Junak 901 Sport
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Junak 901 Sport
Witam!
Posiadam używanego Junaka 901 Spot. Jak kupowałem miał 2.500 km najechane. Aktualnie ma 3.200 km. Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy na jego temat. Chodzi mi dokładnie o konserwacje. Co i jak mam wymienić. Jestem nowy, to mój pierwszy motor więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Jak wykręcić w nim siedzenie? Jakie części umyć i w jaki sposób je wymontować i ponownie zamontować ? I chciałbym przerobić go na 80'tkę. Jakie będą ogólne koszty poszczególnych części? Czekam na odpowiedź i pomoc. Dziękuję.
Posiadam używanego Junaka 901 Spot. Jak kupowałem miał 2.500 km najechane. Aktualnie ma 3.200 km. Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy na jego temat. Chodzi mi dokładnie o konserwacje. Co i jak mam wymienić. Jestem nowy, to mój pierwszy motor więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Jak wykręcić w nim siedzenie? Jakie części umyć i w jaki sposób je wymontować i ponownie zamontować ? I chciałbym przerobić go na 80'tkę. Jakie będą ogólne koszty poszczególnych części? Czekam na odpowiedź i pomoc. Dziękuję.
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
50'tka napewno pod górkę jedzie 50 km/h więc napewno 50'tka. Wczoraj udało mi się dojść do filtra powietrza, i czy to normalne że tam nie było żadnej gąbki ? Pusto było ...
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon . Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
Percival napisał(a):Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon . Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.
Nom filtr i gąbka do kupienia. Może dlatego jak jechałem ponad 60 km/h to tak dziwnie było go słyszeć. A co do zmieny na 72 ccm to jak zamienie to tak bardzo się nie zmieni, a ubezpieczenie to się załatwi
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
A co do czyszczenia motoru to jakie części mogę czyścić i jak do nich dotrzeć ? I pytanie. Jak wyciaga się siedzenie u Junaka 901 Sport ?
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości