Zobacz wątek - KXF 250 - nie schodzi do końca z obrotów
NAS Analytics TAG

KXF 250 - nie schodzi do końca z obrotów

Enduro, Cross
_________

KXF 250 - nie schodzi do końca z obrotów

Postprzez ziom689 » 28/7/2013, 09:36

Witam,
Mam problem z moim KXF-em, nie mogę znaleźć przyczyny, dlaczego nie schodzi do końca z obrotów.
Motor stał kilka tygodni nieodpalany. Gaźnik wyczyszczony ustawiony według serwisówki.
Po przegazowaniu obroty spadają do około 3000 obr/min i nie mogą już niżej spaść, żadna regulacja nic nie daje.
Problem jest o tyle dziwny, że kiedy zduszę go np. ciepłym ssaniem i spadnie poniżej tych obrotów idealnie zostaje na niskich i mam pełny zakres regulacji. Pracuje równo aż do przegazowania, wtedy znowu wskakują mu wyższe obroty i nie mam możliwości regulacji dopóki znów go nie zduszę. Co za tym idzie motor się grzeje i leci przelewem z chłodnicy płyn.
Jak już wspominałem gaźnik wyczyszczony i wyregulowany.
Zwiększenie powietrza w składzie mieszanki niewiele pomaga.
Motor jeździ normalnie, mniej więcej tak jak wcześniej.
Przed zastojem wszystko było w porządku.

Czy takie objawy może dawać walnięta uszczelka pod głowicą?
Pozdrawiam
Irek
ziom689
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/8/2011, 21:13


Postprzez wawzon » 28/7/2013, 14:10

Spróbuj przesmarować linkę od gazu[/quote]
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez ziom689 » 28/7/2013, 16:24

Linki są nasmarowane, rolgaz chodzi gładko, przepustnica chodzi w pełnym zakresie. Wszystko jest tak jak być powinno.
ziom689
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/8/2011, 21:13

Postprzez henio12323 » 28/7/2013, 23:04

musi byc gdzies powietrze, a powietrze moze ssać za gaźnikiem, albo przez przepustnice, i teraz tak albo sie cos wiesza. albo linka moze postrzępiona albo cos, może cos źle poskładałeś w przepustnicy. przepustnica może byc też ostro wybita. sprawdź szczelnosc połaczenia gaźnik-głowica. a serwisówka nie podaje regulacji konkretnej. tylko ustawienai od których dopiero dokonuje się regulacje zaleznie od warunków
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez ziom689 » 29/7/2013, 05:43

Linki na 100% są dobre, nigdzie nie postrzępione. Gaźnik na pewno jest dobrze poskładany, bo składam go nie pierwszy raz. Połączenie gaźnika z cylindrem sprawdzałem od razu wszystko jest szczelne, guma jak nowa. Lewego powietrza raczej nie ciągnie bo inaczej nie trzymałby równych obrotów (kiedy już spadną). Oczywiście regulacja jest zrobiona pod mój motor. Najdziwniejsze jest to, że przed paroma tygodniami wszystko było ok. Chodził normalnie aż do zgaszenia. A gdy teraz próbowałem go odpalić to od razu takie objawy.
ziom689
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/8/2011, 21:13

Postprzez wawzon » 29/7/2013, 07:24

No to może spróbuj wymienić paliwko na świeże trzeba próbować wszystkich możliwości
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez ziom689 » 29/7/2013, 13:11

Paliwo świeże, tydzień temu zalane.
ziom689
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/8/2011, 21:13

Postprzez Scyzor1989 » 29/7/2013, 14:18

jezeli piszesz ze wszystko dobrze to moze cos z zaworami jest nie tak ? kiedy ostatnio ustawiales zawory?
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez MathewPL » 29/7/2013, 20:52

Jak przekręcisz manetkę na max'a i po puszczeniu manetki motor dalej gazuje i po chwili ustaje? Bo miałem podobny problem że nie schodził z obrotów albo bardzo powoli i sam gazował okazało się że iglice źle założyłem tzn: blaszka ta co w rowku na iglicy jest pod tym plastikiem zamiast nad i przez to iglica nie wracała do końca;)
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez ziom689 » 29/7/2013, 21:35

Cały gaźnik jest na pewno dobrze poskładany. Obroty spadają szybko, tak jak powinny. Tylko nie spadają wystarczająco nisko.

Zawory regulowane jakieÅ› 10mth temu.
ziom689
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/8/2011, 21:13

Postprzez henio12323 » 29/7/2013, 21:41

a zobacz może czy wózek schodzi sam do konca jak trzeba, moze dobrze poskłądany ale cos sie blokuje ? i wykręc srubke od obrotów zobacz czy jest reakcja w ogóle na nia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 30/7/2013, 10:21

Najlepiej rozkręcić go i sprawdzić wszystko drugi raz żebyś był pewny na 110% bo nie możliwe że wszystko jest ok a moto nie działa jak powinien
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez ziom689 » 30/7/2013, 12:25

Rozkręcałem dla pewności i analizowałem ze schematem, wychodzi na to, że na 100% wszystko jest dobrze.

Henio- Wózek schodzi do samego końca. Reakcja na śrubkę od obrotów jest kiedy go zduszę do niskich. Wtedy mogę normalnie regulować obroty i może sobie tak pyrkać póki nie odkręcę manetki, wtedy już niewiele reaguje na regulacje. Zauważyłem, że kiedy jest na tych niskich obrotach i włącze mu ssanie to gaśnie. Kiedy próbuje wyregulować obroty na tych wyższych, mogę sprowadzić go do niksich ale za chwilę gaśnie. Czasem strzela w gaźnik.
ziom689
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/8/2011, 21:13

Postprzez henio12323 » 30/7/2013, 13:44

a sprawdź jeszcze linki gazu. kolega ma moto z FCRem i ma jakies kombinacje, i też mu sie identycznie wieszało, gaźnik super poskładany itp. a sie okazało że linki były źle wyregulowane i linka powrotna nie odbijała jak trzeba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê