Zobacz wÄ…tek - DR 650 dziwne zachowanie
NAS Analytics TAG

DR 650 dziwne zachowanie

Enduro, Cross
_________

DR 650 dziwne zachowanie

Postprzez Dlugi DR » 18/7/2013, 22:17

Witam. W mojej DR 650 występuje nietypowy jak mi się wydaje problem. Otóż silnik czasami pracuje jak powinien, ale w większości razów jest tak, że na luzie silnik nie chce się wkręcać wyżej niż 4-5tys przy tym dziwnie przerywając, a podczas jazdy brakuje mu mocy a do tego głośno strzela. Dodam, że gdy ma humor i jedzie dobrze to nie strzela wcale. Czy możliwe jest, że coś w głowicy się przestawia, że raz jest dobrze a raz źle? Czy to może być moduł?
Suzi DR 650 <3
Avatar użytkownika
Dlugi DR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/7/2013, 22:08
Lokalizacja: Włocławek


Postprzez henio12323 » 18/7/2013, 22:24

nie możliwe, wymien swiece, wyczysc dobrze gaźnik. i zobacz czy problemy nadal występują. moze dzieje sie tak jak moto jest mokre ? wtedy moze byc przebicie gdzies z kabla WN albo fajki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Dlugi DR » 18/7/2013, 22:25

No w tym problem, że świece ok, gaźnik czyszczony i wyregulowany, filtr powietrza także. Ta Suzi podczas jazdy potrafi raz jechać prawidłowo a raz właśnie w taki sposób jaki opisuje więc nie wiem co jest tego powodem.
Suzi DR 650 <3
Avatar użytkownika
Dlugi DR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/7/2013, 22:08
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez henio12323 » 18/7/2013, 22:28

no to prędzej cos z elektryką, trudno powiedzieć co. jak pisałem moze byc to fajka i przewód, może sie np impulsator poluzował, i czasami normalnie sie ustawi, a czasami gdzies przesunie i co którą iskre nie puszcza - ( o ile w ogóle była by taka mozliwosc tutaj strzelam)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dlugi DR » 18/7/2013, 22:31

A da się to jakoś naprawić samemu?
Suzi DR 650 <3
Avatar użytkownika
Dlugi DR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/7/2013, 22:08
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez henio12323 » 18/7/2013, 22:46

jak masz pojęcie i narzędzia to możesz wszystko naprawić, od produkcji tłoków po wyważanie kół ;D ale nie zawsze jest sens. ja bym wymienił dla pewnosci jeszcze raz swiece, fajke i przewód. to koszt groszowy a zawsze pewnosc. jak to nic nie da, to zajrzałbym do statora całego. elektrykiem nie jestem, ale dorwał bym serwisówke i pomierzył wszystko według niej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dlugi DR » 18/7/2013, 22:51

jestem elektronikiem to coś tam ogarniam, ale jakbyś mógł to powiedz mi na co mam zwracać uwage w tym statorze?
Suzi DR 650 <3
Avatar użytkownika
Dlugi DR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/7/2013, 22:08
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez henio12323 » 19/7/2013, 22:14

no to skoro jesteś to nie powinno nbyc problemy. obczaj czy nie wygląda na spalony, czy przewody wyglądają ok, pomierz przejscia, opory itp to co zaleca serwisówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê