suzuki gsx-r 750 k1. problem FI
Posty: 2
• Strona 1 z 1
suzuki gsx-r 750 k1. problem FI
witajcie!.
już jakiś czas temu pisałem co nieco o podobnym problemie fi.
dowiedziałem się, ze kable muszę zmostkować (te w kostce) no i tak zrobiłem.
wyskoczyło _C00 czyli brak błędu, no ale ta kreska powinna być w takiej pozycji -C00.
wiem również, że aby ta kreska była na właściwym poziomie to trzeba podregulować czujnik położenia przepustnicy.
zmostkowałem kable i dobrałem się do czujnika. a tam zonk!.
aby popuścić ten czujnik potrzebuje chyba specjalnego klucza. odkręcał ktoś to w domowy sposób?. czego użyliście?.
dodam tylko, że moto ma problem z migającym fi na przemian z temperaturą silnika.
dodatkowym problemem jest fakt że moto straciło troszkę na dynamice no i najgorszy fakt: podczas jazdy nie jestem w stanie zamknąć obrotomierza;/.(moto nie chce się kulać i staje przy 12tys i ani grama więcej, tak jakby się dławił, nie szarpie). na postoju normalnie obrotomierz sie zamyka. co to może być?.
błąd fi czasem zanika i wtedy wszystko jest super ( moto ciągnie jak oszalałe i nie ma mowy o dławieniu czy czymś podobnym)
bardzo proszę o pomoc bo chciałbym wizytę w serwisie zaliczyć tylko wtedy jak sprawy nie uda się rozwiązać w domu ew w warsztacie.
już jakiś czas temu pisałem co nieco o podobnym problemie fi.
dowiedziałem się, ze kable muszę zmostkować (te w kostce) no i tak zrobiłem.
wyskoczyło _C00 czyli brak błędu, no ale ta kreska powinna być w takiej pozycji -C00.
wiem również, że aby ta kreska była na właściwym poziomie to trzeba podregulować czujnik położenia przepustnicy.
zmostkowałem kable i dobrałem się do czujnika. a tam zonk!.
aby popuścić ten czujnik potrzebuje chyba specjalnego klucza. odkręcał ktoś to w domowy sposób?. czego użyliście?.
dodam tylko, że moto ma problem z migającym fi na przemian z temperaturą silnika.
dodatkowym problemem jest fakt że moto straciło troszkę na dynamice no i najgorszy fakt: podczas jazdy nie jestem w stanie zamknąć obrotomierza;/.(moto nie chce się kulać i staje przy 12tys i ani grama więcej, tak jakby się dławił, nie szarpie). na postoju normalnie obrotomierz sie zamyka. co to może być?.
błąd fi czasem zanika i wtedy wszystko jest super ( moto ciągnie jak oszalałe i nie ma mowy o dławieniu czy czymś podobnym)
bardzo proszę o pomoc bo chciałbym wizytę w serwisie zaliczyć tylko wtedy jak sprawy nie uda się rozwiązać w domu ew w warsztacie.
suzuki gsx-r 750 k1
strony interentowe: chętni pisać
strony interentowe: chętni pisać
-
saint - Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 13/10/2007, 08:20
- Lokalizacja: Chełminko (45km od Poznania)
na f1 pracuje w trybie awaryjnym ciężko się domyśleć
te klucze czy imbusy czy jak one tam maja sa w każdym markecie dostępne ( gwiazdka z dziurka )
te klucze czy imbusy czy jak one tam maja sa w każdym markecie dostępne ( gwiazdka z dziurka )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości