potem reguluj gaźnik. jak nie potrafisz to daj komus kto potrafi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez ISHIFTI » 9/5/2013, 20:30

Witam mam zamiar kupić sobie yamahe dt125 i chciałbym się dowiedzieć co trzeba wymieniać co ile i jaki jest koszt tej części .
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez Marcin1324 » 9/5/2013, 20:51

no części zobacz na alledrogo, no tak to wieczne moto ogólnie tak tłok co 20 kkm a reszta jak padnie.

Ps. yeah mój 200 post 8) 8)
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 9/5/2013, 21:46

tak jak napisał kolega. jest obszerny temat o DTtkach wystarczy poszukac i poczytać. DTtki generalnie są smiesznie tanie w eksploatacji. wiec jak cie na nią nie stać. to nie stać cie praktycznie na nic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez radek184m » 10/5/2013, 13:51

Witam.
Mam na oku pewną yamahe xt 600. Dzwoniłem i pytałem. Owy Pan powiedział, że motocykl kopci kolor dymu biały. Uzasadnił to tym, że kolega, który nie dawno sprowadził motocykl z Niemiec i oddał go do warsztatu to wleli nie taki olej jak trzeba i przez to kopci. Kopci ciągle po odpaleniu i podczas jazdy. Pytanie co to tak na prawdę może być?
I jeszcze jedno pytanie:
Powiedział, że nie posiada małego briefu, duży jest i reszta dokumentów. Będzie problem z rejestracją?
Pozdrawiam :)
radek184m
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9/10/2012, 15:46

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê