mar111cin napisał(a):Widzę, że nic się nie zmieniło... szybciej dostanę trolla niż poradę.
Widać nikt nie próbował rozwiązać w sposób mało ingerencyjny tego problemu w sporcie. wystarczyło by podwyższyć o 40-50mm kierownicę i już powinno być ok, jednak tracę pomysły na to, a ten adapter co wcześniej pokazywałem, jednak nie zda egzaminu....
Dostałeś z dobre 5 pomysłów, od uciążliwych, po takie sobie, aż po te dobre, ode mnie na PW.
Ty to chciałbyś tak:
-solidnie
-szybko
-tanio
-bez ingerencji
Ale tak się nie da. To tak jak tani w utrzymaniu sportowy wóz, który mało pali
Pokazałem Ci risery, to jest dobry kierunek. Tylko trzeba wiercić w półce.
Możesz myśleć też nad czymś takim co wysłał Rosiboj, tyle że 200 funtów to jakiś tysiąc złotych
Wziąłeś pod uwagę, że możesz mieć problem z przewodami hamulcowymi? Mogą okazać się za krótkie. Jeżeli oprócz wyższej kiery dasz szerszą, to może tak się stać z innymi przewodami, musisz pomierzyć.
Ostatecznie możesz pójść do fachowca, żeby Ci wymierzył i zrobił coś takiego jak w pierwszym poście, tylko tam było pod kierownicę z 1 kawałka rurki, a mi chodzi o coś, co przypominałoby to stockowe, ale oparte na tamtej konstrukcji. Tyle, że jak mniemam- cena byłaby niezbyt niska.